موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اگر با ایمیل وارد اینستاگرام شویم چه میشود

اگر با ایمیل وارد اینستاگرام شویم چه میشود

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 20:08

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان اگر با ایمیل وارد اینستاگرام شویم چه میشود را مطالعه خواهید کرد.

اینستاگرام به دلیل ویژگی‌های منحصربفرد خود یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان محسوب می‌شود. همین محبوبیت باعث شده که تعداد کاربران آن رو به افزایش باشد. سوالات زیادی برای کاربران این اپلیکیشن در حین کار با آن به وجود می‌آید. یکی از سوالات رایجی که برای اکثر کاربران مطرح می‌شود این است که چگونه وارد اینستاگرام شویم با ایمیل؟ و یا این که چنین امکانی وجود دارد که بتوان با استفاده از ایمیل به پیج اینستاگرام دسترسی پیدا کرد یا خیر؟ باید گفت که چنین امکانی در اینستاگرام وجود دارد اما در صورتی که شما ایمیل خود را در حساب اینستاگرام ثبت کرده باشید.

آموزش امنیت اینستاگرام

بروز مشکل در هنگام ورود به اینستاگرام

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در هنگام ورود به اینستاگرام از طریق اپلیکیشن دچار مشکل شوید. در چنین مواردی با اخطاری با مضمون there was a problem with your request مواجه خواهید شد. اصولا بروز مشکل در سمت سرورهای اینستاگرام می‌تواند سبب به وجود آمدن چنین وضعیتی شود. اگر با این اخطار مواجه شدید باید از طریق سایت رسمی اینستاگرام به آدرس www.instagram.com وارد پروفایل خود شوید. پس از ورود به سایت، گزینه login را انتخاب نمایید. حال می‌توانید برای ورود به پیج خود در اولین فیلد، ایمیل، نام کاربری و یا شماره تلفن خود را وارد نمایید. با وارد کردن پسوورد خود در دومین فیلد می‌توانید گزینه login را انتخاب نمایید. اگر شما در فیلد اول، ایمیل خود را وارد کرده باشید با انتخاب گزینه login لینک ورود به پیج شخصی اینستاگرام به ایمیل شما ارسال خواهد شد. با کلیک بر روی این لینک قادر به بازدید از حساب کاربری خود خواهید بود. دقت داشته باشید که با یک بار لاگین کردن، در هر بار مراجعه به سایت رسمی اینستاگرام پیج شما قابل مشاهده خواهد بود. به همین جهت برای حفظ امنیت حساب کاربری خود بهتر است قبل از بستن صفحه مرورگر از پروفایل خود خارج شوید. برای این کار با کلیک بر روی آیکن چرخ دنده در بالا و گوشه سمت چپ صفحه، گزینه خروج را انتخاب نمایید. بنابراین به این شکل بدون نصب اپلیکیشن بر روی دستگاه تلفن همراه به راحتی قادر به بازدید از حساب کاربری اینستاگرام خود خواهید بود.

از سیر تا پیاز نکات کلیدی اپلیکیشن محبوب اینستاگرام

ساخت پیج اینستاگرام با ایمیل

ساخت پیج اینستاگرام با استفاده از ایمیلی که قبلا در ساخت پیج دیگری از آن استفاده نکرده باشید امکان‌پذیر است. بنابراین دقت داشته باشید که با استفاده از هر ایمیل تنها می‌توان یک پیج اینستاگرام ایجاد کرد. همین منحصربفرد بودن ایمیل در هنگام ساخت پیج اینستاگرام نشان‌دهنده این مطلب است که ایمیل، یکی از راه‌های ورود به حساب کاربری اینستاگرام است. برای ثبت نام می‌توانید به سایت رسمی اینستاگرام مراجعه کرده و با انتخاب گزینه sign up with email or phone number با وارد کردن ایمیل و یا شماره تلفن همراه خود پیج جدیدی ایجاد کنید. البته ثبت ایمیل برای حساب کاربری اینستاگرام به دو صورت مختلف انجام‌پذیر است.

روش‌های ثبت ایمیل در حساب کاربری اینستاگرام

یکی از روش‌های ثبت ایمیل، وارد کردن آن هنگام ثبت نام است. دومین روش مربوط به زمانی است که ثبت نام را بدون وارد کردن ایمیل انجام داده‌اید و یا قصد تغییر ایمیل خود را دارید. برای این کار پس از ورود به اکانت اینستاگرام خود، در بخش پروفایل، گزینه edit profile را انتخاب نمایید. البته از طریق ویرایش نمایه در اینستاگرام فارسی نیز می‌توانید اطلاعات شخصی خود را تغییر دهید. سپس در پایین صفحه گزینه email address را انتخاب کنید. با ورود ایمیل خود در این بخش و انتخاب تیک آبی رنگ در سمت راست بالای صفحه، ثبت ایمیل شما انجام خواهد شد.

چگونه آیدی اینستاگرام را عوض کنیم

تایید ایمیل

پس از وارد کردن ایمیل در اکانت اینستاگرام باید برای کامل شدن مراحل ثبت، تایید ایمیل انجام شود. این تایید برای افزایش امنیت حساب کاربری جهت اطمینان از این که شما صاحب ایمیل وارد شده هستید در نظر گرفته شده است. برای تایید ایمیل خود ابتدا با انتخاب گزینه confirm پیامی به شما نمایش داده می‌شود با این مضمون که به ایمیل خود وارد شده و لینک تایید را لمس کنید. در ادامه به ایمیل خود وارد شده و پیام مربوطه را باز کنید. سپس گزینه confirm email address را انتخاب نمایید. با کلیک بر روی این گزینه به صورت مستقیم وارد اکانت اینستاگرام خود خواهید شد. نمایش پیغام thanks نشان‌دهنده تایید شدن ایمیل ثبت شده توسط شما است. در نظر داشته باشید که اگر به درستی مراحل تایید را انجام ندهید ثبت ایمیل در اکانت شما انجام نخواهد شد.

امتیازی به این نوشته بدهید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر