موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چه کسانی فیلم اینستاگرام ما بازدید کردند

چه کسانی فیلم اینستاگرام ما بازدید کردند

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 11:40

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های محبوب برای به اشتراک‌گذاشتن عکس و فیلم است. کاربران اینستاگرام به منظور افزایش فالوور، تعداد کاربران زیادی را فالو کرده و پس از آنکه از طرف این کاربران فالو شدند، آنها را آن فالو می کنند. اما آیا راهی برای تشخیص این افراد و کاربرانی که پیج شما را بررسی کرده‌اند وجود دارد؟ با کلیک همراه باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

کلیک– به این دلیل که اینستاگرام آنفالو شدن را نشان نمی‌دهد، شما متوجه نخواهید شد که چه افرادی پیج شما را آنفالو کرده‌اند اما در ادامه راهکاری را برای شناسایی افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند، معرفی می کنیم.

مرحله اول: ساده‌ترین و در عین حال بهترین راه حل برای شناسایی افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند، استفاده از اپلیکیشن های آنفالویاب اینستاگرام است. برای این منظور می توانید در app store‌ یا مارکت های دیگر به دنبال نرم افزار مناسب بگردید.

برای گوشی هایی که از سیستم عامل IOS استفاده می کنند برنامه Followers on Instagram Free که توسطSepia Software LLC تولید و ارائه شده، جزو بهترین گزینه های ممکن به عنوان آنفالویاب اینستاگرام برای ios است.

برای گوشی هایی که سیستم عامل Android دارند برنامه Follower Tracker for Instagram که توسط Monsters LLC ساخته شده است، یکی از بهترین گزینه های موجود می باشد.

برای گوشی های هوشمندی که سیستم عامل آنها Windows Phone است برنامه UnfollowSpy که توسط Elliott Forde ارائه شده است، علاوه بر اینستاگرام برای توییتر نیز قابل استفاده است.

1-1-1-3.jpg

مرحله دوم: اکنون برنامه را دانلود و نصب نمایید.

2-2-2-3.jpg

مرحله سوم: مشخصات حساب کاربری خود در اینستاگرام را وارد نموده و سپس وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

3-3-3-2.jpg

مرحله چهارم: در صفحه‌ای که باز می شود بر روی گزینه Followers Lost کلیک نمایید. سپس لیست افرادی که پیج شما را آن فالو کرده‌اند، نمایش داده می شود. نرم افزار به شما کمک خواهد کرد تا بدانید به فالو چه افرادی پاسخ نداده‌اید و یا چه افرادی به فالو شما پاسخ نداده‌اند.

4-4-4-3.jpg

اگر می‌ خواهید لیست افرادی را داشته باشید که پیج شما در اینستاگرام را چک کرده‌اند، مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله اول: ابتدا اپلیکیشن who viewed my instagram  ساخت social group را دانلود نمایید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن های دیگری نیز در این زمینه وجود دارد، اما روش استفاده از همه‌ی آنها یکی است.

مرحله دوم: مشخصات حساب کاربری خودتان را وارد کنید. حال در صفحه که هستید، وارد حساب کاربری خودتان شوید.

5-5-5-1.jpg

سپس لیست افرادی که اینستاگرام شما را بررسی کرده اند، نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که در ورژن رایگان این نرم افزار، این لیست حداکثر ۵ نفره است ولی اگر از ورژن پولی این اپ استفاده می کنید این لیست ۲۰ نفری خواهد بود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر