موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

سايلنت كردن يك مخاطب در ايفون

سايلنت كردن يك مخاطب در ايفون

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 14 دی 1400 ساعت 13:09

یکی از قابلیت‌هایی که شرکت اپل در توسعه و عرضه آی او اس 13 در اختیار کاربران قرار داده، مربوط به سایلنت کردن تماس‌های ناشناس می‌شود.

آموزش امنیت اینستاگرام

این قابلیت کاربردی به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی تماس‌های دریافتی از طرف افراد ناشناس را به صورت سایلنت دریافت کنید و دیگر نیازی به سایلنت کردن کل تماس‌ها نیست. در بسیاری از اوقات شما تمایل به دریافت تماس‌های مهم از طرف مخاطبین خود دارید؛ اما تماس از طرف افراد نشناس برای شما ناخوشایند است و تمایلی به دریافت آن‌ها ندارید. این قابلیت در این شرایط به شما کمک می‌کند تا دیگر افراد ناشناس نتوانند مزاحم شما شوند.

گفتنی است که قابلیت یاد شده در حالی به کاربران آی او اس 13 ارائه شده است که کاربران تا پیش از این با استفاده از قابلیت اسکرین تایم در آی او اس 12 امکان محدود کردن تماس‌های ناشناس را داشتند. با این حال تفاوت عمده این قابلیت در آی او اس 13 با بخش اسکرین تایم این است که آی او اس 13 تماس‌های ناشناس را به صورت دائمی محدود می‌کند و پس از آن تنها در صورتی امکان دریافت این تماس‌ها با زنگ رینگتون را فراهم می‌کند که شما به صورت دستی اقدام به غیرفعال کردن آن کنید. 

آموزش سایلنت کردن تماس‌های ناشناس

روش انجام این کار بسیار آسان است و تنها کافی است چند کار ساده را در بخش تنظیمات آیفون خود انجام دهید:

  • 1.وارد تنظیمات اصلی آیفون یا همان اپلیکیشن Settings شوید
  • 2.زیر شاخه Phone را پیدا کرده و وارد آن شوید
  • 3.در این زیر شاخه Silence Unknown Callers را بزنید

در زمان فعال بودن این آپشن دیگر هیچ یک از تماس‌های دریافتی از طرف شماره تلفن‌هایی که در لیست مخاطبین شما نیستند؛ با صدا به اطلاع شما نخواهند رسید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر