موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش دانلود از اینستاگرام

آموزش دانلود از اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 05 اسفند 1397 ساعت 01:06

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیاست. مردم دنیا روزانه ۸۰ میلیون محتوا در این شبکه اجتماعی پست می‌کنند. اگر هنوز به جمع کاربران آن نپیوسته اید. پیشنهاد می‌کنم آخرین آپدیت اینستاگرام برای iOS و Android را از دیدوگرام دریافت نمایید. این برنامه محبوب به کاربرانش امکان می‌دهد با به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم با دیگر کاربران ارتباط داشته باشند اما اجازه دانلود از اینستاگرام و ذخیره محتوای دیگران را به شما نمی‌دهد. این کار برای حفظ قوانین کپی رایت انجام می‌شود. البته اینکه اینستاگرام می‌خواهد شما مداما از آن استفاده کنید نیز نمی‌تواند بی تاثیر باشد؛ زیرا اگر شما ویدئوی بامزه ای از یک سگ پشمالو را از اینستاگرام دانلود کرده باشید نیازی نیست تا برای دوباره دیدن آن به اینستاگرام لاگین کنید. من در این مقاله راهکارهای آسان و ساده ی دانلود از اینستاگرام را به شما نشان می‌دهم.

آموزش امنیت اینستاگرام

بهرحال امکان دانلود مستقیم از اینستاگرام فعلا وجود ندارد و بسیاری مواقع ما نیاز داریم که عکس یا ویدئویی را حتما در تلفن همراه خود ذخیره کنیم!

به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید؟ هزاران فالوور واقعی و ایرانی داشته باشید که با شما در تعامل هستند.

%DB%8C%D8%AB%D8%B5.jpg

برنامه های دانلود از اینستاگرام برای Android

برنامه های بسیاری برای دانلود از اینستاگرام در اینترنت وجود دارند که هر کدام امکانات ویژه خود را دارند. اما بیشتر آنها کارآمد نیستند و همچنین با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی شما ممکن است تهدید محسوب شوند. دیدوگرام بابررسی بسیار برنامه های مطمئنی را انتخاب کرده و آنها را به شما معرفی می‌کند.

اینستا کپشن

این برنامه این قابلیت را دارد که علاوه بر عکس های اینستاگرام و کلیپ ها، کپشن های مورد نظر شما را نیز دانلود و ذخیره کند. برنامه اینستاکپشن یک برنامه کامل است که به شما اجازه می‌دهد عکس، فیلم و کپشن را با کیفیت اصلی ذخیره کنید. دانلود و نصب اینستا کپشن رایگان است.  در این برنامه استفاده از گزینه دانلود عکس از اینستاگرام و همچنین دانلود فیلم و کپشن نیز رایگان می‌باشد. اما شما برای استفاده از برخی ویژگی های پیشرفته تر آن مانند دانلود تصویر پروفایل و دانلود و تماشای استوری ها با حالت روح، باید خرید درون برنامه ای انجام دهید. پس از دانلود و نصب اینستا کپشن، روی آیکون سه نقطه بالای پست مورد نظر خود کلیک کرده و مراحل را مانند تصویر زیر دنبال کنید.

Untitled-3-1.jpg

در صورتی که از این برنامه استفاده نمی‌کنید می‌توانید برنامه های جایگزین مانند اینستا دانلودر و Easy down loader را از بازار دانلود کرده و نصب کنید.

اگر به اپلیکشن ها دسترسی ندارید می‌توانید برای دانلود عکس از اینستاگرام و یا دانلود ویدئو، لینک عکس یا ویدئو مورد نظر خود را در سایت Dinsta قرار داده و آن را دانلود نمایید.

دانلود و نصب برنامه اینستا کپشن برای اندروید از کافه بازار

دانلود و نصب برنامه Easy downloader برای اندروید از کافه بازار

آدرس سایت dinsta برای دانلود از طریق مرورگر

برنامه های دانلود از اینستاگرام برای iOS

Grab

این برنامه اجازه دانلود از اینستاگرام برای گوشی های اپل را به شما می‌دهد. اما همراه با تبلیغات است. پیشنهاد دیدوگرام برای دانلود از اینستاگرام در گوشی های اپل، استفاده از سایت هایی است که این امکان را به شما می‌دهند. مانند سایت Dinsta که آدرس آن را پایینتر برای شما گذاشته ام .

InstaSaver

اینستا سیور برنامه دیگری است که برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام طراحی شده است. با این برنامه شما می‌توانید عکس و ویدئوها را دانلود کرده و آنها را دوباره منتشر کنید.

دانلود برنامه Grab برای آیفون از اپ استور

دانلود برنامه InstaSaver برای آیفون از اپ استور

آدرس سایت dinsta برای دانلود از طریق مرورگر

برنامه های دانلود از اینستاگرام برای کامپیوتر

اگر از اینستاگرام روی کامپیوتر استفاده می‌کنید، برای دانلود از اینستاگرام می‌توانید به سایت  www.dinsta.com بروید. ابتدا از طریق مرورگر کامپیوتر یا لپ تاپ خود به سایت اینستاگرام بروید، سپس به صفحه ای که عکس مورد نظر در آن قرار دارد رفته و روی عکس کلیک کنید تا بزرگ شود. لینک آن را کپی کرده و در سایت www.dinsta.com  قرار دهید.

Untitled-3-2.jpg

گزینه جایگزین برای استفاده از این سایت، دانلود مرورگر  www.torch.com می‌باشد.

دانلود مرورگر torch برای دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

آدرس سایت dinsta برای دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

دانلود از اینستاگرام بدون نصب برنامه جانبی

در این روش به شما خواهم گفت که چگونه بدون دانلود و نصب برنامه جانبی از اینستاگرام خود عکس یا ویدئویی را ذخیره کنید.

  • با اسکرین شات عکس های شما در حافظه موبایل ذخیره می‌شوند : گرفتن اسکرین شات مرسوم ترین و ساده ترین راه برای ذخیره یک عکس در تلفن همراه است اما از فایل های ویدئویی پشتیبانی نمی‌کند. از معایب اسکرین شات این است که کیفیت آن از عکس اصلی پایین تر می‌باشد.اگر سیستم عامل شما از اندروید ۴ و بالاتر از آن پشتیبانی می‌کند می‌توانید به‌راحتی از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید. کافی است دکمه‌های «پاور» و «کم کردن صدا» را باهم نگه دارید تا صدای اسکرین شات را بشنوید.در تمام گوشی‌های اپل نیز با نگه‌داشتن دکمه‌های «هوم» و «پاور» می‌توانید از صفحه‌ی خود اسکرین شات بگیرید.
  • استفاده از گزینه Save اینستاگرام برای جمع آوری فایل ها : در آپدیت های جدید اینستاگرام قابلیتی تحت عنوان (save) اضافه شده است و شما با لمس آیکن روبان زیر یک پست، آن را در یک مجموعه خصوصی در اینستاگرام خود (نه در حافظه موبایل) ذخیره می‌کنید. کسی جز خود شما قادر به دیدن آنها نیست و شما برای دوباره دیدن آنها باید به اینستاگرام لاگین کنید. این قابلیت باعث می‌شود تا حافظه گوشی شما با حجم اسکرین شات ها پر نشود. اما اگر صاحب عکس مورد نظر آن را پاک و یا صفحه خود را از دسترس خارج کند شما دیگر قادر به دیدن آن عکس نخواهید بود.
  • همه عکس ها در فایل منیجر موبایلتان هستند : تمام ویدئوهای اینستاگرام در گوشی شما ذخیره می‌شوند. برای پیدا کردن آن‌ها کافی است از برنامه مدیریت فایل گوشی خود استفاده کنید.به Data>com.instagram.android>cache>videos بروید و پسوند فایل‌ها را به MP4 تغییر دهید؛ حال می‌توانید ویدئوها را روی گوشی خود تماشا کنید.در فایل منیجر ترتیب قرار گرفتن ویدئوها برعکس است،  آخرین ویدیویی که تماشا کردید بالاترین فایل خواهد بود.
  • با استفاده از تلگرام می‌توانید عکس و ویدئوها را دانلود کنید : آیا می‍دانستید که شما می‌توانید با استفاده از برنامه تلگرام از اینستاگرام دانلود کنید؟ روی دکمه سه نقطه بالای پست اینستاگرام بزنید. گزینه (Copy link) را انتخاب کنید. صفحه چت با خودتان را در تلگرام باز کنید و لینک را در آن (Paste) کنید. حالا می‌توانید آن را مانند فایل های دیگری که در تلگرام برایتان ارسال می‌شود دانلود نمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر