موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود برنامه photo vault برای ایفون

دانلود برنامه photo vault برای ایفون

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 02 فروردین 1401 ساعت 11:54

خانه / اپلیکیشن های رایگان / دانلود نرم افزار Private Photo Vault – Keep Pictures+Videos Safe برای ایفون ، ایپاد و ایپد

آموزش امنیت اینستاگرام

محمد هادی رضایی 2017-03-01 اپلیکیشن های رایگان, ای او اس اپ استور, نرم افزار های ایپد, نرم افزار های ایفون/ایپاد 3,058 بازدید

Private-Photo-Vault-Keep-PicturesVideos-Safe-4.jpg

امروز قصد داریم در جاست تک ، شما کاربران عزیز را با برنامه ای بنام Private Photo Vault اشنا کنیم ، که به کمک ان می توانید به اسانی برروی تصاویر خود در ایفون و ایپد رمز عبور گذاشته و ان ها را از دید بسیاری از افراد پنهان کنید . بنابراین ، پیشنهاد می کنیم این برنامه را از دست نداده و در ادامه با معرفی ان ، با جاست تک همراه باشید .

اپلیکیشن Private Photo Vault را می توان یکی از بهترین و شخصی ترین برنامه ها در زمینه ی پنهان سازی تصاویر و ویدئو های ذخیره شده در ایفون ، ایپاد و ایپد بشمار اورد . در واقع برنامه نامبرده را می توان یکی از پرطرفدارترین برنامه هایی دانست که از زمان عرضه ی خود در اپ استور ، توانسته است به دلیل قابلیت های ویژه ای که در ان قرار داده شده است ، به یکی از محبوب ترین برنامه ها در زمینه مخفی سازی تصاویر و ویدئو ها بشمار اید و امتیاز ۴٫۵ از ۵ را از سوی کاربران و طرفداران خود بدست بیاورد .

به همین منظور ، باید بگوییم که شما هم می توانید با دانلود و نصب این برنامه ، هم مانند میلیون ها کاربر دیگر در سراسر دنیا به اپلیکیشن Private Photo Vault اعتماد کرده و تصاویر خود را در ان بدون هیچگونه مزاحمتی و به اسانی پنهان و مخفی کنید تا فقط خودتان و یا اشخاصی که به آنها اعتماد دارید ، بتوانند به تصاویر و ویدئو های خصوصی شما در ایفون و یا ایپد دسترسی داشته باشند . همچنین این برنامه در بیش از صد ها کشور همچون ایالات متحده آمریکا ، کره ، ژاپن ، تایوان ، هند ، ایتالیا ، فنلاند ، انگلستان و بسیاری از کشور های دیگر جزو بهترین برنامه های فتوگرافی بوده است .

بنابراین باید به شما بگوییم که با نصب این برنامه شما می توانید تصاویر و ویدئو های شخصی خود را در پشت یک رمز عبور قرار داده و برروی ان ها قفل بگذارید تا از سایر اشخاص پنهان و دور باشد . همچنین این برنامه یک مرورگر خصوصی را هم درخود جای داده است که از طریق آن می توانید بطور مستقیم تصاویر را در محیطی امن در درون این اپلیکیشن دانلود کنید . قابل ذکر است که اپلیکیشن Private Photo Vault ، این قابلیت را هم در خود دارد تا از چهره‌ ی اشخاصی که قصد دارند تا به تصاویر و ویدئو های شما دسترسی پیدا کنند ، عکسی را به همراه موقعیت GPS ان ها به ثبت برساند . در نظر داشته باشید که شما می توانید تصاویر و ویدئو های ذخیره شده در برنامه ی Photos را به منظور مخفی کردن ان ها به درون این برنامه انتقال دهید و همچنین این برنامه از تصاویر ، ویدئو ها و تصاویر گیف پشتیبانی می کند .

ویژگی های نرم افزار Private Photo Vault – Keep Pictures+Videos Safe :

قابلیت مخفی کردن انواع تصاویر و فایلهای ویدئویی

محافظت از تصاویر و فایل های ویدئویی مخفی شده توسط پین و رمز عبور

ارسال چهره‌ و موقعیت اشخاصی که با وارد کردن رمز عبور اشتباه قصد تماشای تصاویر شما را دارند

امکان ایجاد البوم تصاویر در برنامه

امکان تعریف یک رمزعبور تله مانند برای گرفتن مچ هر کسی که قصد دارد بدون اجازه‌ ی شما به تصاویر دسترسی داشته باشد

امکان ایمپورت و یا اکسپورت کردن کردن تصاویر موجود در اپلیکیشن Photos به درون این برنامه

تصاویری از محیط نرم افزار :

نام نرم افزار : Artisto – Video and Photo Editor with Art Filters

نسخه (ورژن) : ۸٫۵

حجم : ۴۶٫۵ مگابایت

شرکت سازنده : Legendary Software Labs LLC

قیمت : رایگان

دیوایس مورد نیاز : سازگار با آیفون،آیپاد تاچ، و ایپد و نیاز به iOS 8 یا بالاتر

تاریخ انتشار : ۳٫۱٫۲۰۱۷

لینک دانلود از ایتونز : ۴۶٫۵ مگابایت

جاست تک را در کانال تلگرام دنبال کنید : https://telegram.me/justtech

با سلام : هدفمان از ایجاد وب سایت جاست تک این بوده است که بتوانیم اخرین اخبار اپل را به همراه بهترین و معروف ترین نرم افزار های این شرکت را جمع اوری کرده و در اختیارشماکاربران عزیز قرار دهیم. برای ارتباط با من می توانید با ادرس ایمیل mohamadhadi.rezaee@yahoo.com در تماس باشید.

همچنین ببینید

Speedtest-by-Ookla-5-300x165.jpg

دانلود نرم افزار Speedtest by Ookla برای ایفون، ایپاد و ایپد

اگر شما هم در اپ استور به دنبال برنامه ای هستید که بتوانید از طریق …




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر