موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آیکون تلگرام برای وردپرس

آیکون تلگرام برای وردپرس

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 03:21

توضیحات

افزودن آیکون تلگرام در وردپرس

آموزش امنیت اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که طراحان مبتدی سایت وردپرس با آن روبرو هستند، افزودن آیکون تلگرام در قسمت فوتر سایت است. برخی از قالبها به صورت پیش‌فرض امکان افزودن شبکه های اجتماعی را در قسمت فوتر سایت فراهم میکنند اما متاسفانه آیکون تلگرام در بین آنها نیست. از طرف دیگر بسیاری از افزونه ها هستند که آیکون شبکه های اجتماعی را به سایت اضافه کرده اما در بین آیکون های آنها نیز خبری از آیکون تلگرام نیست.

یکی از این افزونه ها Simple Social Icons میباشد که اگر تجربه نصب آن بر روی وردپرس را داشته باشید حتما متوجه شده اید که توانایی اضافه کردن آیکون تمامی شبکه های اجتماعی را به سایت دارد به جز تلگرام. شاید به این دلیل است که تلگرام یک نرم افزار چت قلمداد میشود و نه یک شبکه اجتماعی. اما صاحبان سایت ها در جست و جوی بهره گیری از کانال این نرم افزار محبوب برای سایت خود میباشند. 

تصویر زیر لیستی از آیکون های موجود در افزونه simple social icons را نشان میدهد. این تصویر قبل از اصلاح این افزونه و اضافه کردن آیکون تلگرام توسط گروه 123project را نشان میدهد. همینطور که مشاهده میکنید آیکون تلگرام در بین آنها نمی‌باشد.

8-300x241.jpg

اما تصویر زیر همان لیست بالا را به همراه آیکون اضافه شده تلگرام توسط گروه 123project را نشان میدهد.

6-249x300.jpg

افزونه اصلاح شده توسط تیم ما درواقع همان افزونه معروف Simple Social Icons است که تنها قابلیت اضافه کردن آیکون تلگرام به فوتر سایت وردپرس به آن افزوده شده است.

بعد از خرید افزونه اصلاح شده آن را از حالت فشرده خارج کرده و در پوشه \wp-content\plugins…… کپی نمایید. سپس از طریق گزینه افزونه ها در پیشخوان وردپرس آن را فعال نمایید. بعد از فعال شدن در قسمت ابزارک ها قابل مشاهده است. روی آن کلیک کرده و فوتر مورد نظر جهت نمایش آن را مشخص کنید. به فوتر مورد نظر رفته و تنظیمات دلخواه آن، شامل اندازه و رنگ آیکون، محل قرارگیری آیکون ها و لینک هرکدام از آنها را مشخص نمایید. 

توجه داشته باشید فقط آیکون هایی نمایش داده خواهند شد که به آنها لینک داده باشید.

1-300x88.jpg 2-300x138.jpg 3-190x300.jpg 4-264x300.jpg 5-227x300.jpg 6-249x300.jpg 7-300x239.jpg

افزودن آیکون تلگرام در وردپرس توسط کارشناسان گروه ۱.۲.۳ پروژه پیاده سازی گردیده است.

افزونه اصلاح شده Simple Social Icons به صورت کامل پس از خرید فایل بلافاصله در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر