موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

سفارش ساخت ربات تلگرام

سفارش ساخت ربات تلگرام

نویسنده : معین | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 16:40

چرا بات تلگرام

تلگرام به ابزاری کاربردی در ایران تبدیل شده و کاربران زیادی از این شبکه پیام رسان استفاده می کنند. استفاده از ربات های تلگرامی برای مدیریت گروه و کانال ها به ابزاری کاربردی تبدیل شده است.

آموزش امنیت اینستاگرام

کسب و کارهای زیادی بر بستر تلگرام شکل گرفته و افراد زیادی از این ابزار برای فروش محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. از طریق ربات های تلگرام می توان بسیاری از فعالیت ها را مکانیزه کرده و به ربات سپرد. یک ربات تلگرام می تواند 24 ساعت در روز و 7 روز هفته خدمات ارائه دهد. بنابراین داشتن یک ربات تلگرامی می تواند جایگزین مناسبی برای بسیاری از فعالیت های انسانی باشد. شرکت عصر نقره ای در مشهد و سایر نقاط ایران خدمات ساخت و سفارش ربات تلگرام را به بهترین نحو انجام می دهد.

با وجود کانال های تلگرامی ساخت ربات تلگرامی جایگاه ویژه دارند. مزیت ساخت ربات تلگرامی دریافت پیام کاربر و ارسال پاسخ هوشمند می باشد.با ساخت ربات تلگرامی فروش فایل و هرگونه فعالیتی که در سایت ها انجام می شود امکان پذیر می باشد.

ربات تلگرام چیست؟

ربات تلگرام یک نوع حساب کاربری ویژه می باشد و به کاربران این امکان را می دهدکه با ارسال دستورات بتوانند با روبات تلگرام در ارتباط باشند. طراحی ربات تلگرام به صورت ارسال و دریافت اتوماتیک پیام می باشد. 

کاربرد های ساخت ربات تلگرام چیست؟

  • ارتباط ربات تلگرام با وب سرویس ها:شما می توانید تمام دیدگاه ها و یا فرم تماس جدیدی که در سایتتان ارسال می شود را به کمک ربات تلگرام در تلگرام دریافت کنید و هم چنین آخرین ایمیل های خود را در تلگرام دریافت کنید. و به این صورت ساخت ربات تلگرام در بهینه سازی فعالیت ها مورد استفاده می باشد.
  • ربات تلگرام ابزاری کاربردی:ربات تلگرام می تواند هر کاربردی داشته باشد. شرکت عصر نقره ای مشهد این امکان را برای شما فراهم آورده است که متناسب با نیاز خود ساخت ربات تلگرام را سفارشی سازی نمایید. از موارد کاربرد ربات تلگرام می توان به اطلاعات هواشناسی, اخبار روز, تفریح و سرگرمی و ... اشاره کرد.
  • بازی های تک نفره یا چند نفره با ربات تلگرام:می توان طراحی و برنامه نویسی و ساخت ربات تلگرام را به گونه ای انجام داد که در مقابل شما بازی کند به عنوان مثال بازی شطرنج, اسم فامیل, 20 سوالی و ...
  • تبلیغات و کسب درآمد توسط ربات تلگرام:برای ارسال پیام های تبلیغاتی و هم چنین لیست قیمت محصولات به جای استخدام افراد می توانید با طراحی و ساخت و برنامه نویسی ربات تلگرام با صرف هزینه و زمان کمتر به هدف خود برسید.

امکانات مورد استفاده در طراحی و ساخت ربات تلگرام :

  • درج متن و عکس در ربات تلگرام به صورت نامحدود
  • در طراحی و ساخت ربات تلگرام امکان قرار دادن تصاویر متحرک تعبیه شده است.
  • دکمه های تو در تو را می توان در طراحی و ساخت ربات تلگرام تعبیه نمود.
  • دکمه های طراحی شده روی روبات تلگرام و دستورات قابلیت مدیریت دارند.
  • قابلیت ارسال پیام انبوه به گروه ها و کاربران توسط ربات طراحی شده
  • خزنده نرخ بورس و طلا و ارز بر روی ربات تلگرام قابل پیاده سازی است.
  • امکان بینهایت خزنده RSS و ارسال اخبار از سایت مدنظر شما به کاربران در طراحی و ساخت و برنامه نویسی روبات.

هزینه و تعرفه ساخت ربات تلگرام

تعرفه ساخت ربات تلگرام بر اساس امکانات و ویژگی های آن متغیر است اما معمولا هزینه برنامه نویسی ربات تلگرام از 100 هزار تومان تا 2 میلیون تومان بسته به امکانات آن متغیر می باشد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر