موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

منشی تلگرام کجاست

منشی تلگرام کجاست

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 31 شهریور 1398 ساعت 19:11

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان منشی تلگرام کجاست را مطالعه خواهید کرد.

چگونه منشی تلگرام را فعال کنیم، با فعال سازی منشی تلگرام یا پاسخ خودکار به ما کمک میکند در مواقعی که آنلاین نیستیم و پیامی دریافت کردیم به طرف مقابل مسیج دهد و جمله دلخواه شمارو بفرستد. مثلا وقتی آنلاین نیستید پیام در حال حاضر قادر به پاسخگویی نیست را بفرستد، و شما هر وقت دلتون بخواد آن را خاموش یا غیرفعال کنید و هر وقت هم نیاز داشتید روشن شود.

آموزش امنیت اینستاگرام

اگر شخصی برای شما پیام بفرستد و شما امکان پاسخگویی را نداشته باشید به صورت خودکار برای شخص پیام دهنده یک مسیج ارسال میکند که در ادامه خواهیم گفت چگونه آن را فعال کنید

منشی تلگرام کجاست

قابلیت پاسخگوی خودکار فعلا در نسخه اصلی موجود نیست ولی در آینده شاید اضافه شود. از برنامه های معروفی که این قابلیت را دارند موبوگرام، تلگراف هستند و حتما برای استفاده از آن شما به یک اپ غیر رسمی دارید که تلگراف بنظرم خوب است، ابتدا تلگراف را دانلود کنید.

روش فعال سازی منشی تلگرام

پس دریافت و نصب وارد اکانت خود شده و سپس به تنظیمات تلگراف بروید. (برای راحتی کار از قسمت Language زبان برنامه را فارسی کنید).

حالا وارد وارد تنظیمات پاسخ خودکار شوید.

در این صفحه ابتدا از بالا فعالسازی پاسخ خودکار را روشن کنید و سپس متن دلخواه را در پایین قسمت پیام ارسالی بنویسید. به صورت پیشفرض متن زیر نوشته شده است. مخاطب در دسترس نیست، لطفا یک پیغام بگذارید. (پاسخ خودکار تلگراف)

چگونه منشی تلگرام را غیر فعال کنیم

شاید از اینکار پشیمون شدید و یا تلگرامتون به صورت خودکار این قابلیت و فعال کرده و حالا شما میخوایین اونو خاموش کنید، برای غیر فعال سازی منشی تلگرام هم کافیه از مسیر بالا آن را خاموش کنید. با کمک این قابلیت اگر شخصی به شما مسیج بفرستد و آنلاین نباشید متن بالا به صورت خودکار برای وی ارسال میشود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر