مجید نوردوست ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بهتازگی قابلیتی به شبکهی اجتماعی اینستاگرام اضافه شده که تعداد بازدید ویدیوهای آپلود شده در این برنامه را به نمایش در میآورد.
کاربران از مدتی دیگر میتوانند تعداد بازدید ویدیوهای خودشان در شبکهی اجتماعی اینستاگرام را مشاهده کنند.
همانند فیسبوک، کاربران در برنامهی اینستاگرام هم میتوانند میزان بازدید ویدیوهای خودشان در این شبکهی اجتماعی ۴۰۰ میلیون نفری مشاهده کنند. قابلیت جدید اینستاگرام از امروز منتشر شده و در زیر ویدیوهای مختلف قابل مشاهده است. از این به بعد کاربران میتوانند میزان بازدید ویدیوهای خودشان را مشاهده کنند. اینستاگرام در اینباره میگوید:” این روش بهترین راه برای نشان دادن استقبال کاربران از ویدیوهای آپلود شده در این شبکهی اجتماعی است.”
براساس اطلاعاتی که اینستاگرام منتشر کرده، مدت زمان تماشای ویدیو در این شبکهی اجتماعی بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته و کاربران ویدیوهای خلاقانهی بیشتری را در پروفایل خودشان آپلود کردهاند.
البته نمایش میزان بازدید ویدیوها برای بسیاری از کاربران مهم نیست، اما این قابلیت برای افرادی مانند Zach King که ویدیوهای بسیار جالبی را در صفحهی خودشان قرار میدهند، کارآمد خواهد بود. همچنین با این ویژگی بسیاری از شرکتهای تبلیغاتی میتوانند متوجه میزان استقبال مردم از ویدیوها بشوند.
نمایش تعداد بازدید ویدیوها در اینستاگرام
تماشای ویدیوها بیش از سه ثانیه به عنوان یک بازدید حساب میشود. در حال حاضر این قابلیت جدید به صورت آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و در هفتههای آینده به صورت عمومی در دسترس همه قرار میگیرد.
منبع: The Verge