آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود اینستاگرام پرتابل برای کامپیوتر با لینک مستقیم

دانلود اینستاگرام پرتابل برای کامپیوتر با لینک مستقیم

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 21 اسفند 1400 ساعت 03:30

تا کنون نرم افزارهای زیاد شبکه های اجتماعی و چت مانند تلکرام و واتساپ برای کامپیوتر را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امروز قصد داریم نسخه مخصوص کامپیوتر محبوب ترین نرم افزار شبکه های اجتماعی در جهان یعنی اینستاگرام  را خدمتتان ارائه کنیم. نرم افزار

آموزش امنیت اینستاگرام

Grids for Instagram

بهترین نرم افزار شبکه اینستاگرام برای کامپیوتر می باشد.

Grids for Instagram نام نرم افزاری بی نظیر و بدون هیچ ایرادی است که همه امکانات نرم افزار محبوب اینستاگرام را بر روی کامپیوتر در اختیار کاربران قرار می دهد. طراحی بسیار عالی و مطابق با خصوصیات اینستاگرام مهم ترین ویژگی این برنامه به حساب می آید. از جمله بارزترین امکانات این نرم افزار می توان به دریافت نوتیفیکیشن های اینستاگرام در کامپیوتر، امکان استفاده با چند حساب مختلف و جابجایی بین آن ها، قابلیت ذخیره عکس ها و فیلم های موجود در اینستاگرام، توانایی جستجو لایک و کامنت گذاری و غیره ،توانایی ارسال پیام خصوصی یا دایرکت، دارای رفرش حرفه ای جهت بروزرسانی پست های افراد و غیره اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه این نرم افزار را با لینک مستقیم از سایت بیت دانلود دریافت نمائید.

ویژگی ها:

طراحی بسیار عالی مطابق با امکانات اینستاگرام دریافت نوتیفیکیشن های اینستاگرام امکان استفاده با چند حساب مختلف و جابجایی بین آن ها توانایی ذخیره عکس ها و فیلم های اینستاگرام قابلیت ارسال پیام خصوصی یا دایرکت و . . .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون