موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود برنامه اینستاتولز برای ایفون

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 06 اسفند 1400 ساعت 19:59

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دانلود برنامه اینستاتولز برای ایفون را مطالعه خواهید کرد.

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب است که البته در طول روز‌های گذشته نیز یک به‌روز رسانی بزرگ را دریافت کرد و برای مثال یکی از این قابلیت‌های جدید امکان ارسال تصاویر به صورت مستقیم از طریق صفحه خانگی به دوستان است. اما همچنان چندین محدودیت در این برنامه به چشم می‌خورد که ممکن است شما را آزار دهند. یکی از این فقدان‌ها عدم امکان ذخیره تصاویر و ویدیو‌ها در گوشی و یا امکان اشتراک گذاشتن آن‌ها از طریق سایر برنامه‌ها است که چندان جالب نیست.

آموزش امنیت اینستاگرام

البته اگر شما یکی از کاربران آی‌فون باشید و دستگاه شما نیز جیلبریک شده باشد در این صورت می‌توانید بر روی ویدیو‌ها و یا تصاویر اینستاگرام زوم کنید. حال در این مقاله تصمیم داریم تا به معرفی اپلیکیشن InstaTools بپردازیم که کاربران از طریق آن می‌توانند تصاویر و ویدیو‌های این شبکه اجتماعی را در گوشی خود ذخیره کنند.

از طریق اپلیکیشن InstaTools شما قادر خواهید بود تا تصاویر و ویدیو‌های مختلف را از اینستاگرام در گوشی خود ذخیره کنید و البته این کار نیز به سادگی هرچه تمام صورت می‌گیرد. بدین صورت که با نصب این برنامه، InstaTools با اپلیکیشن اینستاگرام ادغام می‌شود و دو دکمه به تصاویر و ویدیو‌ها اضافه می‌شود که از طریق آن‌ها می‌توانید اقدام به ذخیره سازی و یا اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو‌های خود کنید.

اولین دکمه‌ای که با استفاده از این اپلیکیشن در زیر تصاویر و ویدیو‌ها قرار می‌گیرد مربوط به دانلود آن‌ها است و دکمه دیگر نیز به شما امکان به اشتراک گذاری تصاویر را می‌دهد که از طریق آن می‌توانید تصاویر و ویدیو‌های مختلف را با کمک اپلیکیشن‌های دراپ‌باکس، واتس‌اپ، فیس‌بوک و… به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن InstaTools از قابلیت زوم کردن تصاویر نیز بهره می‌برد که یک ویژگی دوست داشتنی است و کاربران با چندین بار لمس تصویر می‌توانند در آن زوم کنند و البته میزان زوم نیز به تعداد لمس‌هایی بستگی دارد که شما بر روی تصویر انجام می‌دهید. شاید بتوان گفت که با کمک برنامه InstaTools اپلیکیشن اینستاگرام نیز همانند سایر شبکه‌های اجتماعی تقریبا کامل و بی‌نقص می‌شود.

مراحل نصب و راه اندازی این اپلیکیشن نیز بر روی آی‌فون شما به سادگی هرچه تمام صورت می‌گیرد و البته هیچ تاییدیه‌ای نیز از شما درخواست نخواهد شد اما باید توجه داشته باشید که اگر شما یک اپلیکیشن دیگر برای اینستاگرام خود دارید بهتر است که آن را از گوشی خود حذف کنید، زیرا ممکن است در کار InstaTools تداخل ایجاد نماید. این اپلیکیشن می‌تواند با نسخه 7.5 و بالاتر از برنامه اینستاگرام کار کند و البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه می‌بایست آی‌فون خود را جیلبریک کرده باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر