آموزش امنیت اینستاگرام

روش خواندن پیامهای دیگران در تلگرام

روش خواندن پیامهای دیگران در تلگرام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 27 آبان 1399 ساعت 17:17

آموزش امنیت اینستاگرام

radocentrixwatch700main1133.jpg

قیمت : 49000 تومان

buy2.gif

تلگرام تبدیل به محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان در کشور ما شده و روز به روز هم اخبار جدیدی پیرامون آن منتشر می‌شود. از قابلیت‌ها و امکاناتِ جدید در نسخه‌های جدید گرفته تا بحث فیلتر شدن یا نشدن آن و تا مباحث مربوط به هک و کلاهبرداری از کاربران با بهانه‌ی فروش نرم‌افزار هک تلگرام به آن‌ها! همه‌ی این‌ها نشان از محبوبیت بسیار زیاد این اپلیکیشن دارد. وب‌سایتِ چه‌جوری به عنوان یکی از اولین سایت‌هایی(شاید هم اولین) که به شرح قابلیت‌ها و ترفندهای تلگرام پرداخته امروز هم ترفند جدیدی را آماده کرده و در ادامه آن را شرح خواهیم داد.

یکی از قابلیت‌های تلگرام، نمایش رسیدِ(یا به قول بعضی‌ها، دلیوریِ!) خوانده شدنِ پیام توسط گیرنده است که همه‌ی کاربران تلگرام هم با آن آشنایی دارند. به این صورت که وقتی پیامی برای کسی می‌فرستیم، اگر پیام ارسال شود یک تیکِ سبز رنگِ کوچک در گوشه‌ی پیام نمایان می‌شود و اگر پیام توسط گیرنده باز شود،‌ این ۱تیک تبدیل به ۲تیکِ کوچک می‌شود و به صورت است که فرستنده‌ی پیام می‌فهمد پیام توسط گیرنده باز شده و آن را خوانده است یا خیر.

امروز در چه‌جوری ترفندی را شرح می‌دهیم که به جرات اولین بار در تمام منایع فارسی و حتی انگلیسی است که مطرح می‌شود و تاکنون هیچ‌سایت یا منبعی به آن اشاره نکرده است. روشی که با انجام آن می‌توانید پیام‌ها را بخوانید بدون اینکه طرف مقابل(فرستنده‌ی پیام) بفهمد طوری که علامت ۲تیک برای فرستنده ارسال نخواهد شد و به صورت ۱تیک کنار پیام باقی خواهد ماند.

چه‌جوری در تلگرام پیام‌های دیگران را به صورت مخفی و بدون اینکه فرستنده متوجه شود بخوانیم

وقتی به اینرتنت متصل هستید و از طریق نوار Notification(نوار اعلامیه‌ها) بالایِ گوشی متوجه شدید که کسی در تلگرام به شما پیام داده؛ یا حتی وقتی وارد اپلیکیشن تلگرام می‌شوید و می‌بینید که کسی برای شما پیام فرستاده، بدون این‌که روی آن مکالمه کلیک کنید و آن را باز کنید مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا حالت Airplane Mode(حالت پرواز) را فعال کنید تا همه‌ی ارتباطات اینترنتیِ گوشیِ شما قطع شود. البته می‌توانید به جای فعال کردن حالت پرواز، خودتان ارتباط با اینترنت را به هر شکلی که متصل هستید(Wi-Fi یا Mobile Data) قطع کنید.

حالا تلگرام را باز کنید و پیام مورد نظر را بخوانید و سپس تلگرام ببندید.

همانطور که می‌دانید، وقتی اپلیکیشن‌ها را در گوشی‌های اندروید می‌بندید، اپلیکیشن فقط از روی صفحه ناپدید می‌شود ولی در پس‌زمینه هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. حال کاری که ما باید بکنیم این است که باید اپلیکیشن Telegram را از لیست Recent Apps یا به عبارتی، برنامه‌هایی که در پس‌زمینه‌ی گوشی در حال فعالیت هستند پاک کنید و آن را غیر فعال کنید.

برای غیرفعال کردن برنامه‌های پس‌زمینه‌ی گوشی در بعضی از گوشی‌ها، باید برای چند لحظه انگشتتان را روی علامت Home(شکل شبیه به خانه) قرار دهید تا لیستی از برنامه‌ها برای شما نمایش داده شود.

در بعضی دیگر از گوشی‌ها هم برای این کار باید از میان کلیدهای پایین صفحه، کلید شبیه به ۲مستطیل روی هم را انتخاب کنید تا این لیست برای شما نمایش داده شود.

how-read-Telegram-message-without-sender-knowing-1-180x300.jpg

سپس اپلیکیشنِ تلگرام که در این لیست نمایش داده شده را  به چپ یا راست بکشید تا از این لیست پاک شود.

how-read-Telegram-message-without-sender-knowing-2-180x300.jpg

کار تمام است. مرحله‌ی بالا را که انجام دادید، بلافاصله اینترنت را فعال کنید و وارد تلگرام شوید. و خیالتان جمع که علامت ۲تیک برای شخص فرستنده ظاهر نخواهد شد و به‌صورت همان ۱نیک باقی خواهد ماند.

ذکر این نکته هم ضروری است که این ترفند در تاریخ ۲ اسفند با چندین گوشی مختلف تست شده که موفقیت‌آمیز بوده است. ولی تضمینی نخواهد بود که در آینده هم قابل استفاده باشد زیرا توسعه‌دهندگانِ تلگرام روز‌به‌روز در حال رفع ایرادات و باگ‌های آن هستند و اگر از چنین باگی مطلع شوند، احتمالا جلوی آن را خواهند گرفت.

radocentrixwatch700main1133.jpg

قیمت : 49000 تومان

buy2.gif

مطالبی که ممکن است خوشتان بیاید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون