آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه دانلود استوری ایفون

برنامه دانلود استوری ایفون

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 20:41

محمد هادی رضایی ۱۳۹۶-۱۱-۰۹ اموزش, اموزش های ای او اس و ایپد او اس, ترفند, ترفند های ایفون و ایپد 25,296 بازدید

آموزش امنیت اینستاگرام

How-to-save-Instagram-stories-on-iPhone-1.png

در این پست اموزشی ، قصد داریم تا به شما کاربران عزیز نشان دهیم که چگونه به اسانی استوری های اینستگرام را در ایفون و یا ایپد خود دانلود و ذخیره کنید . به همین منظور ، پیشنهاد می کنیم برای اموزش تکمیلی در ادامه با جاست تک همراه باشید .

همانطور که می دانید ، شما می توانید استوری های دوستانتان را در پست های اینستگرام تا زمانیکه حذف نشده اند ، هر چندبار که می خواهید مشاهده کنید . اما متاسفانه باید بگوییم که ، شما نمی توانید ان ها را دانلود و در ایفون خود ذخیره کنید . در واقع ، این بدان معنا می باشد که حداقل شما از طریق خود برنامه ی اینستگرام نمی توانید چنین کاری را انجام دهید ، اما قابل ذکر است که روش های دیگری برای دانلود و ذخیره استوری های اینستگرام در ایفون وجود دارند .

در همین راستا ، در این پست اموزشی قصد داریم تا به شما کاربران عزیز نشان دهیم که چگونه به اسانی استوری های اینستگرام را در ایفون خود ذخیره کنید .

بنابراین ، باید گفتکه برای انجام اینکار ، شما به دانلود و نصب یک اپلیکیشن جانبی از فروشگاه نرم افزاری اپل موسوم به اپ استور برروی دیوایس خود نیاز دارید . البته ، بیاد داشته باشید که اپلیکیشن های بسیاری در این زمینه دردسترس می باشند ، اما اپلیکیشنی که ما قصد داریم تا به کمک ان استوری های اینستگرام را دانلود و ذخیره کنیم ، Story Reposter نام دارد . همچنین ، لازم به ذکر است که اگر چه این برنامه از لحاظ تبلیغاتی پشتیبانی می شود ، اما باید گفتکه این برنامه بدون نیاز به خرید درون برنامه ای و یا سکه به خوبی کار می کند . از طرفی ، این برنامه نیازی به ورود در حساب کاربری اینستگرام شما ندارد و شاید بهتر از همه باید گقتکه کاربران قادر نخواهند بود تا بفهمند که استوری ان ها از سوی سایر کاربران مشاهده و یا دانلود شده است .

و اما اموزش دانلود و ذخیره استوری های اینستگرام در ایفون :

  1. ابتدا می بایست اپلیکیشن Story Reposterرا از اپ استور بصورت کاملا رایگان دانلود و نصب کرده و سپس ان را اجرا کنید .
  2. حال می بایست در نوار جستجو ، نام کاربری شخص مورد نظری را که قصد دانلود و ذخیره استوری های او را در اینستگرام دارید ، وارد کنید و پس از نمایش نتایج جستجو ، می بایست کاربر مورد نظر را انتخاب کنید . در چنین شرایطی ، می بایست یک لیست از استوری های ارسال شده از سوی کاربر مورد نظر همچون تصاویر و ویدئو ها برای شما ظاهر شوند . How-to-save-Instagram-stories-on-iPhone-2.jpeg
  3. پس از ان می بایست برروی تصویر و یا ویدئویی که قصد دانلود ان را دارید ، تپ کنید .
  4. سپس می بایست برروی گزینه ی Share به منظور ذخیره تصویر و یا ویدئو در ایفون خود تپ کنید .How-to-save-Instagram-stories-on-iPhone-3.jpeg
  5. در پایان می بایست از منوی موجود گزینه ی Save Image را انتخاب کنید . هم اکنون می بایست این استوری یعنی عکس و یا ویدئو در Camera Roll ایفون شما ذخیره شوند .How-to-save-Instagram-stories-on-iPhone-4.jpeg

توجه داشته باشید که محدودیت این برنامه ان است که پروفایل کاربر مورد نظر شما می بایست عمومی (Public) باشد . بنابراین ، اگر پروفایل خصوصی (Private) باشد ، شما قادر نخواهید بود تا استوری های مربوط به آن کاربر را مشاهده و یا ذخیره کنید .

قابل ذکر است که ، کاربران جیلبریک روشی اسان تر برای ذخیره استوری های اینستاگرام دارند . به این صورتکه ، کاربران جیلبریک می توانند به سادگی توییک Social Downloader را دانلود و نصب کنند که بطور مستقیم با برنامه اینستگرام ادغام خواهد شد .

جاست تک را در کانال تلگرام دنبال کنید : https://telegram.me/justtech

همچنین ببینید

How-to-Adjust-Screen-Brightness-on-Apple-Watch-3-300x165.jpg

نحوه ی تنظیم میزان روشنایی صفحه نمایش در اپل واچ

اگر شما هم به دنبال ان هستید که چگونه می توان میزان روشنایی صفحه نمایش …

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون