موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم برای کامپیوتر

نویسنده : معین | زمان انتشار : 09 آذر 1399 ساعت 13:09

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان دانلود نرم افزار ویرایش حرفه ای فیلم برای کامپیوتر را مطالعه خواهید کرد.

ShotCut.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

ShotCut

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلمSalaR699430 آبان 1399 BeeCut.png

BeeCut

 نرم افزاری کاربردی برای ویرایش و بهبود کیفیت فایل ویدیویی است که برای ساخت ویدیوهای کوتاه تبلیغاتی ، محتوای آموزشی ، ساخت کلیپ ، کنفرانس های آموزشی یا هر مورد دیگر کاربرد دارد. رابط کاربری برنامه BeeCut مدرن و زیبا و در عین حال منظم است و بعید است حین کار با آن دچار مشکل شوید. همان طور که در راهنمای ابتدای برنامه آمده است، می توانید یک فایل یا یک مسیر را وارد برنامه کنید. ضمناً این برنامه از نسبت های تصویر (aspect ratio) مختلفی مانند 16:9 و 9:16 و 1:1 پشتیبانی می کند که مورد آخر بیشتر برای ساخت ویدیوهای اینستاگرامی استفاده می شود. نرم افزار BeeCut علاوه بر ماسک ها و قابلیت های شخصی سازی استاندارد، دارای قابلیت افزودن تعداد زیادی فیلتر و همپوشانی جذاب با کشیدن و رها کردن است. علاوه بر این می توانید به آسانی صدای زمینه را حذف یا جایگزین کنید یا سرعت و سطح صدای موجود را تنظیم کنید. با استفاده از چند فیلتر پویا یا افزودن حالت های مختلف گذار به ویدئو می توانید کلیپی دلپذیرتر، طبیعی تر و نمایشی تر داشته باشید.

مالتی مدیا / ویرایشگر فیلمSalaR1290623 آبان 1399 Resolume%20Arena.jpg

Resolume Arena

 نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای که امکان ترکیب فایل های صوتی و تصویری را جهت ایجاد جلوه های بصری با کیفیت برای نمایش در مکان های داخل و خارج از ساختمان فراهم می کند. اگر چه رابط برنامه Resolume Arena دارای شباهت هایی به ابزارهای تولید و ویرایش ویدیو و صوت دارد اما با دیگر برنامه متفاوت است. اما این بدان معنا نیست که استفاده از این برنامه دشوار است ، در واقع کاربر می بایست از قبل راهنمای این برنامه را مطالعه نماید و پروژه هایی را انجام دهد تا اینکه بتواند بهترین نتیجه ممکن را از این برنامه دریافت نماید. این برنامه افکت ها ، ویژگی ها و ابزار مختلفی را به کاربر ارائه می کند که برای بسیاری از کاربران شگفت انگیز خواهد بود.

Davinci%20Resolve.jpg

DaVinci Resolve Studio

 یکی از نرم افزارهای حرفه ای و نام آشنا در زمینه تدوین، ویرایش و تصحیح رنگ تخصصی فایل های ویدئویی در بین تدوینگران و فیلم سازان حرفه ای می باشد که به طور تخصصی تمرکز اصلی خود را بر روی اصلاح رنگ ها (Color Correction) قرار داده است و با استفاده از استاندارد انحصاری خود (YRGB) و همچنین قابلیت های بی نظیر داینامیک تصحیح رنگ خود، خروجی خاص و خوش رنگ و لعابی را تقدیم تدوینگر و عوامل پشت صحنه فیلم خواهد کرد. Davinci Resolve تقریبا از تمامی فایل های ویدئویی ایجاد شده توسط دوربین های مطرح و حرفه ای دنیا پشتیبانی می کند و به تدوینگر فیلم کمک می کند تا به بهترین نحو ممکن خروجی مناسبی را از آنها بدست آورد، نرم افزار Davinci Resolve هیچ محدودیتی برای استفاده از سخت افزارها ندارد و به صورت حقیقی یک نرم افزار RealTime می باشد.

Wondershare%20Filmora.jpg

Wondershare Filmora

 نرم افزار حرفه ای ویرایش فیلم میباشد که دارای تمامی ابزارهای لازم برای ویرایش ویدیو است. برنامه Filmora شما را قادر میسازد تا فیلم های شگفت انگیز همراه با زیرنویس ، عنوان ، جلوه های ویژه از ویدیوها، فایل های صوتی، و عکس هايتان بسازید. Wondershare Filmora به شما امکان می دهد کلیپ های ویدیویی با فرمت های مختلف را وارد نرم افزار کنید ، سپس آنها را با فرمت های دیگر ذخیره کنید. لیست فرمت های پشتیبانی شده شامل چندین پسوند محبوب مانند AVI یا MP4 ، WebM ، TS یا MPEG-2 است. ویدئو تولید شده توسط Wondershare Filmora را در یوتیوب و فیس بوک با دوستان و اقوام به اشتراک بگذارید. ویدیوهایتان را در دستگاه های قابل حمل مثل آیفون، آی پد، آی پاد، و ... همراهتان داشته باشید و یا آنها را روی DVD نگه داری و حفظ نمایید.

VideoPad%20Video%20Editor.jpg

VideoPad Video Editor

 نرم افزاری مفید و کاربردی جهت ویرایش فایل های ویدیوی شما می باشد که با استفاده از آن می توانید فایل های تصویری خود را به راحتی ویرایش کنید VideoPad با پشتیبانی از انواع فرمت های رایج تصویری ، فایل های تصویری امکان : قرار دادن افکت به تصاویر ، صداگذاری ، بریدن قطعه ویدیویی مورد نظر از فیلم و ... میدهد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر