موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود برنامه گالری مخفی برای ایفون

دانلود برنامه گالری مخفی برای ایفون

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 14:07

روی آیفون و یا آیپد خود تصاویر و یا فیلم هایی دارید که میخواهید آنها را خصوصی نگه دارید ؟ ممکن است به کودکان اجازه دهید از گوشی شما برای بازی کردن استفاده کنند و یا می خواهید آیفونتان را به دوست خود قرض بدهید. و ناگهان ، آن عکس هایی که نمی خواهید، بقیه ببینند، بر روی صفحه ظاهر می شود . نه ! هرچند این عکس ها می تواننند شامل هرچیزی شوند و ما به این موضوع نخواهیم پرداخت، در هر حال می توانیم با مخفی کردن تصاویر مطمئن شویم کسی نمی‌تواند تصاویر و یا فیلم های خصوصی ما را ببیند.

آموزش امنیت اینستاگرام

در اینجا لیستی از بهترین برنامه‌های آیفون در زمینه پنهان کردن عکس ها برای دور نگه داشتن آن‌ها از چشمان کنجکاو وجود دارد .

ce54fe19-9f4b-4127-bfb6-3a259b89b869

Dossier Photo Secret Keepsafe (رایگان – با پرداخت درون برنامه ای)

در Secret Photo Vault – Keepsafe، شما با ایجاد یک حساب کاربری رایگان فقط با نام و آدرس ایمیل خود شروع می کنید. از آنجا، می توانید یک کد گذرواژه را برای دسترسی به برنامه تنظیم و تأیید کنید. صفحه اصلی گزینه هایی بیشتر از اضافه کردن تصاویر به شما می دهد، شما می توانید فیلم و یا کارت شناسایی اضافه کنید، و یا از یک آلبوم مشترک با دیگران در icloud استفاده کنید.

شما می توانید یک آلبوم خصوصی ایجاد کنید و برای آن یک رمز عبور اختصاص دهید. به علاوه شما می توانید هر یک از آلبوم های ساخته شده در برنامه یک رمز عبور جداگانه اختصاص دهید. سپس، از گالری، دوربین یا پوشه، فایل مورد نظر خود را وارد کنید. این برنامه، مانند سایر برنامه ها، از شما می پرسد که آیا می خواهید عکس های وارد شده را از موقعیت اصلی حذف کنید یا خیر.

Secret Photo Vault – Keepsafe دارای تنظیمات برای هشدارهای شکستن قفل، پین جعلی، تم ها و موارد دیگر است، که این برنامه را به یکی از برترین برنامه های مخفی کردن تصاویر تبدیل کرده. (توجه داشته باشید برخی از ویژگی ها ممکن است نیازمند اشتراک باشد).

پرداخت درون برنامه ای این برنامه ویژگی هایی مانند صرفه جویی در حافظه ، فضای ابری بیشتر و حذف تبلیغات را به آن اضافه خواهد کرد.

مشاهده در اپ استور

Private Photo Vault – Pic Safe (رایگان – با پرداخت درون برنامه ای)

با تنظیم و تأیید گذرواژه، در “Private Vault Photo – Pic Safe” کار شما شروع می شود. سپس، سپس یک ایمیل اختیاری را برای مواقعی که پسورد را فراموش کرده اید، وارد می کنید.

وقتی که رمز عبور خود را تنظیم کردید، می توانید عکس ها را در یک زمان از کتابخانه یا دوربین خود بصورت تکی و یا گروهی اضافه کنید. پس از اضافه کردن عکس ها از شما می پرسد که آیا می خواهید عکس های وارد شده را از موقعیت اصلی حذف کنید یا خیر

همچنین می‌توانید آلبوم‌های عکس ایجاد کنید و گذرواژه اضافی برای هر یک از آن‌ها تایین کنید. همچنین اگر نمی‌توانید آن گذرواژه را به یاد بیاورید . یک ویژگی جالب امنیتی به شما اجازه می دهد تا با استفاده از ایمیل وارد شده، مجددا به تصاویر خود دسترسی داشته باشید .

Private Vault Photo – Pic Safe، قطعا یک برنامه رایگان خوب برای مخفی کردن تصاویر خصوصی شما خواهد بود.

پرداخت درون برنامه ای این برنامه آلبوم عکس نامحدود، انتقال عکس بی سیم، رمز عبور فریبکارانه، حذف آگهی و … به این برنامه اضافه می کند.

مشاهده در اپ استور

Secret Photo Album Hide Photos (رایگان – با پرداخت درون برنامه ای)

“Secret Photo Album Hide Photo” با همان شیوه “Private Photo Vault” شروع می شود. رمز عبور خود را ایجاد و تأیید کنید. این برنامه به شما این امکان را می دهد که این مرحله را رد کنید اما بدون گذرواژه چه فایده ای دارد!. اگر یک کد گذرواژه را تنظیم کنید، از شما می خواهد یک ایمیل برای زمانی که رمز را فراموش کرده اید، وارد کنید.

هنگامی که آماده اید ، می‌توانید عکس‌ها را از گالری ، iCloud ، دوربین و یا فایل‌ها وارد کنید . همچنین می‌توانید یک آلبوم جدید با نام انتخابی خود ایجاد کنید . این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که چند عکس را به راحتی با ژست های حرکتی انتخاب کنید . همچنین شما این گزینه را دارید تا عکس‌ها را از محل اصلی خود برای وارد کردن به برنامه حذف کنید .

این برنامه هم، یکی از برترین برنامه های مخفی کردن تصاویر در iOS (و البته اندروید) است که امتحان آن، خالی از لطف نیست.

با پرداخت مبلغی در این برنامه می توانید امکانات بیشتری نظیر پشتیبان گیری iCloud، انتقال Wi-Fi، ویرایشگر عکس، و حذف تبلیغات را دریافت کنید.

مشاهده در اپ استور

تجربه های شخصی خود از این برنامه ها، و یا هر برنامه دیگری که در این زمینه می شناسید، با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر