آموزش امنیت اینستاگرام

دریافت تبلیغات برای اینستاگرام

دریافت تبلیغات برای اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 08 اردیبهشت 1398 ساعت 00:00

مراحلی کسب درآمد از اینستاگرام از طریق اسنت وی

  1. ثبت درخواست روی سایت
  2. بررسی درخواست پس از بررسی توسط اسنت وی (بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت)
  3. دریافت تماس تاییده از اسنت وی
  4. قرار گرفتن در لیست تبلیغ پذیرندگان اسنت وی

کسب درآمد از اینستاگرام

امروزه اینستاگرام بهترین گزینه برای ایجاد کسب و کار و بازاریابی بین مردم دنیا، مخحصوصا ایرانی ها تبدیل شده است. با بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر روزانه و ۶۰۰ میلیون کاربر ماهانه، کسب درآمد از اینستاگرام مهمترین اولویت کسب و کارهای بزرگ و کوچک و برندها شده است.

آموزش امنیت اینستاگرام

قضیه تا جایی پیش رفته است که برندهای بزرگ و شناخته شده دیگر بخش بزرگی از بودجه تبلیغاتی سالانه خود را به فضای دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام آورده اند. طوری که ۹۰% از ۱۰۰ برند معتبر جهانی از اینستاگرام برای بازاریابی استفاده کرده و ۸۰% از آنها به صورت هفتگی در اینستاگرام پست می گذارند.

خب اکنون زمان آن رسیده است که شما هم به کسب درآمد از اینستاگرام فکر کنید. یکی از مزیت های شبکه های اجتماعی این است فضا برای فعالیت همگان آماده است. از کسب و کارهای کوچک گرفته تا کسب و کارها و برندهای بزرگ. هر کسب و کاری با توجه به فعالیت و آورده ی خود می تواند به موفقیت برسد. چه بسا شما اگر اصولی و درست از ابتدا در این راه گام بردارید؛ در آینده تبدیل به برندی بزرگ در دنیای تجارت آنلاین شده و شهرت و محبوبیتی برای خود دست و پا کنید.

برای فعالیت به عنوان یک کسب و کار در اینستاگرام ابتدا باید یکسری اصول اولیه را رعایت کنید. فرقی نمی کند چه برند بزرگ باشید یا کوچک یا اصلا هنوز برندی نشده اید دنیای دیجیتال مارکتینگ دریایی است بی انتها که اگر به اصول و قواعد آن پایبند نباشید، به راحتی غرق می شوید و تمامی سرمایه و وقت خود را هدر می دهید.

ابتدا اصولی که در زیر می آید را با دقت رعایت کنید و بعد به فکر کسب درآمد از اینستاگرام باشید.

02-gozareshat.png

اطلاعات درست و مناسب در بیو خود قرار دهید:

اطلاعاتی از آدرس شرکت خود، شماره تلفن و ایمیل برای برقراری ارتباط، با کلید واژه های مرتبط در بیو خود قرار دهید. اگر سایت یا بلاگی هم دارید که محصولات و کالاهای خود را در آنجا به صورت آنلاین می خواهید بفروشید هم آدرس آنها را در بیو خود بگذارید.

بصورت منظم و پیوسته پست منتشر کنید

از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عکس محور است حتما باید سعی کنید عکس هایی باکیفیت و دسته اول منتشر کنید. یادتان باشد مردم زمانی عکس های شما را لایک کرده و برای دیگران می فرستند که آنها تکراری نباشند.

از هشتگ های مرتبط با نوع کسب و کار و محصولات خود استفاده کنید

همانطور که می دانید اینستاگرام برخلاف توییتر محدودیتی برای استفاده از هشتگ در کنار پست های متنی، تصویری و ویدئویی ندارد. تا جاییکه شما می توانید برای هر پست خود تا ۳۰ هشتگ به کار ببرید. البته نه هر هشتگی. هشتگ برای این استفاده می شود تا مخاطبان ناشناس بیشتری را جذب کرده و تبدیل به مشتریان بالقوه خود کنید. با استفاده از جستجوی هشتگ ها در اینستاگرام می توانید از هشتگ های معروف و مشهور مرتبط با نوع کسب و کار و محصولات خود استفاده کنید.

با فالوورهای خود تعامل داشته باشید

برای کسب درآمد از اینستاگرام باید با فالوورهای خود تعامل کرده و مشارکت داشته باشید.
اینستاگرام هم مانند دیگر شبکه های اجتماعی یک پلتفرم ارتباطی دوسویه است. مخاطبان تان زمانی می توانند پست های شما را لایک و بر روی آنها کامنت بگذارند، که پست هایی جذاب و مشارکت پذیر از جانب شما مشاهده کنند. پس تمام تلاش خود را بکنید تا محتوایی جذاب، دسته اول و مشارکت پذیر تولید کنید.

در تمام این مراحل اسنت وی در کنار شماست. اسنت وی ابزار انتشار زمانبندی شده پست ها و تبلیغات بر روی اینستاگرام است. از طریق گزارش های تحلیلی و آماری دقیق اسنت وی از نحوه انتشار هدفمند تبلیغات و فعالیت کاربران، کسب درآمد از اینستاگرام راحت تر می شود. فرم ثبت نام تبلیغ پذیرندگان را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون