موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش جستجوی گروه در تلگرام

آموزش جستجوی گروه در تلگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 12:16

چجوری در تلگرام کانال پیدا کنیم، خیلی وقته میخواهیم که روش یافتن و پیدا کردن گروه و جستجوی کانال ها در تلگرام را به شما اموزش بدهیم و نحوه سرچ و جستجوی کانال و به شما اموزش دهیم. در سایت گوگل که موتور جستجوگر هوشمند بزرگ دنیاست براحتی میتوانید یک گفتگو را سرچ کنید

آموزش امنیت اینستاگرام

گروه کانال و ربات های تلگرامی به تازگی در سرچ گوگل هستند و شما میتوانید برای یافتن ان با موتور جستجوی گوگل کانالهای تلگرام و جستجو کنید. گروه یاب تلگرام در حالت عادی وقتی یک کلمه کلیدی را در گوگل جستجو میکنید مخلوطی از سایت ها و شبکه ها اجتماعی به نمایش در می آید ولی مثلا ما بخواهیم فقط موارد مربوط به تلگرام را جستجو کنیم باید نحوه تایپ کلمه کلیدی و تغییر دهیم

موتور جستجو تلگرام فقط کانال ها و گروههای عمومی را پیدا میکند و برای گروه خصوصی در تلگرام امکانی نیست که بشه مستقیم با نام اونو سرچ کنید، امادر گوگل براحتی اینکارو میتوانید انجام دهید.

نحوه پيدا كردن گروه ها و کانال ها در گوگل

ابتدا وارد گوگل شوید و در قسمت درج کلمه کلیدی عنوان گروه و بنویسید و همانند زیر بعدش دامنه و قرار دهید و کلمه جستجو ذره بین یا سرچ و بزنید تا جستجو شروع شود

گروه پزشکی t.me/joinchat

بعد اینکه سرچ و زدید مشاهده میکنید با اینکار موتور جستجو فقط در دامنه t.me دنبال نتایج میگرده و ده بیست گپ برتر و به نمایش در میاره که اگر دقت کنید بیو و تعداد ممبر ها هم نوشته شده است.

برای پیدا کردن گروه و جستجوی کانال دقیقتر میتوانید بجای واژه پزشکی کلمات هدف را سرچ کنید ولی حتما عبارت انگلیسی بالا باید نوشته باشه و فقط عبارت فارسی تغییر میکند. مثلا برای ورزش میتوانید بنویسید گروه فوتبال والیبال و در موضوعات دیگر علمی شعر و هرچی که دنبالش هستید را تایپ کنید و سرچ بزنید.

در این روش گروه هایی که قبلا ریمو شده باشند هم نشون داده میشن و شما اگر به لینک منقضی شده ای برخورد کردید ناراحت نشوید و به سراغ نتایج دیگری بروید تا سوپرگروه مد نظرتون و بیابید. در نتایج هم گپ هم کانال به نمایش در میاد، برای بات ها به صورت زیر جستجو کنید

ربات آهنگ t.me

با کمی تغییرات میتوانید بهترین نتایج و پیدا کنید و منظور خود را بهتر به گوگل برسونید، و با پیدا کردن گفتگوهای مربوط به موضوع کاری خود و تبلیغ در آن باعث افزایش ممبر کانال خود شوید، این روش برای هر سایت و شبکه اجتماعی بکار میرود که بجای دامنه بالا باید دامنه سایت هدف قرار بگیرد.

پیدا کردن گروه و جستجوی کانال در سرچ تلگرام

با استفاده از ذره بین گوشه ی تلگرام میتوانید گفتگوهای عمومی (کانال،گروه،ربات) را با نام فارسی و آیدی جستجو کنید تا بهترین نتایج برای شما به نمایش درآید، فقط محتوای عمومی در اینجا جستجو میشود و گروها و کانالهای خصوصی به نمایش در نمی آید. اگر ادمین گروهی هستید با تبدیل گروه خصوصی به عمومی میتوانید خود را در جستجوی کاربران به نمایش بزارید.

در حال حاضر به دلیل اسپم فراوان فارسی زبانان، گروه های عمومی خارجی و گروه هایی که سازنده گروه اکانت با شماره مجازی دارند، حالت فقط خواندنی باز می‌شوند.

در تلگرام چگونه با داشتن آدرس وارد یک کانال شویم

اگر یک آدرس دارید و میخوایین وارد اون گفتگو بشید ابتدا اون لینک را در قسمت save messages یا هرجای دیگر ارسال کنید، سپس روش کلیک کنید و براحتی وارد شوید. اگر یک آیدی هست اونو در قسمت ذره بین جستجو کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر