موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

باز كردن قفل آيفون 7

نویسنده : معین | زمان انتشار : 25 اردیبهشت 1398 ساعت 19:25

شما یک آیفون دست دوم کمتر از نیمی از ارزش بازار خریداری، و شما واقعا در مورد خرید خود خوشحال بودند. اما پس از آن شما سعی می کنید به آن عمل و شما برای یک ID اپل و رمز عبور است.

آموزش امنیت اینستاگرام

شما می توانید با بالا داده می شود شناسایی situation? آن را ندارد که دقیقا شبیه به آن، شاید شما یک آی فون به عنوان یک هدیه توسط کسی داده شد، یا شاید شما فقط به طور تصادفی کردم آی فون خود را از iCloud قفل شده است. اگر شما به استفاده از آی فون آیکلاد قفل شده است، نگرانی اصلی خود را باید چگونه به باز کردن قفل آیفون آیکلاد. شما باید مراقب باشید در مورد تکنیک استفاده می کنید برای باز کردن قفل آیفون آیکلاد شود، هستند بسیاری از شرکت ها وجود دارد و نرم افزار وجود دارد که نتایج وعده اما ارائه نمی دهد.

در این مقاله، ما متفاوت امن بحث حذف آیکلاد روش های که برای باز کردن قفل آیفون آیکلاد. پس در خواندن اگر شما یک آیکلاد آیفون با شما قفل شده است!

قسمت 1: اطلاعات اولیه در مورد قفل آیکلاد

چه آیکلاد mean? قفل

بخشی از روند طبیعی راه اندازی یک آی فون جدید است که به ثبت تلفن به یک ID اپل. هر گوشی دارای یک شماره منحصر به فرد، یک IMEI. همچنین، به طور کامل استفاده از خدمات ارائه شده توسط اپل هر کاربر نیاز به یک ID اپل، که یک حساب کاربری iTunes است. هنگامی که راه اندازی یک گوشی جدید، شما باید فعال کردن "یافتن آیفون من. هنگامی که شما که جزئیات منحصر به فرد به حساب اپل وارد شده و تلفن به عنوان آیکلاد قفل شده نامیده می شود. جزئیات حساب خود را به مرتبط iPhone و ذخیره شده بر روی سرورهای اپل، بنابراین آنها می آیکلاد قفل شده است. اگر شما از جزئیات حساب، ایمیل و رمز عبور استفاده می شود به اصل ثبت نام این گوشی جدید را نمی دانم، این یک مشکل است، و شما ممکن است پیدا کردن آن مفید می دانم که چگونه به دور زدن از iCloud فعال سازی قفل است.

این به چه معنی برای you?

اگر شما یک آیکلاد قفل آی فون، که شما از جزئیات حساب کاربری برای نمی دانم، شما هنوز هم می توانید از آن استفاده کنید. هستند بسیاری از وب سایت هایی که به شما خواهد گفت که شما می توانید از آن استفاده کنید نه در همه وجود دارد اما شما هنوز هم می توانید از آن استفاده کنید تا زمانی که گوشی از رمز عبور محافظت می شود. با این حال، شما می توانید خاموش کردن Find My iPhone را بر روی دستگاه، شما می توانید دستگاه را پاک کنید، و شما می توانید تلفن را فعال کنید به آن را راه اندازی را با اطلاعات خود را. مهم تر از همه، اگر که تلفن به اینترنت متصل است، آن را قابل ردیابی است، و شخصی که حساب آن را به توان ثبت نام، در هر زمان، پاک کردن گوشی تمیز و قفل شما از آن به هیچ وجه در همه. آیفون واقعا استفاده زیادی نیست پس از آن، مگر اینکه شما می توانید یک راه برای باز کردن فعال سازی آیکلاد را پیدا

حالا که شما می دانید همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد یک آیکلاد قفل آی فون، به عنوان خوانده شده در برای پیدا کردن چگونه به باز کردن قفل آیفون آیکلاد.

قسمت 2: چگونه برای باز کردن قفل آیفون آیکلاد (راه حل سریع)

در زیر شما سریعترین راه حل ممکن برای دور زدن فعال سازی آیکلاد را پیدا پس در خواندن برای پیدا کردن چگونه برای باز کردن قفل آیفون آیکلاد با استفاده از روش سریع:

مرحله 1: برو به تنظیمات> Wi-Fi است. با کلیک بر روی "من" بعدی به شبکه WiFi شما می خواهید برای اتصال به.

مرحله 2: حذف تنظیمات DNS و یکی از جدید وارد با توجه به محل خود قرار دهید:

  • • ایالات متحده آمریکا / شمال امریکا: 104.154.51.7
  • • اروپا: 104.155.28.90
  • • آسیا: 104.155.220.58
  • • مناطق دیگر: 78.109.17.60

مرحله 3: شیر "بازگشت"، و سپس به "فعال سازی راهنما.

unlock-locked-iphone.jpg

هنگامی که بای پس کامل است، شما یک پیغام و گفت "شما با موفقیت به سرور من متصل است." در حال حاضر شما با موفقیت قادر به باز کردن قفل آیفون آیکلاد بوده است. با این حال، شما باید بدانید که در حالی که این یک راه حل تعمیر سریع، آن را است یک دائمی نیست. اگر می خواهید یک وسیله دائمی که توسط آن به باز کردن قفل آیفون آیکلاد، بخش بعدی به عنوان خوانده شده.

شما همچنین دوست خواهید:

  1. بالا نرم افزار رایگان آیفون نرم افزار بازیابی اطلاعات برای ویندوز و مک
  2. 3 راه بازیابی حذف پیام های متنی را از آی فون
  3. خود را فراموش ID اپل Password? اینجا چه کار باید کرد >>
  4. حذف حساب iCloud از آیفون / آی پد و رایانه
  5. تنظیم مجدد آی فون بدون ID اپل

قسمت 3: چگونه به باز کردن قفل آیفون آیکلاد (راه حل دائمی)

مرحله 1: برو به منو> نرم افزار> سقوط. آی فون شما در راه اندازی مجدد خواهد شد.

مرحله 2: زبان و کشور را انتخاب کنید. حالا تنظیمات وای فای را انتخاب کنید.

مرحله 3: به "من" گزینه بعدی به شبکه وای فای مربوطه را انتخاب کنید. پایین و شیر بر روی زیر منوی "پروکسی HTTP".

گام 4: در سرور، لیست از 30 آیکون شکلک.

مرحله 5: در منطقه بندر لیست از 15-30 شخصیت های تصادفی.

http-proxy-port.jpg

مرحله 6: شما بارها و بارها شما را با زبان برآورده شوند و باز کردن صفحه نمایش. بارها و بارها اسلاید روی صفحه نمایش باز کردن و گزینه های زبان ضربه بزنید تا زمانی که شما وارد صفحه اصلی.

unlock-locked-iphone-permanently.jpg

بعد از اینکه شما قادر به باز کردن قفل آیفون آیکلاد بوده است، شما می توانید به استفاده از آی فون و نه-mally است. با این حال، شما باید بدانید که در حالی که این یک راه حل دائمی، آن است که به دور از ایده آل است. دلیل این است که هر بار که شما با استفاده از برنامه هایی مانند زمان صورت، و یا تلفن، شما باید به انجام فعال سازی آیکلاد باز کردن دوباره.

قسمت 4: چگونه برای دور زدن آیکلاد قفل آیفون آنلاین (راه حل ساده و سریع)

ساده، سریع، بدون هیچ زحمتی رایگان، و به معنای دائمی که توسط آن به باز کردن قفل آیفون آیکلاد است که استفاده از OfficialiPhoneUnlock، یک راه حل ساده و ظریف به iCloud قفل مشکل آی فون. در حالی که روش اول که قبلا ذکر شد که موقت است، و گزینه دوم عملکرد مناسب از آیفون محدود، OfficialiPhoneUnlock یک روش سریع باز کردن قفل، که آن هم دائم می کند و هیچ آسیبی به آی فون است!

امکانات:

  1. به طور دائم از iCloud باز کردن آیفون بدون جیلبریک.
  2. حامل از طریق مسنجر چک کردن به طوری که شما راه حل باز کردن قفل اشتباه خرید نیست.
  3. آیکلاد باز کردن آیفون بدون در نظر گرفتن بوت لودر، باند و سیستم عامل نسخه تا آخرین iOS و فراتر از آن. در واقع، آنها می توانند هر و همه اپل باز خارج وجود دارد!

که مدل های آیفون را می توان unlocked?

OfficialiPhoneUnlock می توانید آی فون 7، 6S +، 6S، SE، 6+، 6، 5، 5S، 5C، 4S، 4، 3GS، 3G در iOS 10، در iOS 9، در iOS 8، سیستم عامل iOS 7، سیستم عامل iOS 6، iOS 5 و iOS باز کردن 4 بر روی تمام فریمور مودم.

چگونه به باز کردن آیکلاد آیفون قفل شده با استفاده از OfficialiPhoneUnlock:

رفتن به وب سایت OfficialiPhoneUnlock ، و انتخاب گزینه "آیکلاد باز کردن".

icloud-unlock-drfone.jpg

مرحله 2: در سربرگ "جزئیات دستگاه وارد کنید تمام جزئیات خود را و مدل آیفون را انتخاب کنید. سپس "افزودن به سبد خرید.

14733213307742.jpg

مرحله 3: در صفحه بعدی از شما پرسیده میشود برای با شما تماس جزئیات. یک آدرس ایمیل فعال در آن شما می توانید اطلاع رسانی یک بار باز کردن انجام شده است دریافت را وارد کنید.

گام 4: در صفحه بعد شما باید برای انتخاب روش پرداخت خود را.

مرحله 5: پس از شما را پرداخت، شما یک ایمیل تایید را دریافت.

مرحله 6: صبر کن تا یک ایمیل به بیان کرد که آی فون خود را قفل شده است دریافت خواهید کرد. در حال حاضر شما با موفقیت باز کرده ام آیکلاد قفل آیفون!

این گزینه در هر راه قابل تصور بسیار ایده آل است، با این حال شما باید مایل به پوسته از مقدار اسمی به منظور آیکلاد باز آی فون. با این حال، که قیمت کوچک به پرداخت CON-sidering این واقعیت است که شما یک آیفون قفل می در بازگشت است!

قسمت 5: چگونه به باز کردن قفل آیفون آیکلاد (راه حل رایگان)

اگر شما کاربر اصلی از آی فون، و شما فکر می کنم این ناعادلانه به پرداختن پول اضافی به سازمان ملل متحد قفل کردن یک آی فون است که در حال حاضر باید باز شود، سپس شما می توانید از فروشگاه اپل مراجعه کنید. شما ممکن است اطلاعات مربوط iCloud خود را که شامل ID اپل خود را و یا رمز عبور خود را فراموش کرده است. برای دریافت اطلاعات خود را به عقب، شما می توانید از فروشگاه اپل مراجعه و مراحل را برای بازیابی اطلاعات خود را دنبال کنید. اگر شما یک آیفون از فروشنده خریداری، تلاش به آنها را بپرسید اگر آن را یک دست دوم آی فون و حق د دم از کاربر است.

این ممکن است مانند یک راه حل آسان به نظر می رسد، با این حال آن است که در واقع بسیار دشوار و وقت گیر است. اپل در مورد امنیت آن بسیار دشوار است، به عنوان مثل شما باید به صاحب اصلی از آی فون و شما نیاز به تمام جزئیات مالکیت خود را اگر شما می خواهم که قادر به انجام این روش. شما می توانید سعی کنید در مورد این روش بروید، اما شانس قوی است که شما به زودی تا هستند، که در این صورت شما باید برخی از روش های که قبلا ذکر شد دوباره.

همانطور که می بینید، واقعا بسیاری از گزینه های که با آن به باز کردن قفل آیفون آیکلاد وجود دارد. یک روش سریع است که موقت وجود دارد. یک روش دائمی، که آسیب می رساند تابع-tionality وجود دارد. یک راه حل ساده و سریع با استفاده از OfficialiPhoneUnlock وجود دارد، با این حال برای این که شما به صرف مقدار اسمی برای باز کردن. در نهایت، نیز وجود دارد روش رایگان است، اما این بسیار پیچیده است.

شما می توانید در صورت تمایل به انتخاب روش است که مناسب ترین برای شما، اما شخصی من recom-mendation است که شما با استفاده OfficialiPhoneUnlock، زیرا در آن صورت یک شخص ثالث طول می کشد بیش فرآیند باز کردن قفل و همه شما باید انجام دهید این است در حالی که منتظر . با این حال، هر آنچه که شما انتخاب می کنید، به ما اطلاع دهید در بخش نظرات. ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم!

آیکلاد محتوا پشتیبان گیری

1 عصاره iCloud پشتیبان گیری

2 انتقال iCloud پشتیبان گیری

3 آیکلاد به آندروید

4 بازگرداندن از iCloud پشتیبان گیری

5 آیکلاد رمز عبور

6 حذف آیکلاد

7 ثابت آیکلاد مسائل

8 راه اندازی آیکلاد

9 پشتیبان گیری با iCloud

10 کلاهبرداری از iCloud

11 آیکلاد باز کردن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر