موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه شماره موبایل دیگران را در اینستاگرام جدید پیدا کنیم

چگونه شماره موبایل دیگران را در اینستاگرام جدید پیدا کنیم

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 25 اسفند 1399 ساعت 23:03

چگونه شماره موبایل دیگران را در اینستاگرام پیدا کنیم را از سایت نکس 98 دریافت کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

فهمیدن شماره در اینستاگرام

مرورگر شما از این ویدیو پشتیبانی نمیکنید.

همانطور که می دانید، برخی افراد در اینستاگرام از نام مستعار برای اکانت خود استفاده می کنند و به این دلیل ممکن است  با سرچ آن، نتوانید اکانت شخص را پیدا کنید. با توجه به اینکه در ثبت نام اینستاگرام از شما شماره تلفن خواسته می شود، در صورت بروز هرگونه مشکل مثل قفل شدن اکانت اینستاگرام، برایتان کد فعال سازی یا لینک ارسال می شود و یا هنگام فراموشی رمز عبور می توانید به کمک شماره تلفن خود بازیابی رمز اینستاگرام خود را انجام دهید، . در ادامه شما را با روش فهمیدن شماره در اینستاگرام آشنا می کنیم.

آیا امکان فهمیدن شماره موبایل در اینستاگرام وجود دارد ؟

همانطور که پیش تر در مقاله عضویت در اینستاگرام نیز گفتیم  برای مشاهده فعالیت های افراد در این شبکه اجتماعی می بایست آن ها را دنبال کنید. در اینستاگرام شما نمی توانید از طریق آیدی شخصی شماره موبایل او را پیدا کنید. اما از طریق شماره تلفن به شرطی که شخص با آن شماره اکانت اینستاگرام داشته باشد و در مخاطبین گوشی شما وجود داشته باشد، می توانید اکانت اینستاگرام این شخص را پیدا کنید. برای عضویت در این برنامه از چند روش برای ثبت نام استفاده می شود که می توانید تنها در آن ایمیل معتبر ، شماره موبایل معتبر و یا هر دو باهم را وارد کنید. همچنین اگر قصد تغییر شماره موبایل اینستاگرام خود را دارید مقاله روش تغییر ایمیل در اینستاگرام  و تغییر شماره تلفن در اینستاگرامرا مطالعه کنید.

چگونه شماره موبایل دیگران را در اینستاگرام پیدا کنیم

برای پیدا کردن افراد با شماره موبایل در اینستاگرام، وارد بخش پروفایل اینستاگرام خود شوید و سه نقطه بالای صفحه را انتخاب کنید.

از قسمت Follow People  و بخش Contacts می توانید مخاطبین گوشی خود را که اکانت اینستاگرام آن ها با شماره ذخیره شده در مخاطبین شما یکی است، را پیدا کنید.

اگر اولین بار است که وارد این بخش می شوید قسمت Contacts صفر است و می بایست روی گزینه Connect Contacts  کلیک کنید تا مخاطبین به نمایش در بیایند. سپس می توانید آن ها را فالو کنید.

پيدا كردن شماره موبايل در اينستاگرام - روبوکلیک

در این مقاله قصد داریم در مورد پیدا کردن افراد در اینستاگرام بوسیله شماره موبایل شان صحبت کنیم. با مجموعه آموزش اینستاگرام روبوکلیک، ربات اینستاگرام همراه باشید...

شاید برای شما پیش آمده باشد که شناسه کاربری دوستان یا آشنایان خود را به یاد نداشته باشید یا از نام کاربری مستعار استفاده میکنند و شما نمیتوانید به راحتی آنها را پیدا کنید. با این قابلیت اینستاگرام به راحتی میتوان از طریق شماره موبایلشان آنها را پیدا کرد. 

در واقع اینستاگرام برای رفع این مشکل راه حلی ارائه کرده است که به وسیله آن می توانید حساب کاربری ثبت شده با شماره تلفنی که در اختیار دارید را پیدا کنید. به عبارت دیگر می توانید تمام افرادی که شماره‌شان در لیست مخاطبین شما قرار دارد را به راحتی در اینستاگرام پیدا کنید.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام از طریق شماره تلفن

برای پیدا افراد در اینستاگرام بوسیله شماره موبایلشان به صورت زیر عمل کنید:

1. به صفحه پروفایل اینستاگرام خود مراجعه کنید

2. در بالای صفحه  علامت سه نقطه در اندروید و علامت چرخ دنده در آیفون را لمس کنید

3.  در منوی options در  بخش Follow People گزینه‌ Contacts را انتخاب کنید

در این اینستاگرام از شما برای دسترسی به مخاطبین اجازه میگیرد و شما باید گزینه Allow را انتخاب کنید سپس شما میتوانید مخاطبین گوشی خود را که اکانت اینستاگرام آن ها با شماره ذخیره شده در مخاطبین شما یکی است، را پیدا کنید. در واقع  با این امکان لیستی از اکانت هایی که شماره آن ها در گوشی شما ذخیره شده است، دسترسی دارید.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با آپدیت های جدید

در حال حاضر اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان است، که روزانه به تعداد مخاطبین آن افزوده می شود. بزرگترین هدف اینستاگرام، وصل کردن شما به دیگر افراد است. در همین راستا، اینستاگرام قابلیت های ویژه ای را در اختیار کاربران قرار داده است تا به وسیله ی آن بتوانند دوستان، آشنایان و دیگر مجموعه های مورد نظر خود را پیدا کنید و با آن ها ارتباط برقرار کنید.

اینستاگرام به صورت حداقل هفته ای آپدیت های جدیدی را منتشر می کند. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را از جدیدترین آپدیت ها در حوزه ی یافتن مخاطبین در اینستاگرام مطلع کنیم.

اگر به تازگی در اینستاگرام ثبت نام کرده اید و حساب کاربری ایجاد کرده اید، مسلما در تلاشید تا دوستان و اطرافیان خود را در اینستاگرام پیدا کنید. با استفاده از روش های زیر می توانید دوستان خود را پیدا کنید. با این حال؛ اگر شما از کاربران قدیمی اینستاگرام هستید، مسلما با برخی از روش های زیر برای پیداکردن مخاطبین در اینستاگرام آشنا هستید، با این حال می توانید از جدیدترین روش ها نیز بهره بگیرید.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام با شماره تلفن و آی دی و … می تواند یک چالش جذاب برای شما باشد. زیرا از طریق راه هایی که در ادامه مقاله خواهیم گفت، می توانید دوستان خود را که در اینستاگرام در حال فعالیت هستند پیدا کرده و آنها را فالو کنید. البته خود این مورد شامل موارد خاصی می باشد که اینستاگرام می تواند از طریق این راه ها ارتباط بین شما و مخاطب مربوطه را پیدا کند.

راه های پیدا کردن افراد در اینستاگرام

چندین راه برای جستجوی مخاطبین در اینستاگرام وجود دارد و همانگونه که گفته شد از این راه ها اینستاگرام می تواند شما را برای یافتن مخاطب مد نظرتان کمک کند که ما در ادامه به تمامی آن موارد خواهیم پرداخت.

جستجوی افراد در اینستاگرام از طریق صفحه اکسپلور

یکی از شایع ترین راه ها برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام اقدام از طریق قسمت جستجو در اینستاگرام می باشد. که به همین منظور میتوان با مراجعه به صفحه اکسپلور اینستاگرام خودمان و با لمس کادر مربوط به جستجو در اینستاگرام اسم پیج و یا با وارد کردن اسم کامل فردی که دنبال آن هستید اقدام به پیدا کردن پیج مربوطه کنید.

نکته: البته این مورد مستلزم این می باشد که پیج هدف شما اسم خودش و یا اسم کامل خودش را در قسمت username و full name پیج خود وارد کرده باشد.

برای مثال اگر شما بعد از ثبت نام در اینستاگرام دنبال شخص یا دوستی باشید، می توانید با جستجوی اسم و نام خانوادگی، پیج مربوط به آن شخص را از قسمت جستجو در اینستاگرام پیدا کنید؛ البته با این شرط که شخص مد نظر شما نیز در یکی از  قسمت های گفته شده (full name و username) اسم و یا نام خانوادگی خودش را وارد کرده باشد.

یکی از مدل های جستجو در اکسپلور استفاده از TOP است. استفاده از این قسمت بیشتر برای افراد مشهور و مراکز و برندهای معتبر و مشهور است؛ چرا که برندهای معتبر با توجه به این که تعداد فالوور های بالایی دارند، همواره در ابتدای جستجو ها نمایش داده می شوند. همانگونه که در شکل زیر می بینید، با جستجوی برند Apple سریعا نام شرکت در اولین فایل جستجو نمایش داده شد.

دومین مدل جستجو استفاده از گزینه ی ACCOUNT است که خیلی هم کاربردی است. زمانی که می خواهید نام فردی را جستجو کنید، باید در این قسمت آن را تایپ کنید. همانگونه که در شکل زیر می بینید، پس از جستجو، نام فرد نمایش داده شده است.

نکته: گزینه ی ACCOUNT بسیار پر کاربرد است اما در نظر داشته باشید که استفاده از آن سخت نیز هست. در بسیاری از مواقع تنها دانستن نام فرد نمی تواند راهگشا باشد، چرا که چندین اکانت با یک نام و با تفاوت های ریز وجود دارد. پیدا کردن اکانت مورد نظر گاها سخت می شود.

اگر دنبال پیج نمایندگی شرکت apple در ایران هستید، می توانید اسم شرکت مربوطه را بصورت فارسی نوشته و اقدام به جستجو و یافتن پیج مد نظر کنید.

با استفاده از این قسمت می توانید به راحتی پیج مربوطه ی خود را پیدا کنید. تصور کنید که دنبل پیجی هستید که از تگ یک فیلم خاص استفاده می کند، با تایپ نام فیلم می توانید پیج های مربوطه را پیدا کرده با بررسی کوچکی، پیج موردنظر خود را به پیدا کنید.

سومین قسمت برای جستجو استفاده از قابلیت مکان است که کمک می کند به شما تا با جستجوی مکان مورد نظر بتوانید پیج مدنظر را پیدا کنید.

پیدا کردن افراد در اینستاگرام از طریق شماره موبایل

یکی دیگر از قسمت هایی که میتوان برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام از آن استفاده کرد، قسمت follow and invite friends می باشد. اکثر کاربران اینستاگرام اطلاعی از این قسمت ندارند و یا اگر هم داشته باشند تا به حال از این ویژگی جستجوی افراد در اینستاگرام خود استفاده نکرده اند.

برای اقدام از این طریق باید وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام پیج خود شده و از این راه اقدام به اضافه کردن لیست جدید مخاطب های خودتان بر اساس شماره موبایل کنید. مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1_ وارد صفحه پروفایل پیج خود شوید و در قسمت بالا گوشه صفحه آیکون سه خط مانند را لمس و سپس در پایین صفحه آیکون setting را انتخاب می کنیم.

2_ بعد از وارد شدن به قسمت تنظیمات اینستاگرام گزینه اول یعنی follow and invite friends را لمس کنید، در این صفحه با سه گزینه که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید روبرو خواهید شد.

3_ در بین این گزینه ها ما برای اضافه کردن افراد از طریق شماره باید گزینه اول یعنی follow contacts را انتخاب کنیم.

بعد از انتخاب این گزینه وارد صفحه ای می شویم که به دو قسمت تقسیم شده، قسمت اول همان SUGGESTED (پیشنهاد) می باشد. در این قسمت شما پیشنهادهایی از سمت اینستاگرام دریافت می کنید. این پیشنهاد ها براساس فالووینگ ها و فالوورهای شما قرار داده شده اند. در واقع هوش مصنوعی ایسنتاگرام سعی کرده است تا با استفاده از پیج های محبوب شما، پیج هایی را در این قسمت به شما نمایش دهد که به حوزه ی علاقه ی شما نزدیک باشد.

در قسمت دوم با گزینه ی CONTACTS ها روبرو می شویم. در واقع در این قسمت اینستاگرام از طریق لیست مخاطب های گوشی شما که شماره های آنها در سیستم شما ثبت شده و از طرفی صاحبان این شماره ها با این شماره ها پیج خود را باز کرده اند و یا شماره خود را در پیج خود ثبت کرده اند، این پیج ها را برای شما به نمایش در می آورد که میتوان تمامی این پیج ها را با لمس آیکون آبی رنگ follow all فالو کرد و یا برخی از این اکانت ها را به دلخواه فالو کرد.

نکته: با توجه به جدیدترین آپدیت اینستاگرام، این ویژگی به تازگی برداشته شده است. حال ما نیز منتظریم ببینیم که اینستاگرام قصد دارد چه ویژگی جدیدی را جایگزین آن کند.

اینستاگرام در جدیدترین آپدیت خود رابط کاربری خود را برای یافتن کاربران فیسبوکی عوض کرده است که درتصاویر زیر نمایش داده شده است. برای پیدا کردن افراد در اینستاگرام همواره به روز باشید.

پیدا کردن دوستان از طریق فیسبوک

برای پیدا کردن دوستان فیسبوکی خود در اینستاگرام نیز می توانید به مانند آموزش قبلی با وارد شدن به قسمت follow contacts و سپس با مراجعه به قسمت دوم آن یعنی suggested بروید. با توجه به تصویر پایین که مشاهده می کنید، در این صفحه شاهد آیکون فیسبوک با نوشته connect to facebook خواهید بود که برای یافتن دوستان فیسبوکی خود در اینستاگرام، باید آیکون آبی رنگ connect را لمس کرده و سپس اطلاعات فیسبوکی خود را وارد کنید تا پیج شما به اکانت فیسبوک شما وصل شده و ارتباط شما با دوستانتان برقرار شود.

حال می توایند پیشنهاد های مربوط به فیسبوک را در این قسمت مشاهده و در صورت خواست خودتان آن اکانت ها را فالو کرده و به لیست فالووینگ های خودتان اضافه کنید.

چگونه شماره موبایل دیگران را در اینستاگرام پیدا کنیم؟

برخی از دوستان در مورد نحوه فهمیدن شماره موبایل در اینستاگرام سوالاتی می پرسیدند که چگونه میتوان شماره موبایل یک پیج را به دست آورد. ابتدا باید عرض کنم که شما نمی توانید به صورت کامل به شماره تلفن یک پیج دسترسی داشته باشید. مگر این که پیج مورد نظر خود نمایش شماره تلفن خود را فعال کرده باشد. البته می توانید با مراجعه به قسمت “get help signing  in” و با وارد کردن اسم پیج مربوطه تلاش به درآوردن تنها چند رقم از شماره ثبت شده داخل آن پیج پی ببرید. پیج هایی که خود شماره تلفن خود را قرار داده اند، زمانی که وارد قسمت پروفایل نام آن ها می شوید، می توانید کلمه ی CALL را مشاهده کنید و با لمس آن، شماره ی پیج مربوطه برای شما نمایش داده خواهد شد.

سوالات متداول

جمع بندی

در مقاله امروز سعی بر این شد تا شما را با نحوه پیدا کردن افراد در اینستاگرام آشنا کنیم و به یکی از قسمت های مهم تنظیمات اینستاگرام یعنی follow and invite friends پرداختیم. با توجه به این که اینستاگرام در حال تغییراتی در خصوص پیداکردن مخاطبین در اینستاگرام است، با ما همراه باشید تا از جدیدترین آپدیت ها مطلع شوید.

امیدواریم که این مقاله به تمام سوال های شما در خصوص نحوه ی پیداکردن مخاطبین در اینستاگرام پاسخ داده باشد، با این حال در صورت وجود هر گونه سوال می توانید آن را در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید تا پشتیبانی تیم اینبو در سریع ترین زمان به شما پاسخ دهد.

جواب کاربران در نظرات پایین سایت

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر