موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

تکرار صدای اس ام اس

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 08 آبان 1400 ساعت 13:06

با استفاده از روش زیر می‎توانید تکرار اعلام نوتیفیکیشن‎ها را هنگام دریافت پیام غیر فعال کنید.

آموزش امنیت اینستاگرام

411.jpg

غیرفعال کردن تکرار اعلام نوتیفیکشن‎های بخش پیام‎ها

برای کسانی که به تازگی از آیفون یا آیپد استفاده می‎کنند، پیدا کردن این گزینه احتمالا کمی مشکل خواهد بود، زیرا محل آن در منوی Settings، زیاد جلوی چشم نیست. اگر به حد کافی کنجکاو نباشید به احتمال خیلی زیاد تا به حال این گزینه را ندیده‎اید.

مرحله اول: در آیفون یا آیپدتان برنامه Settings را اجرا کنید.

مرحله دوم:  در پنل Settings، به دنبال Notifications بگردید و آن را انتخاب کنید.

323.jpg

مرحله سوم: در پنل Notification، روی Messages ضربه بزنید.

مرحله چهارم: در این مرحله باید در حال دیدن تنظیمات مختلف نوتیفیکشن برای اپ Messages باشید. صفحه را پیمایش کرده تا گزینه‎ی Repeat Alerts را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

168.jpg

مرحله پنجم : حال باید یک سری تنظیمات ببینید. از غیر فعال کردن کامل تکرار نوتیفیکیشن‎ها تا اعلام رسیدن پیام 10 بار بعد از دریافت آن. برای غیرفعال کردن گزینه‎ی تکرار، Never را انتخاب کنید.

57.jpg

مرحله ششم: حالا می‎توانید از برنامه‎ی Settings خارج شوید.

از این به بعد، هر پیامی که روی آیپد یا آیفون‎تان دریافت کنید، صدای نوتیفیکیشن تنها یک بار همان موقع رسیدن‎اش در می‎آید و دیگر هر 2 دقیقه یک بار صدای اعلامیه‎اش تکرار نمی‎شود.

سفارشی کردن تکرار اعلام دریافت پیام (Repeat Alerts)

ممکن است به دلیل برنامه‎ی کاری پرحجم و شلوغتان، غیرفعال کردن گزینه‎ی “تکرار اعلامیه‎ها” کار هوشمندانه‎ای نباشد. به جای آن  می‎توانید از این گزینه‎ها استفاده‎ی بیشتری کنید.

افزایش تعداد دفعات تکرار اعلامیه‎ها به همان سادگی غیرفعال کردن آنهاست. فقط کافیست در اپ Settings، به بخش Notifications رفته و در Messages، و Repeat Alerts را به یکی از گزینه‎های Once (یک بار)، Twice (دو بار)، 3 Times (3 بار(، 5 Times (5 بار( یا 10 Times (10 بار) تغییر بدهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر