آموزش امنیت اینستاگرام

بازی اندروید جدید 2017

بازی اندروید جدید 2017

نویسنده : معین | زمان انتشار : 23 اسفند 1399 ساعت 00:30

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان بازی اندروید جدید 2017 را مطالعه خواهید کرد.

آموزش امنیت اینستاگرام

10 بازی برتر اندروید سال 2017 کدامند؟ ملاک انتخاب بهترین بازی های اندروید چیست؟ بهترین بازی رایگان مد نظر است یا بازی‌های پولی؟ آیا پرطرفدارترین بازی های اندروید، بهترین هم هستند؟ به طور کلی برای معرفی بهترین بازی های موبایل چه مواردی را باید در نظر داشت؟ بازی‌های اندروید ایرانی کجای لیست بهترین بازی‌ های اندروید‌ قرار می‌گیرند؟

همانطور که در مورد 10 اپلیکیشن‌ برتر اندروید نیز اشاره شد، از آنجا که روزبه‌روز اپلیکیشن ها و بازی های اندروید نسبت به گذشته بهتر و بیشتر می‌شوند، پاسخ به سوالاتی مانند اینها و انتخاب بازی برتر اندروید دشوارتر می شود. تعیین و معرفی بهترین بازی‌ های رایگان موبایل خود نیازمند کار و زمان زیادی ‌است. در واقع یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب بهترین بازی های موبایل مراجعه به سایت‌های تخصصی و مرجع همچون IGN است.

بهترین بازی‌های پولی اندروید، بهترین بازی‌های ایرانی، بهترین بازی های ژانرهای مختلف و سایر بهترین‌ها هریک نیازمند بررسی و ارائه در نوشتار جداگانه‌ای است که در دیجیت نست حضور شما مخاطبین گرامی ارائه خواهد شد.

طراحی و تولید بازی‌های ویدئویی، به ویژه بازی‌های موبایل، تبدیل به صنعتی بسیار بزرگ در جهان شده است. به دلیل همین رشد روزافزون، عدم امکان امتحان کردن تمام بازی ها و نیز تفاوت در سلیقه‌ی افراد، انتخاب تعداد معدودی از بازی ها به عنوان پرطرفدارترین بازی های اندروید سال 2017 یا انتخاب بهترین بازی اندروید سال 2017، کاری مشکل است. در این مقاله قصد داریم بر اساس تعداد دانلود بازی های اندروید از سایت Google Play و نیز فروشگاه های داخلی مانند کافه بازار، 10 بازی برتر اندروید سال 2017 اندروید را، به طور خلاصه، به شما معرفی کنیم.

بازی‌هایی که در گوگل پلی وجود دارند به سه دسته تقسیم می‌شوند که دسته‌ی اول بازی‌ ها کاملا رایگان می‌باشند، دسته‌ی دوم بازی ها، قسمتی برای پرداخت درون بازی وجود دارد و دسته‌ی سوم بازی ها آنهایی هستند که حتما ابتدا باید هزینه‌ی بازی را بپردازید تا سپس اجازه‌ی دانلود بازی را پیدا کنید. رایگان یا پولی بودن بازی ها در این مقاله در نظر گرفته نشده و بازی‌های برتر اندروید را تنها بر اساس محبوبیت آنها انتخاب کرده ایم.در راستای به روز بودن مقاله میتوانید بهترین بازی های اندروید 2018 را مشاهده کنید .

10 بازی برتر اندروید در سال 2017

توجه شما را به 10 بازی برتر اندروید که در اغلب منابع بهترین بازی‌های اندروید سال 2017 انتخاب شده اند معطوف می‌داریم. با دیجیت‌نست همراه باشید.

منبع اعدادی که به عنوان تعداد دانلود و نصب بازی برتر اندروید آمده است، گوگل پلی (Google Play Store) است. البته تعداد دانلود تنها ملاک برای انتخاب 10 بازی برتر اندرویدیِ پیش رو نبوده است. فاکتورهایی همچون نسبت رشد دانلود بازی در سال 2017، شرکت تولیدکننده، ویژگی‌های خود بازی همچون گرافیک و بخصوص بازخورد کاربران و سایت‌های مرجع، مانند سایت IGN بر انتخاب هر بازی برتر اندروید تاثیر داشته‌اند.

1 . بازی برتر اندروید Clash of royale

1.-Clash-royale-icon-min.png

اولین بازی برتر اندروید که در صدر اکثر لیست ها به عنوان پرطرفدارترین بازی اندروید انتخاب شده است بازی استراتژیک اندروید clash royale یا سایر بازی‌های تولید شده توسط سازندگان بازی محبوب clash of clans (همان شرکت Supercell) است. این روزها شما نیز حتماً در میان دوستان و آشنایانتان افرادی را دیده‌اید که تمام همّ و غم خود را روی به دست آوردن امتیاز در این بازی یا اسلاف آن, مانند بازی معروف Clash of clans گذاشته و شبانه روز دست از بازی برنمی‌دارند. ممکن است بیشتر شوخی به نظر آید اما به احتمال فراوان شما نیز با نصب این بازی ساعات زیادی از زندگیتان را صرف این بازی محبوب اندروید خواهید کرد. در این بازی به صورت یک به یک یا دو به دو می‌توانید با دوستانتان رقابت کنید. روش و استراتژی بازی به اینگونه است که شما با ایجاد قلمرو، گسترش آن و نیز افزایش هرچه بیشتر نیرو باید طرف مقابل را شکست دهید. با آزاد کردن و ارتقاء دادن کارت‌هایی که در بازی پیش بینی شده‌اند به مرحله یا لِوِل (Level) بالاتر در بازی می‌رسید.

این بازی برتر اندروید بیش از ۱۰۰ میلیون بار توسط کاربران دانلود و نصب شده و میانگین امتیاز (Rate) آن 4.6 است. شما نیز می‌توانید بازی اندرویدی Clash of royale را از طریق لینک های زیر دانلود و نصب فرمائید:

Google-play.png%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1.png

2.-Clash-royale-min.jpg

بخشی از محیط بازی Clash of Royale را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

[KGVID]https://digitnest.com/wp-content/uploads/2017/12/Clash-of-royale-123.mp4[/KGVID]

دانلود از

Google-play.png Bazar.png myket.png

2 . بازی اندروید PINOUT

4.-PinOut-icon-min.png

دهه‌ی شصتی‌ها و پیش از آن حتماً به یاد دارند که قبل از فراگیر شدن کامپیوترهای شخصی و موبایل، بازی پین اوت جعبه‌ای شیشه ای بود با دو دسته (Pin) و چند توپ کوچک که می‌بایست با ضربه زدن مداوم به توپ‌ها آنها را داخل حفره‌های انداخت. بازی موبایل PINOUT شبیه سازی شده‌ی همان جعبه‌هاست که حس نوستالیژی را در شما بیدار می‌کند. Pinout در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت Mediocre AB ارائه شده و نسخه‌ی اندرویدی این بازی در ماه‌های اخیر توجهات زیادی به خود جلب کرده است به طوریکه در کمتر از 3 ماه یکی از بیشترین رشد دانلود و نصب را در میان بازی های اندروید سال ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده و تعداد نصب و دانلود آن از مرز 5 میلیون بار (با میانگین امتیاز (Rate) آن 4.3) گذشت.

بازی شامل مراحل (Level) مختلف است که طبعاً هر مرحله از مرحله‌ی پیشین اندکی دشوارتر است. بازی برتر اندرویدی پین اوت نسبتاً سبک بوده، طراحی و گرافیک قابل قبولی دارد و آن را می‌توان روی اغلب گوشی و تبلت‌های موجود در بازار نصب و اجرا کرد.

به کسانی که بازی محبوب و معروف pinball را در ویندوز ۱۰ بازی کرده‌ و به آن علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود که بازی اندروید PINOUT را نیز نصب و بازی کرده و از آن لذت ببرند.

برای دانلود و نصب بازی اندروید PINOUT از لینک های زیر استفاده کنید:

Google-play.png

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1.png

5.-PinOut-min.jpg

بخشی از محیط بازی PINOUT را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

[KGVID]https://digitnest.com/wp-content/uploads/2017/12/PinOut.mp4[/KGVID]

دانلود از

Google-play.png Bazar.png myket.png

3 . بازی اندروید IMPOSSIBLE ROAD

7.-IMPOSSIBLE-ROAD-icon-min.png

Impossible Road (جاده ی ناممکن)، محصول شرکت Wonderful Lasers، یک بازی با طراحی مینیمال است که در آن شما فقط وظیفه دارید در حالی که تعادل یک گوی را حفظ می‌کنید، آن را بدون خطا در یک مسیر نامحدود هدایت کنید. امتیازگیری در این بازی به عملکرد شما بستگی دارد؛ مثلا می‌توانید آرام و روان فقط مسیر را بپیمایید درحالیکه با پرش از مسیرهایی بالایی و فرود روی مسیرهای زیرین می‌توانید امتیاز بیشتری دریافت کنید.

انجام بازی Impossible Road از آن دسته بازی‌های موبایل است که هیجان‌ بالای آنها، به ویژه در مراحل بالا که سرعت حرکت گوی و پیچیدگی مسیر بیشتر می‌شود، اعضای بدن بازیکن را به کش و قوس وا می‌دارد! مانند سایر بازی های ویدئویی هرچه در مسیر جلوتر می روید بازی سخت تر و مسیر آن برای هدایت گوی پیچیده تر می شود. این گونه بازی های کلاسیک که قوانین ساده ای دارند همواره طرفداران زیادی دارند. البته باید گفت که این سادگی نه تنها به هیچ‌وجه از هیجان و لذت بازی نمی‌کاهد، بلکه عدم وجود عناصر زائد تمرکز کاربر بر خود بازی بیشتر می‌شود. گیم پلی بازی بسیار نرم و روان است و روی اغلب گوشی و تبلت‌های اندرویدی، حتی با مانیتور کوچک، قابل نصب و اجرا است.

تعداد نصب و دانلود این بازی بیش از 50 هزار بار و و میانگین امتیاز (Rate) آن 4.2 است. برای دانلود و نصب بازی اندروید Impossible Road از لینک زیر استفاده کنید:

Google-play.png

8.-IMPOSSIBLE-ROAD-min.jpg

بخشی از محیط بازی Impossible Road را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

[KGVID]https://digitnest.com/wp-content/uploads/2017/12/Impossible-road.mp4[/KGVID]

دانلود از

Google-play.png  

4 . بازی اندروید PAC-MAN CE DX

9.-PAC-MAN-CE-DX-icon-min.png

چند سالی است که بازی نقطه خور با طراحی جذاب خود توانسته است خیلی از افراد را به خود سرگرم کند. نقطه خور چندین نسخه‌ی مختلف اندرویدی دارد که پرطرفدارترین آنها PAC-MAN CE DX تولید شرکت BANDAI NAMCO Entertainment America Inc است. بازی اندروید PAC-MAN CE DX نیز می تواند حس نوستالژی را در شما بیدار کند. این بازی با 132 مرحله‌ی جذابی که دارد می‌تواند شما را به خوبی سرگرم خود کند. قانون بازی این گونه است که با خوردن نقطه‌ها و روح‌ها امتیاز جمع کرده و به مراحل بالاتر برسید. بد نیست بدانید که بازی PAC-MAN CE DX از معدود بازی هایی است که توانسته است نمره ی ۱۰/۱۰ (ده از ده) را از سایت IGN کسب کند. این بازی بیش از 10 هزار بار دانلود و نصب شده و میانگین امتیاز (Rate) آن 4.5 است. شما نیز می‌توانید لذت زیادی را از این بازی ببرید.

برای دانلود و نصب بازی اندروید PAC-MAN CE DX از لینک زیر استفاده کنید:

Google-play.png

10.-Impossible-road_thumb17-min.jpg

بخشی از محیط بازی PAC-MAN CE DX را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

[KGVID]https://digitnest.com/wp-content/uploads/2017/12/PAC-MAN-CE-DX-.mp4[/KGVID]

دانلود از

Google-play.png  myket.png

5 . بازی اندروید Lara Croft GO 

12.-Lara-Croft-GO-icon-min.png

همان طور که می دانید لارا کرافت شخصیت محبوب مجموعه‌ فیلم و بازی‌هایی Tomb Raider است که بازی Lara Croft Go نیز یک نسخه از سری بازی‌های این مجموعه به شمار می رود. Lara Croft Go تولید توسط استودیوی معروف Square Enix Montreal (اسکوار انیکس) و در سبک ماجراجویی و پازل ساخته شده است. در این بازی مهیج و ماجراجویانه بازیکن باید از طریق جستجو در خرابه های تمدن های فراموش شده و حل کردن پازل‌ های فکری اسرار این تمدن ها را کشف کند تا به مراحل بالاتر برسد. در این بازی و در راه یافتن افسانه های ملکه وِنون مدام با چالش های خطرناک متفاوتی روبرو خواهید شد. اگر از طرفداران بازی هایی همچون بازی hitman-go هستید، بازی Lara Croft Go را نیز به شما پیشنهاد می کنیم.

Lara Croft Go بیش از 100 هزار بار دانلود و نصب شده و میانگین امتیاز (Rate) آن 4.8 است که در میان بازی های برتر اندروید رقم قابل قبولی است. برای دانلود و نصب بازی Lara Croft GO از لینک زیر استفاده کنید:

Google-play.png

13.-Lara-Croft-GO-min.jpg

بخشی از محیط بازی Lara Croft GO را در قطعه فیلم زیر مشاهده فرمائید:

[KGVID]https://digitnest.com/wp-content/uploads/2017/12/Lara-Croft-GO.mp4[/KGVID]

دانلود از

Google-play.png  

6 . بازی اندروید Samorost 3

15.-Samorost-3-icon-min.png

بازی Samorost 3 یک بازی جدید با طراحی بسیار زیبا و چشم‌نواز در ژانر بازی های معمایی از شرکت Amanita Design، خالق بازی های معروف Machinarium و Botanicula است. این بازی فکری پر از ماجراجویی های اکتشافی نیز می‌باشد. اگر از طرفداران بازی machinarium هستید این بازی نیز به شما پیشنهاد می‌شود.

بازی دارای یک خط داستانی مشخص است و شما در نقش شخصیت اصلی بازی باید داستان را پیش ببرید، همه چیز از پیدا شدن یک شیپور شروع می‌شود که باید قدم در راه گذاشته و طی سفرهایی دور و دراز و پیچیده به دنیاها و سیارات عجیب و غریب و برخورد با موجودات و حوادث عجیب تر سعی کنید اسرار جهان زیبای اطرافتان را کشف کنید تا بتوانید شیپور را به صاحبان اصلی آن برسانید. بازی دارای 9 دنیای متفاوت و زیباست که هر یک مملو از ماجراجویی‌ها و معماهای چالش برانگیز است. این بازی برتر اندرویدی پتانسیل تبدیل شدن به یکی از سرگرمی‌های جذاب روزمره‌ی شما را در خود دارد.

بازی برتر اندروید Samorost 3 بیش از 100 هزار بار دانلود و نصب شده و میانگین امتیاز (Rate) آن 4.7 است. برای دانلود و نصب بازی Samorost 3 از لینک های زیر استفاده کنید:

Google-play.png

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1.png

16.-Samorost-3-min.jpg

بخشی از محیط بازی Samorost 3 را در قطعه فیلم زیر (دموی بازی) مشاهده فرمائید:

[KGVID]https://digitnest.com/wp-content/uploads/2017/12/Samorost-3.mp4[/KGVID]

دانلود از

Google-play.png  

7 . بازی اندروید SUPER MARIO RUN

18.-Super-Mario-Run-icon-min.png

بازی برتر اندروید بعدی، همان سوپر ماریوی معروف است که از زمان کنسول بازی نینتندو (Nintendo) تا کنون همواره پرطرفدار بوده و هست. کمتر کسی هست که این بازی پرطرفدار را که در ایران بیشتر با نام قارچ خور معروف است نشناسد. به ویژه بچه‌های دهه‌ی شصت و هفتاد خود به یاد دارند که کنار هر کنسول گیم نینتندو حتماً یک کاست بازی قارچ خور نیز وجود داشت، چه در منزل چه در گیم نت ها!

قارچ خور اندرویدی از طرفی به پیشینه‌ی خود وفادار مانده و از سویی با اضافه کردن حالت‌های جدیدتر، به‌روز نیز شده است. بازی 3 بخش متفات دارد: در بخش اول و کلاسیک بازی، یعنی World Tour، شش دنیای متفاوت وجود دارد که در آنها باید مانند سابق با دویدن، پریدن و نشستن از میان دشت ها، تپه ها، جنگل قارچ ها، خانه های اشباح، قلعه ها و سفینه ها مراحل مختلف را طی کرده تا شاهزاده خانمِ داستان، یعنی بانو Peach، را از چنگال Bowser نجات دهید.

بخش دیگر، یعنی Toad Rally، بازی آنلاین است که بازیکن می‌تواند بر بستر اینترنت با سایر بازیکنان جهانی به رقابت بپردازد. در این حالت باید تا می‌توانید امتیاز به دست آورده تا بتوانید سکه جمع آوری کنید و مورد تشویق جمعیت وزغ ها قرار بگیرید. این وزغ ها را باید جدی گرفت! چرا که هرچه بهتر و موثرتر بازی کنید، در بخش سوم بازی، یعنی Kingdom Builder، وزغ های بیشتری برای زندگی به قلمروی پادشاهی شما می‌آیند. در نهایت شما می‌توانید با آوردن این وزغ ها به دنیای خود، برای خود یک امپراتوری برپا کرده و سرزمین خود را گسترش دهید.

SUPER MARIO RUN بیش از 50 میلیون بار دانلود و نصب شده و میانگین امتیاز (Rate) آن 3.7 است. محیط و گرافیک بازی سوپر ماریو زیباتر و زنده تر از قبل شده است که این به گیرایی بیشتر بازی کمک می‌کند. اجرا و کنترل این بازی مهیج و نوستالژیک نیز خیلی ساده بوده و شما می‌توانید در گوشی های اندرویدی تنها با انگشت شصتتان سوپر ماریوی دوست داشتنی را کنترل کرده و لذت ببرید.

برای دانلود و نصب بازی SUPER MARIO RUN از لینک های زیر استفاده کنید:

Google-play.png%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1.png

19.-Super-Mario-Run-min.jpg

بخشی از محیط بازی SUPER MARIO RUN را در قطعه فیلم زیر (دموی بازی) مشاهده فرمائید:

[KGVID]https://digitnest.com/wp-content/uploads/2017/12/Super-mario.mp4[/KGVID]

دانلود از

Google-play.png Bazar.png myket.png

8 . بازی اندروید 123 Numbers – Count & Tracing

21.-123-Numbers-Count-Tracing-icon-min.png

123 Numbers – Count & Tracing یکی از بهترین بازی های آموزشی، از شرکت RV AppStudios است که به منظور یادگیری اعداد و اعمال ساده ریاضی برای کودکان طراحی شده است. این بازی دارای محیطی شاد و رنگانگ است، به طوریکه توجه کودکان را کاملا به خود جلب کرده و در نتیجه سرعت یادگیری آنان را بالاتر می‌برد. برای یاددهی اعداد و حساب به کودکان 4 نوع بازی هدفمند در 123 Numbers – Count & Tracing گنجانده شده است:

1 . بازی رسم اعداد؛ با هدف یاد دادن رسم الخط و شکل اعداد.

2 . بازی اتصال اعداد؛ با هدف خواندن و شناخت شکل اعداد و تطابق آن با عناصر گرافیکی بازی.

3 . آموزش شمردن؛ به منظور آشنایی با ترتیب اعداد و شمردن تعداد عناصر.

4 . پر کردن جاهای خالی با اعداد؛ برای پیدا کردن اعداد مناسب و قرار دادن آنها در مکان مناسب با توجه به سایر اعداد.

این بازی کاملا رایگان است، هیچ گونه تبلیغات یا پرداخت درون برنامه‌ای نداشته و تا کنون بیش از 1 میلیون بار دانلود و نصب شده و میانگین امتیاز (Rate) آن 4.6 است.

برای دانلود و نصب بازی 123 Numbers – Count & Tracing از لینک زیر استفاده کنید:

Google-play.png

22.-123-number-min.jpg

بخشی از محیط بازی 123 Numbers – Count & Tracing را در قطعه فیلم زیر (دموی بازی) مشاهده فرمائید:

[KGVID]https://digitnest.com/wp-content/uploads/2017/12/123-Numbers-Count-Tracing.mp4[/KGVID]

دانلود از

Google-play.png Bazar.png myket.png

9 . بازی اندروید Monument Valley 2 (دره یادبود 2)

24.-Monument-Valley-2-icon-min.png

استودیوی بازی سازی London studio Ustwo نسخه‌ی اول (ورژن) بازی معمایی اندروید Monument Valley را چند سال پیش ارائه کرده بود که با اتکا بر داستان گیرا، گرافیک زیبا و خلق معماهای جذاب به سرعت تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید در ژانر معمایی تبدیل و با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران مواجه شد. این استودیو در ماه های اخیر نسخه‌ی دوم بازی را برای پلتفرم اندروید معرفی کرده است.

داستانِ این بازی در دنیایی متفاوت با تصویرسازی های فوق العاده می‌گذرد. اگرچه Monument Valley 2 داستانی کاملا جدید و ماجراجویی هایی مستقل از دنیای Monument Valley 1 است، اما همانند آن دارای محیط و گرافیک بسیار زیبایی است سرشار از معماری های خیالی، فضاهای زیبا اما غیر ممکن و خطاهای دید چالش برانگیز.

در این بازیِ فکری موبایل دره‌ی یادبود 2، شما وظیفه دارید مادری به نام Ro را که به همراه فرزند خود وارد دره‌ای با مسیرهای خیالی و معماهای دلپذیر شده است، هدایت کنید. برای این کار باید به مرور اسرار هندسه‌ی مقدس را کشف کنید تا بتوانید با دستکاریِ معماری‌های موجود، مادر و دختر را در راهشان پیش ببرید.

نقطه‌ی قوت دیگر بازی، صداهای تعاملیِ آن است که با پاسخ دهی به حرکات Ro در بازی، شما را بیشتر و بیشتر درگیر خود می‌کند.

این بازی بیش از 100 هزار بار دانلود و نصب شده و میانگین امتیاز (Rate) آن 4.6 است. برای دانلود و نصب بازی Monument Valley 2 از لینک زیر استفاده کنید:

Google-play.png

25.-Monument-Valley-2-min.jpg

بخشی از محیط بازی Monument Valley 2 را در قطعه فیلم زیر (دموی بازی) مشاهده فرمائید:

[KGVID]https://digitnest.com/wp-content/uploads/2017/12/Monument-Valley-2-.mp4[/KGVID]

دانلود از

Google-play.png  

10 . بازی اندروید Miffy’s World

27.-Miffys-World-icon-min.png

Miffy’s World (دنیای میفی) نیز یک بازی کودکانه و زیبا از استودیوی بازی سازی StoryToys است که بر اساس قصّه های مصور محبوب و جهانی با همین نام، اثر دیک برونا، و نیز انیمیشن‌های تلویزیونی آن طراحی شده است. گرافیک این بازی به صورت سه بعدی و سرشار از رنگ های شاد است تا بتواند بیشترین توجه کودکان را به خود جلب کند.

در این بازی کودک شما (بازیکن) در دنیای میفی زندگی می‌کند؛ همه جا با میفی همراه می‌شود، لباس هایش را انتخاب می‌کند، دندان‌هایش را مسواک می‌زند و او را به حمام می‌برد. همچنین بازیکن با میفی بیرون می‌رود و با هم بازی می‌کنند، در باغچه اش سبزی و میوه می‌کارند که با استفاده از آنها یک کیک خوشمزه درست کنند.

به طور خلاصه، هر روز، روز جدیدی برای میفی است با یک عالمه کار جدید برای انجام دادن. هر چقدر بیشتر با میفی بازی کنید می‌توانید قفل کارهای بیشتری را برای او باز کنید. مثلا می‌توانید با هم چرخ رو بازی کنید، به میفی ماهی بدهید، با هم قصه گوش دهید و وقتی هم که میفی خوابش گرفت او را به رختخواب ببرید.

Miffy’s World یک بازی بسیار سرگرم کننده و مفید برای بچه‌ها است که با از طریق آن می‌توانند با کارهای روزمرّه آشنایی بیشتری پیدا کنند.

این بازی برتر اندروید در ژانر آموزشی و کودکانه بیش از 500 هزار بار دانلود و نصب شده و میانگین امتیاز (Rate) آن 4.4 است. برای دانلود و نصب بازی Miffy’s World از لینک زیر استفاده کنید:

Google-play.png

28.-Miffys-World-min.jpg

بخشی از محیط بازی Miffy’s World را در قطعه فیلم زیر (دموی بازی) مشاهده فرمائید:

[KGVID]https://digitnest.com/wp-content/uploads/2017/12/Miffys-World.mp4[/KGVID]

دانلود از

Google-play.png  myket.png

شکی در این نیست که لیست بازی‌های فوق به عنوان بهترین بازی های اندروید سال 2017، نمی‌تواند مورد قبول تمام کاربران با سلایق مختلف باشد. اما بازی برتر اندروید از نظر شما کدام است؟ به طور حتم بسیاری از شما مخاطبین گرامی نیز می‌توانید تعداد زیادی از بازی های اندروید محبوب خود را به این لیست بیافزایید. در این صورت بسیار مشتاقیم که بازی‌های مورد علاقه خود را در قالب کامنت با ما و سایر مخاطبین سایت دیجیت نست به اشتراک بگذارید. مشارکت شما باعث مباهات ماست، ولو اگر ما را به چالش جدی بکشید.

31da2b4a-0400-4d1a-826b-e2bc85d2c589-300x250.gif

Read Next

27 نوامبر, 2018

بهترین اپلیکیشن‌های آیفون 2018 کدامند ؟

27 نوامبر, 2018

10 اپلیکیشن برتر اندروید سال 2017 کدامند؟

28 نوامبر, 2018

بهترین نرم افزار های کامپیوتر 2018 کدامند؟

28 نوامبر, 2018

بهترین برنامه ها برای مک در سال 2018 کدامند ؟

29 نوامبر, 2018

بهترین برنامه های کاربردی اندروید برای دانشجویان(2018)

13 دسامبر, 2018

بهترین بازی اندروید برای کودکان زیر 5 سال

13 دسامبر, 2018

16 بازی برتر آیفون (IOS) برای کودکان زیر 5 سال

30 دسامبر, 2018

بهترین برنامه‌های اندروید 2019 کدامند؟

14 ژانویه, 2019

بهترین بازی اندروید برای کودکان کدام میباشد ؟

18 می, 2019

بهترین اپلیکیشن آیفون (ios) سال 2019 کدامند؟

138112df549aa3147a327d4c8eac6344?s=180&d=https%3A%2F%2Fdigitnest.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F05%2F%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA.png&r=g

محسن احمدی تبار

علوم کامپیوتر خوانده‌ام. یکی از علایق دست اولم کامپیوتر و تکنولوژی‌ست. در این سایت سعی خواهم کرد تا با تکیه بر تجارب و دانسته‌هایم، هرچند ناچیز، آنچه می‌تواند برای شما خوبان مفید باشد را گردآوری و به حضورتان ارائه کنم. از همراهی‌تان سپاسگذارم.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون