موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه آنفالویاب اینستاگرام براي ايفون

برنامه آنفالویاب اینستاگرام براي ايفون

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 04:39

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان برنامه آنفالویاب اینستاگرام براي ايفون را مطالعه خواهید کرد.

آنفالویاب چیست؟!

اینستاگرام یکی از برنامه های شبکه مجازی و کاربردی است که این روزها دارای میلیون ها کاربر از سرتاسر جهان می باشد و اکثر ما روزانه در این شبکه مجازی "social media" ممکن است ساعت ها وقت سپری کنیم. با این حال در این شبکه مجازی کلماتی مانند استوری، استوری دانلودر، پست، فالوور، فالووئینگ، آنفالویاب و... استفاده می شود. در میان عبارات گفته شده، آنفالویاب یکی از جدیدترین کلماتی است که در میان کاربران ایرانی استفاده می شود.

آموزش امنیت اینستاگرام

آنفالویاب یک برنامه جانبی است که بیشتر کاربردی همانند یک ذره بین دارد! یعنی چی؟! روزانه ممکن است چندین نفر ما را فالو یا آنفالو کنند که برای تجزیه و تحلیل اینکه آیا کاربری که ما فالو کرده ایم، ما را فالو کرده است باید از برنامه اینستاگرام و قسمت فالوئینگ های شخص مقابل اقدام کنیم. این طبیعتا وقت زیادی از ما می گیرد. از این رو برنامه های آنفالو در این میان حضور پیدا کرده اند که شما با استفاده از آنها می توانید لیست کاملی از فالوورها و فالوئینگ های خود بدست بیاورید.

به زبان عامه می توان آنفالویاب را این گونه توصیف کرد که بر فرض مثال شما یک کاربر را در اینستاگرام فالو می کنید، اما آن کاربری که شما فالو کرده اید، ممکن است درخواست شما را قبول کند اما صفحه ی شما را فالو نکند! از این رو برنامه آنفالویاب در این میان می تواند این دسته از افراد را به همراه قابلیت های دیگر به شما معرفی کند.

اما در تیتر همان گونه که مشاهده می کنید، ما از عنوان "رایگان" استفاده کرده ایم. علت استفاده از این عبارت این است که برخی از برنامه های آنفالویاب هستند که برای استفاده از تمامی خدمات آنها باید مبلغی را بپردازید تا دسترسی کامل به برنامه های آنها داشته باشید. اما در مقابل برنامه های دیگری نیز وجود دارند که شما با استفاده از آنها می توانید بصورت رایگان از قابلیت های آنها استفاده کنید.

دانلود برنامه آنفالویاب اینستاگرام

همان گونه که در قسمت بالا مطالعه کردید، برنامه های آنفالویابی هستند که برای استفاده از آنها باید هزینه بپردازید. اما در این گزارش از نمناک ما قصد داریم برنامه های رایگان و البته بسیار  کاربردی را به شما معرفی کنیم که بیشتر همانند یک میز مدیریتی کامل است. لازم به ذکر است که برنامه های آنفالویاب می توانند گزینه هایی اعم از کاربرانی که شما فالو کرده اید، کاربرانی که آنها شما را فالو کرده اند، کاربرانی که هم شما آنها را و آنها نیز شما را فالو کرده اند و فالورهایی که شما را فالو نکرده اند را مشاهده کنید.

1- دانلود برنامه آنفالویاب اینستاگرام اندروید

برنامه ای که ما برای شما در سیستم عامل اندروید انتخاب کرده ایم، برنامه Followers & Unfollowers می باشد که یک برنامه رایگان، کامل و جامع برای مدیریت حساب اینستاگرامی می باشد که دارای ویژگی های مختلفی است که قطعا برای شما کاربردی خواهند بود. از مهم ترین ویژگی های این برنامه می توان به محیط کاربری ساده و آسان ان به همراه قابلیت هایی که یک آنفالویاب کامل می تواند به شما ارائه دهد می باشد.

برای استفاده از این برنامه در قدم اول باید برنامه را از لینک زیر از فروشگاه گوگل پلی دانلود و نصب کنید؛

سپس نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید تا وارد پیج اینستاگرامی خود شوید.

%D8%A2%D9%86%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF.jpg

اینک شما وارد برنامه Followers & Unfollowers شده اید که در صفحه اول آن لیست کاربرانی که شما آنها را فالو کرده اید ولی آنها شما را فالو نکرده اند را می توانید مشاهده کنید. البته اگر قصد آنفالو کردن این دسته از کاربران را دارید، تنها کافی است بر روی دکمه Unfollow در کنار آدرس هر کاربر کلیک کنید تا این کاربر و سایر کاربران این لیست را آنفالو کنید.

%D8%A2%D9%86%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

همچنین با انتخاب 3 خط افقی بالا سمت چپ، منو برنامه را می توانید مشاهده کنید که به ترتیب از بالا به پائین نشان دهنده، کاربرانی که شما آنها را فالو کرده اید ولی آنها نکرده اند، فالور هایی که هم شما آنها را و هم آنها شما را فالو کرده اند، فالورهایی که به شما بک داده اند، فالوورهایی که شما آنها را فالو کرده اید، فالورها، آنفالوکننده های جدید و... را مشاهده کنید.

%D8%A2%D9%86%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%A8.jpg

2- دانلود برنامه آنفالویاب اینستاگرام آیفون

 برنامه ای که ما برای سیستم عامل iOS انتخاب کرده ایم، برنامه جامع و کامل Followers Plus می باشد که همانند برنامه اندرویدی معرفی شده در بالا، دارای قابلیت های شگفت انگیز و جالبی است که به عنوان یک برنامه آنفالویاب می توانید نیازهای شما را برطرف کند. این برنامه همچنین دارای یک صفحه مدیریت کامل به همراه محیط کاربر ساده و کاربردی و همچنین لیست فالورهایی که به شما بک نداده اند است.

برای استفاده از این برنامه ابتدا با استفاده از لینک زیر، برنامه Followers Plus را از فروشگاه اپ استور دانلود و نصب کنید؛

سپس نام کاربری و یوزرنیم خود را وارد کنید تا وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

%D8%A2%D9%86%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86.jpg

اینک در صفحه اصلی می توانید یک پنل مدیریتی کامل را مشاهده کنید که در آن تمام اطلاعاتی که می توانید از یک برنامه آنفالویاب استخراج کنید را در خود جای داده است.

%D8%A7%D9%86%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86.jpg

همچنین برای استفاده از سایر قابلیت های این برنامه تنها کافی است که 3 خط افقی بالا سمت چپ را بفشارید تا از سایر قابلیت های این اپ استفاده کنید.

%D8%A2%D9%86%D9%81%D8%A7%D9%84%D9%88%DB%8C%D8%A7%D8%A8.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر