موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

گذاشتن ویدیو طولانی در پست اینستاگرام

گذاشتن ویدیو طولانی در پست اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 05 مهر 1398 ساعت 19:49

influencer-1-80x80.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

صفر تا صد اینفلوئنسر مارکتینگ

۹۷/۰۹/۱۷

measuring-influencer-marketing-campaign-80x80.jpg

چگونه اثربخشی یک کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ را اندازه‌گیری کنیم؟

۹۸/۰۳/۱۰

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد و هر روز به تعداد افرادی که از این شبکه‌ اجتماعی استفاده می‌کنند افزوده می‌شود. تجربه کاربری بسیار مناسب، راحتی کار کردن با آن باعث شده تا خیلی از افراد از این شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن محتوای خود استفاده کنند. اینستاگرام محوریت محتوای خود را بر پایه عکس و ویدئو گذاشته است یعنی حتما برای انتشار پست باید از عکس یا ویدئو استفاده نماید و استفاده پست‌های ویدئوی در اینستاگرام هرروز رشد چشمگیری دارد.

مدتی می‌باشد که در بعضی از پست‌های اینستاگرام می‌بینیم که ویدئوهای بیشتراز یک دقیقه به اشتراک گذاشته شده است، در صورتی که در حالت پیش فرض ویدئو‌های اینستاگرام یک دقیقه‌ای می‌باشد و برای انتشار کلیپ‌های بیشتر از یک دقیقه باید از قسمت IGTV یا پست‌های ورقه‌ای استفاده کرد. اما چگونه می‌شود که پست‌های طولانی در پست‌ها گذاشت؟

چگونه ویدیوهای دو دقیقه‌ای در اینستاگرام قرار دهیم؟

این روشی که در ادامه گفته می‌شود فقط برای گوشی‌های قابل اجراست و سیستم عامل آنها اندورید است در غیر این صورت اینستاگرام‌های که از نسخه ios استفاده می‌کنند نمی‌توانند از این روش استفاده کنند.

۱- وارد قسمت گذاشتن پست اینستاگرام شوید در این بخش ویدئو دو دقیقه‌ای که قرار است پست کنید را انتخاب کنید واز قسمت پایین وارد بخش TRIM‌ شوید و ویدئو خودتان را به سمت انتهای آن بکشید تا به آخر ویدئو برسد و بعد گزینه NEXT(بعدی) را بزنید.

۲- وقتی به مرحله بعدی انتشار ویدئو خود می‌رسید باید یک نفر را روی ویدئو تگ کنید. برای این کار گزینه Tag People را بزنید و یک پیج دلخواه را انتخاب و تگ کنید. وقتی این کار را انجام دادید باز باید به مرحله قبل بازگردید.(گزینه New Post)

۳-زمانی که به مرحله قبلی باز می‌گردید در قسمت TRIM ویدئو دو دقیقه‌ای خود را تا انتها انتخاب کنید و باز گزینه NEXT را انتخاب کنید و کپشن یا محتوای آن را بنویسید و ویدئو خود را به اشتراک بگذارید.

حالا پست ویدئوی خودتان را مشاهده کنید می‌بنید که ویدئو کامل و در دو دقیقه در اینستاگرام آپلود شده است . آپلود ویدئوهای طولانی برای اینفلوئنسرها یا برندهای که معمولا ویدئوهای طولانی ‌می‌خواهند به اشتراک بگذارند بسیار کاربردی می‌باشد. اگر نتوانستید ویدئو خودتون را آپلود کنید باید از طریق بخش IGTV کلیپ چند دقیقه‌ای خودتان را آپلود کنید. ابتدا وارد بخش IGTV شوید، کلیپ خودتان را آپلود کنید بعد از انتخاب یک نام برای Titel  و متن برای Description، گزینه وجود دارد به نام Post a preview که باید آن را فعال کنید تا کلیپ علاوه بر IGTV در بخش پست‌ها هم آپلود شود. وقتی کاربر داخل پیج کلیپ شما را می‌بیند بعد از شصت ثانیه به بخش IGTV میتواند منتقل شود و ادامه کلیپ را آنجا مشاهده کند.

امیدوارم از این آموزش استفاده کرده باشید و اگر سوالی هم داشتید میتوانید زیر این مقاله بنویسید که پاسخ بدم.

fc4b30f5f5e9ad24f87943d0e8927b95?s=64&d=mm&r=g

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر