موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

از کجا بفهمیم شخصی در اینستا انلاین است یا نه

از کجا بفهمیم شخصی در اینستا انلاین است یا نه

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 10 اسفند 1400 ساعت 14:40

گاهی برای شما هم پیش می آید که می خواهید بدانید دوست تان آخرین بار چه ساعتی به اینستاگرام مراجعه کرده و یا آیا الان در اینستاگارم مشغول و سرگرم است یا خیر؟  این ویژگی در شبکه اجتماعی تلگرام هم تحت عنوان Last seen  معروف است و شما می توانید به راحتی متوجه بشوید که دوست تان در چه ساعتی برای آخرین بار تلگرام را چک کرده و یا آیا الان آنلاین است یا نه؟

آموزش امنیت اینستاگرام

بیشتر بدانید: چگونه استوری اینستاگرام دیگران را به صورت ناشناس ببینیم ؟


دقیقا همین ویژگی برای اینستاگرام هم وجود دارد. در این مطلب می خواهیم به این سه سوال پاسخ بدهیم : سئوال اول و دوم : چطوری بفهمیم یک نفر در اینستاگرام آنلاین است و آخرین بار چه ساعتی به این شبکه اجتماعی سر زده است ؟ سئوال سوم : چطوری این ویژگی را غیر فعال کنیم تا کسی متوجه نشود ما چه زمانی در اینستاگرام فعال هستیم ؟

پاسخ سئوال اول و دوم : 
برای اینکه متوجه بشوید که دوست شما آنلاین هست یا خیر باید به صفحه دایرکت (Direct inbox) خودتان با وی بروید. اول از همه بگوییم که اگر آن فرد جزو فالورهای شما و شما هم جزو فالورهای او نباشید که خب بالطبع نمی تونید از حال او هم با خبر بشوید. وقتی به صفحه دایرکت بروید در همان جا مشاهده می کنید که ذیل نام فرد وضعیت او را نشان می دهد. شاید برای شما سئوال پیش بیاید دایرکت کجاست ؟

spacer.png

در تصویر ذیل دایرکت به شما نشان داده شده است. جعبه مکالمات خصوصی شما با آن فرد دایرکت گفته می شود.  زیر نام کاربری فرد دقیقا وضعیت اش توضیح داده شده است. به عنوان مثال: فعال 25 دقیقه قبل، فعال ، در حال تایپ و …

spacer.png

در این ویدئو این مراحل به خوبی نشان داده شده است:

سئوال سوم :

این سئوال مهمی است، چون همان طوری که ما می توانیم ساعت آنلاین بودن دوستانمان را در اینستاگرام بفهمیم، آنها هم همین طور می توانند ساعات آنلاین بودن و نبودن و یا وضعیت ما را متوجه بشوند.

برای تغییر و غیر فعال کردن این ویژگی به صورت ذیل عمل کنید:

spacer.png

1- به پروفایل خودتان بروید.

2- به تنظیمات بروید.

3-  گزینه Show Activity Status را غیر فعال کنید. هر بار روی آن ضربه بزنید  ،این گزینه فعال یا غیر فعال می شود.

spacer.png

بیشتر بدانید: آموزش باز گرداندن پست های پاک شده در اینستاگرام


توجه داشته باشید وقتی این گزینه یعنی Show Activity Status را غیر فعال می کنید، دیگران نمی توانند از وضعیت شما مطلع شوند ولی در عین حال، خود شما هم دیگر نمی توانید از وضعیت بقیه مطلع شوید.

در این ویدئو مراحل کار به صورت دقیق نشان داده شده است.

آموزش های جامع و عالی  پلازا در رابطه با اینستاگرام را میتوانید در سایت ما مشاهده کنید و اگر دنبال جذب فالوور خود هستید حتما مقاله بهترین تم های اینستاگرام را نیز مشاهده بفرمایید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر