آموزش امنیت اینستاگرام

فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیکی

فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیکی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 19 مهر 1398 ساعت 10:41

لیست فروشگاه های اینترنتی دارای نماد الکترونیکی‎ را می‌توان به راحتی ایجاد کرد. وقتی به لطف فعالیت خوب چند فروشگاه اینترنتی، فرهنگ خرید اینترنتی بین کاربران ترویج داده شد و در ادامه طراحی سایت های فروشگاهی بیشتری ظهور کردند، کاربران کم کم سردرگم شدند. آن‌ها به مزایای خرید اینترنتی پی برده بودند، اما نمی‌توانستند فروشگاه های مجاز و قابل اعتماد را از کلاه برداران اینترنتی تشخیص بدهند. به همین دلیل دائما به دنبال لیست فروشگاه های اینترنتی دارای نماد الکترونیکی‎ بودند تا بتوانند با یافتن موارد قابل اعتماد، خریدهای اینترنتی خود را به راحتی انجام بدهند.

آموزش امنیت اینستاگرام

ایجاد لیست فروشگاه های اینترنتی دارای نماد الکترونیکی‎

ای نماد درست به همین دلیل ایجاد شد. وقتی کاربری درون یک وب سایت فروشگاهی نماد اعتماد الکترونیکی را مشاهده می‌کند به این معنی است که این فروشگاه از نظر نهادهای دولتی دارای مجوز است و به همین دلیل توانسته درگاه بانکی دریافت کند.

به این ترتیب خیلی راحت می‌توان وب سایت هایی که از این نظر دارای رسمیت هستند را تشخیص داد. پس برای تهیه لیست فروشگاه های اینترنتی دارای نماد الکترونیکی‎ کافی است سری به لیست فروشگاه های اینترنتی ایرانی زده و مواردی که دارای ای نماد هستند را مشخص کنیم. البته چندان هم نیازی به این کار نیست، چون فروشگاه های معرفی شده در این مطلب همگی جزو معروف ترین ها بوده و طی مدت فعالیت خود توانسته‌اند اعتماد کاربران را جلب کنند.

اما فراموش نکنید داشتن تاییدیه به معنی عالی بودن یک فروشگاه اینترنتی نیست! به عنوان نمونه وجود ای نماد تضمین نمی‌کند یک فروشگاه، خدمات پس از فروش بسیار خوبی داشته و یا کالاهایش را به صورت اورجینال عرضه می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای خرید کردن به سراغ فروشگاه هایی بروید که دیگران از آن‌ها رضایت دارند. یعنی از تجربه دیگران استفاده کنید تا خرید بدون دغدغه‌ای داشته باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون