موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

پیش نمایش استوری اینستاگرام

پیش نمایش استوری اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 17 بهمن 1397 ساعت 12:00

شبکه اجتماعی اینستاگرام روز به روز جذاب تر و پرمخاطب تر می شود، به خصوص استوری های این شبکه اجتماعی که یکی از ویژگی های موفق این پلتفرم است.  به رغم این واقعیت که به نظر می رسد اینستاگرام، ویژگی های خود را از اسنپ چت کپی برداری می کند، ولی همین کپی برداری ظاهری هم خواهان دارد و کاربران را جذب می کند. البته خود اینستاگرام گفته به روز رسانی ها جنبه بهبود و تغییرات دارند و حرفی از کپی کردن ویژگی ها نزده است.

آموزش امنیت اینستاگرام

خب حالا منتظر هستید ببینید، ویژگی و قابلیت جالب دیگر استوری ها در اینستاگرام چیست؟

بله به شما می گوییم . این قابلیت توسط کریس مسینا کشف شده است. اگر ازاینستاگرام استفاده کرده اید، می دانید گاهی اوقات زمانی وقتی در حال چک کردن صفحات اینستاگرام هستید، این برنامه به شما یادآوری می کند تا استوری ها را مشاهده کنید. با این حال، گاهی باز کردن تک تک استوری ها کار سختی است و شما دوست دارید خیلی سریع فقط استوری های جذاب دوستان تان را ببینید.

spacer.png

شما می توانید استوری ها را به صورت پیش نمایش مشاهده کرده و اگر دوست داشتید، روی استوری مورد نظر کلیک کنید و همه آن را مشاهده کنید.

در اصل شما کل استوری ها را به صورت صفحه به صفحه و تنها با دیدن تصویری کلی از استوری مشاهده می کنید. استوری ها در قالب تصاویر صفحه به صفحه قابل پیش نمایش هستند. بعد می توانید به راحتی همان استوری که مد نظرتان هست را کامل ببینید.

روی اولین استوری بروید و با حرکت دادن انگشت خود روی صفحه ، صفحه به صفحه جلو بروید. بله می توانید به صورت تصاویری کلی از هر استوری، آن را مشاهده کنید.

دیگر لازم نیست تک تک استوری ها را باز کنید و کامل ببینید، با دیدن تصویری از استوری، می توانید به راحتی، محتوای کلی آن را متوجه بشوید.

با این روش صرفه جویی خوبی در وقت تان کردید و فقز استوری هایی که برای شما جالب هستند را باز کرده و تماشا می کنید.

اینستاگرام هم این قابلیت را تایید کرده و گفته که کاربران می توانند به صورت صفحه به صفحه با حرکت روی استوری ها، تصویری کلی از استوری را مشاهده کنند.

منبع : ubergizmo

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر