موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

تبدیل فالوور به k

تبدیل فالوور به k

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 01 فروردین 1401 ساعت 22:09

همه چیز درباره Kشدن فالور در اینستاگرام

به نمایش در آمدن عبارت k برای تعداد فالوور اینستاگرام شاید سوال بسیاری از کاربران این شبکه باشد که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است که آیا چگونه ممکن تعداد فالور ها به k تغییر یابد؟ همه ما در کتاب فیزیک دوره دبیرستان خوانده اییم که عبارت k در واقع مخفف کلمه kilo به معنای عدد هزار است.
بسیار خب پس در حال حاضر این سوال برای بسیاری از کاربران شبکه پیش می آید که چرا زمانی ما ۱۳۰۰ فالوور در حساب اینستاگرام خود داریم ، سرور شبکه اینستاگرام برای نمایش تعداد فالوور از k برای نمایش تعداد فالور های ما استفاده ایی نمی کند؟!
برای مثال چرا نمی نویسد ١.٣k این سوال کاملا درست و منطقی است! یعنی حق کاملا با کاربران است ! چرا که دقیقا k مخفف کلمه کیلو و به معنای ۱۰۰۰ است و M مخفف کلمه millon و به معنای یک میلیون است . ولی سرور شبکه اینستاگرام ۱۰۰۰ عدد را با ۱k و ۳۵۰۰ عدد را نیز با ۳٫۵k به نمایش نمی گذارد. بلکه تحقق این امر در اینستاگرام تنها برای تعداد فالوور از ۱۰,۰۰۰ به بالا از k مورد استفاده قرار می گیرد .

آموزش امنیت اینستاگرام

بدین صورت که برای ۱۰,۰۰۰ فالوور از عبارت ۱۰k استفاده می شود  و نه عبارت ۱k! که خب این امر هم بسیار کار درستی هست. دلیل بهره گیری سرور اینستاگرام از عبارت های کوتاه کننده (پیشوندهای واحدها) برای کم نمودن تعداد اعدادی است که به نمایش گذاشته می شوند . ولی خب این یک امر کاملا طبیعی است که ۵۴۳۸ عدد فالوور چون در فیلد اینستاگرام جا می شود پس چنان هم جالب نیست که از عبارت k برای به نمایش گذاشته شدن تعداد فالوور استفاده نماید و به دلیل اینکخ تعداد صفر های ۱۰۰۰۰ بیشتر است صلاح بر این است که عبارت را بر ۱۰۰۰ تقسیم شده و در نهایت با دقت یک رقم اعشار در جلوی عبارت تعداد فالوور آن پیج به نمایش گذاشته شود.

برای مثال تصور کنید که شما ۲۳۴۵۶ فالوور دارید ، که در این صورت در بخش فوقانی صفحه حساب کاربری اینستاگرام شما عبارت ۲۳٫۴k به نمایش گذاشته می شود .
ممکن است این سوال برای شما به وجود می آید که چطور میتوانم تعداد کاربران یا همان فالوور پیجی که از k یا m استفاده می کند را متوجه شویم ؟
در اینستاگرام حساب کاربری که از M برای نمایش تعداد فالوور بهره می برد بیشتر از یک میلیون فالوور دارد و برای مثال اینستاگرام برای ۱,۳۰۰,۰۰۰ از عبارت ۱٫۳M و برای ۱,۳۹۹۹۹۹ نیز از ۱٫۳M استفاده می نماید.اما دقت کنید که تفاوت این دو پیج صد هزار فالوور است!!
حتی در رابطه با حساب کاربری که بیش از ۱۰k دنبال کننده دارد نیز همین اختلال به وجود می آید و حتی ممکن است ادمین پیج نیاز به تعداد دقیق فالوور پیدا کند .
توجه کنید که بدین منظور چند روش در جلوی شما برای انتخاب وجود دارد . بهترین و رایج ترین روش بهره گیری از اینستاگرام در کامپیوتر است . یعنی شما می توانید پیج شخص مورد نظر را در مرورگر خود باز کنید . چنانچه شما چگونگی باز کردن حساب کاربری یک فرد در اینستاگرام را نمی دانید تنها کافیست از طریق مرورگر کامپیوتر فقط سایت رسمی اینستاگرام را جستجو کرده و به دنبال آن نام کاربری کاربر مورد نظر خود را در فیلد مربوطه وارد نمایید تا بدین طریق بتوانید پس از پیدا کردن اکانت وی موس را روی تعداد فالور های شخص مورد نظر نگه دارید تا بتوانید تعداد فالور های وی را به طور کاملا دقیق مشاهده نمایید.

در این رابطه بخوانید:

خرید فالورر اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام

خرید ویو اینستاگرام

خرید بازدید لایو اینستاگرام

منبع: کیوگرام | فالوور اینستاگرام ارزان | خرید لایک اینستاگرام ارزان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر