موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

your account has been disabled for violating our terms اینستاگرام

your account has been disabled for violating our terms اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 16 شهریور 1398 ساعت 12:19

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان your account has been disabled for violating our terms اینستاگرام را مطالعه خواهید کرد.

از اتفاقاتی که طرفداران و کاربران اینستاگرام را بسیار ناراحت می کند، نشان دادن خطای Your Account has been Disabled و غیر فعال شدن حساب کاربری است. این مشکل به دلیل عدم رعایت قوانین اینستاگرام رخ می دهد که امکان ورود به حساب را ناممکن می سازد. امروز در انزل وب روش رفع مشکل Your Account has been Disabled for Violating our Terms اینستاگرام را معرفی و بررسی می کنیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش نحوه رفع مشکل پیغام Your Account has been Disabled اینستاگرام

How I Reactivated My Disabled Instagram Account

اینستاگرام مانند هر برنامه دیگری از قوانین خاصی پیروی می کند. در صورتی که شما این قوانین را نقض کنید، حساب کاربری شما مسدود یا غیر فعال می شود و نمی توانید به آن وارد شوید. البته گاهی ممکن است به اشتباه خطایی از سوی شما تشخیص داده شود. این مشکل به خصوص در زمان های پاک سازی اکانت های فیک و اسپم دوره ای به اشتباه برای برخی کاربران رخ میدهد. در ادامه مطلب با روش رفع این موضوع آشنا می شویم.

مشکل Your Account has been Disabled اینستاگرام برای اکانت های کاری (بیزنس)

این مشکل به صورت ناگهانی رخ می دهد. یعنی به طور مثال شما می خواهید وارد اکانت خود شوید و می بینید که حساب شما غیر فعال شده است و پیام خطای Your Account has been Disabled for Violating our Terms اینستاگرام را مشاهده می کنید.

1-Disabled-Instagram-Account.jpg

در زیر این پیغام گزینه های OK و Learn More وجود دارد. با کلیک یا تاچ روی Learn More به شما گفته می شود که در صورتی که این کار از نظر شما اشتباهی بوده است و شما کار خلاف قوانین اینستاگرام انجام نداده اید، روی Let Us Know ضربه بزنید. در صفحه بعد اگر اکانت شما بیزینسی و کاری است، روی Yes کلیک کنید. با این کار باید اطلاعات مورد نظر را وارد کنید و یک اسکن از مدارک مربوط به کسب و کارتان را آپلود کنید.

2-Disabled-Instagram-Account.jpg

ممکن است اینستاگرام از شما بخواهد تا برای اثبات هویت شخص شما، تصویری از خود را به همراه اطلاعات خواسته شده (نام کاربری، نام واقعی و عدد نوشته شده در ایمیل) بفرستید.

3-Disabled-Instagram-Account.jpg

شما باید این کار را انجام دهید و با در دست نگه داشتن کاغذ مقابل صورت خود، عکس را به وسیله پاسخ همان ایمیل بفرستید.

4-Disabled-Instagram-Account.jpg

فرآیند حل مشکل Verify Your Account در اینستاگرام ممکن است تا ۳ روز طول بکشد و بعد از آن شما به احتمال زیاد ایمیلی را دریافت می کنید که حساب شما مجدد فعال و یا Reactivated شده است. اکنون می توانید وارد اکانت کاربری اینستاگرام خود شوید.

5-Disabled-Instagram-Account.jpg

مشکل Your Account has been Disabled اینستاگرام برای اکانت های شخصی

اگر دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام برای یک اکانت شخصی شما است، مراحل بالا را تکرار کنید و در قسمتی که از شما پرسیده می شود که آیا حساب کاری است؟ روی NO کلیک کنید. با این کار باید ابتدا اطلاعاتی مانند نام کاربری، نام واقعی، کشور و.. را در فرم وارد کنید. (طبق نظر برخی افراد بهتر است کشور محل سکونت را ایالت متحده انتخاب کنید) بعد از این کار ظرف چند ساعت ایمیلی برای شما ارسال می شودکه از شما خواسته می شود اطلاعاتی (مانند نام کاربری، نام واقعی و مجموعه ای از اعداد تصادفی) را روی کاغذی نوشته و در کنار صورت خود قرار گرفته و یک عکس بگیرید. با انجام این کار و تایید هویت شما، حساب شما مجدد فعال می شود. با توجه به حجم پیام ها ممکن است مدت زمانی طول بکشد. (تنها فرق این روش برای اکانت شخصی و بیزنسی، عدم نیاز به تایید کسب و کار در اکانت های شخصی است)

6-Disabled-Instagram-Account.jpg

همچنین اگر خطای شبکه اینترنت در اینستاگرام را هم مشاهده کردید، پیشنهاد می کنیم مطلب ۶ روش رفع ارور An Unknown Network Error Has Occurred اینستاگرام را هم مطالعه کنید.

سایر روش های فعال سازی حساب اینستاگرام با مشکل Your Account has been Disabled

اگر فرآیند های معرفی شده در آموزش رفع مشکل غیر فعال شدن حساب کاربری در اینستاگرام برای شما کار نکرد، امید خود را از دست ندهید. ابتدا اگر بعد از چند ساعت ایمیل پاسخی دریافت نکردید، این کار را تکرا کنید تا اینستاگرام پاسخی ارسال و ایمیل کند. (البته سعی کنید این کار را خیلی تکرار نکنید تا اسپم شناخته نشوید. ۳ تا ۴ بار تلاش در یک روز با فاصله زمانی مناسب کافی است)

سپس توجه داشته باشید که ممکن است این مسدودی برای مدت خاصی باشد. به طور مثال تا ۱۴ روز مسدود شوید که بعد از آن خودکار حساب شما فعال می شود. اگر از طریق برنامه نتوانستید به این قسمت بروید، می توانید از سایت پشتیبانی اینستاگرام استفاده کنید.

اگر باز هم پاسخی دریافت نکردید، می توانید به صورت مستقیم به پشتیبانی اینستاگرام به آدرس support@instagram.com ایمیل بدهید. البته به دلیل وجود پیام های فراوان ممکن است ایمیل شما دیده نشود و نیاز به چند بار ارسال باشد.

همینطور برای رفع مشکل ارور Problem with Your Request، مطالعه مطلب ۵ روش رفع مشکل ارور Sorry There Was a Problem With Your Request اینستاگرام برای شما مفید خواهد بود.

رفع مشکل ارور Your Account has been Disabled اینستاگرام

در راهکاری دیگر برای رفع مشکل Your Account has been Disabled، در صفحه ورود نام کاربری و رمز عبور در برنامه، روی Get help signing کلیک کنید.

7-Disabled-Instagram-Account.jpg

اگر شما نتوانستید حساب خود را با زدن نام کاربری پیدا کنید، سعی کنید از آدرس ایمیل استفاده کنید تا با خطای زیر مواجه نشوید.

8-Disabled-Instagram-Account.jpg

هنگامی که حساب خود را پیدا کردید، آن را انتخاب کنید تا اینستاگرام یک آدرس ورود را از طریق ایمیل برای شما ارسال کند و با این روش ممکن است مشکل شما رفع شود. گرچه با ارسال عکس و تایید هویت، مشکل اکثر افراد رفع می شود، اما اگر با هیچ کدام از این روش های مشکل شما حل نشد و زمان زیادی هم گذشت، در نهایت مجبور خواهید شد که یک حساب کاربری جدید بسازید!

در پایان اگر تصمیم گرفتید که اکانت جدید بسازید اما با مشکل Too Many Uses هم مواجه شده اید، مطالعه مطلب ۳ روش رفع ارور Too Many Users Have Been Registered ساخت اکانت جدید اینستاگرام را فراموش نکنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در مطلب امروز روش های رفع مشکل Your Account has been Disabled for Violating our Terms اینستاگرام را آموزش دادیم و سعی کردیم پاسخ سوال های رایج شما مثل “چرا اینستاگرام میپره بیرون؟” و.. را بدهیم. آیا با موفقیت مشکل خود را رفع کردید؟ اگر راه حل دیگری می شناسید، می توانید آن را همراه سایر نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود در دیدگاه این پست با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر