موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود بازی بوم بوم آهنگ ایرانی مود

دانلود بازی بوم بوم آهنگ ایرانی مود

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 28 اسفند 1400 ساعت 18:33

بازی ایرانی Boom Boom
بازی با آهنگ های ایرانی + مود اندروید 

آموزش امنیت اینستاگرام

بازی Boom Boom بوم بوم

هر کاربر و بازیکن سلیقه ای متفاوت از دیگر افراد دارد و با توجه به علاقه خود به انتخاب بازی دست می زند. تنوع سلیقه بازیکنان موجب پدید آمدن سبک های گوناگون و مختلف شده است. به همین منظور طراحان و سازندگان بازی با توجه به سلیقه افراد و میزان حمایت کاربران از سبک بازی مورد علاقه خود تلاش می کنند تا امکانات بیشتری را در اختیار آنها قرار دهند. هر کدام از این بازی ها دارای ویژگی های خاص و هیجان انگیز خود می باشند. در این میان مثلا بازی بوم بوم برای علاقه مندان به موسیقی به شدت پیشنهاد می شود.

این بازی با قابلیت های متفاوت ذهن بازیکن را مورد چالش قرار می دهند و با ارائه آهنگ های متنوع و پرطرفدار هیجان را برای کاربر چند برابر می کند. در زیر به برخی از ویژگی های جذاب و خلاقانه بازی Boom Boom اشاره شده است که با نصب آن می توانید لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید.

Boom-Boom-s3.png

با انتخاب میزان سختی بازی بوم بوم لذت بیشتری را تجربه کنید!

بازی Boom Boom توسط استودیوی بوم بوم طراحی شده و به بازار عرضه یافته است. این بازی در سبک موسیقی و در قالب مسابقات فکری و سرعتی به صورت کار با مجموعه ای از آهنگ های آرامش بخش و هیجان آور می باشد. بازی خارق العاده بوم بوم تاکنون بیش از بیست هزار دانلود را در کافه بازار توسط کاربران داشته است. تنوع مراحل و تازگی این بازی جذاب موجب شده است که کاربران امتیاز 4.5 از 5.0 را به آن اختصاص دهند و از نصب آن تا حد زیادی راضی باشند.

استفاده از بازی بوم بوم برای بیشتر سیستم عامل های اندروید و ios امکان پذیر می باشد و نصب و راه اندازی آن به راحتی انجام می گیرد. با مطالعه قابلیت های بازی و چگونگی انجام مراحل آن می توانید به طور کامل با کارکردهای بازی آشنا شوید. بوم بوم: بازی مهیج کار با آهنگ ایرانی، با در دسترس قرار دادن انتخاب میزان سختی بازی به شما لذت بیشتری را ارائه می دهد.   

با بازی Boom Boom شادی و انرژی بیشتری را به خود تقدیم کنید!

بازی بوم بوم نوعی شادی خاص را به اوقات فراغت شما می آورد. این بازی هیجان انگیز ایرانی همراه با آهنگ های مورد علاقه و مشهور شما مراحل مختلفی از یک بازی سرعتی را به شما ارائه می دهد. زمانی که ابتدای آهنگ شروع می شود، معمولا بیس موسیقی احساس می گردد. به زبان ساده تر ابتدای آهنگ با صدای بوم شروع می شود! در بازی Boom Boom با شنیدن صدای بیس شکل های دایره مانندی وارد صفحه نمایش و مستطیل موجود در بازی می شود. شما باید دقیقا زمانی که صدای بیس وارد می شود به مستطیل ضربه بزنید تا دایره ها منفجر شوند و این مرحله از بازی را بدون سختی بگذرانید. در صورتی که بتوانید دقیق تر ضربه خود را وارد کنید، امتیاز دریافتی شما تا دو برابر افزایش می یابد.

Boom-Boom-s4.png

می توانید با بالا بردن سرعت خود رکورد بازی را از آن خود کنید!

به تدریج با بالا رفتن زمان آهنگ و کسب امتیازات بیشتر شما یک تجربه کامل را برای پیروزی در همه مراحل بازی Boom Boom به دست خواهید آورد. با هر بار آمدن صدای متفاوتی از آهنگ مورد نظر دایره های جدیدی وارد می شوند و شما باید سرعت کافی را برای ضربه زدن داشته باشید. با بالا بردن سرعت عمل و میزان تمرکز خود نشان دهید که می توانید تا انتهای موسیقی را بدون مواجه شدن با هیچ گونه مشکلی پیش بروید.

مراحل زیادی در بازی بوم بوم  برای شما قرار داده شده اند که می بایست آن ها را پشت سر هم انجام دهید و از این طریق ذهن خود را به چالش بکشید. سرعت عمل خود را بالا ببرید و سعی کنید هر بار آهنگ های جدید تری را در بازی Boom Boom امتحان کنید. در صورتی که دوست داشتید برتری خود را به همه بازیکنان ثابت کنید، امکان این وجود دارد که به مرحله مورد نظر برگردید و دوباره بازی کنید. با این کار می توانید امتیاز بیشتری کسب نمایید و رکورد بزنید.

با پیشرفت در بازی Boom Boom سرعت آهنگ ها بیشتر خواهد شد!

یکی دیگر از ویژگی های بازی Boom Boom این می باشد که هر بار با انجام مرحله ای از بازی میزان چالش و درگیری ذهن شما در بازی بیشتر می شود. زمانی که شما به انتهای مرحله ای از بازی می رسید، سرعت آهنگ های بعدی به تدریج تند و تندتر خواهد شد. با افزایش سرعت آهنگ و افتادن دایره ها در مستطیل ها امتیاز دایره ها نیز بیشتر خواهد شد و شما به راحتی می توانید رکورد بزنید. اما باید حواستان را کاملا جمع کنید تا اشتباهی ضربه خود را وارد نکنید و بتوانید محل دقیقی که مربوط به آن قسمت از بازی می باشد را لمس نمایید. 

زمانی که شما حرکات اشتباهی را انجام می دهید، بازی Boom Boom برای شما فرصت هایی را قرار می دهد تا دوباره آن ها را انجام دهید و نبازید. در صورتی که میزان اشتباهات شما به حد زیادی برسد، فرصت های قرار داده شده برای شما کمتر شده و ممکن است بازی را ببازید.

Boom-Boom-s5.png

حس نواختن ساز های دستی مختلفی را در بازی بوم بوم تجربه کنید!

در بازی بوم بوم حس نواختن انواع ساز های دستی و طبیعی مثل پیانو، گیتار، ویولون و دیگر ساز ها به شما دست می دهد و شما احساس خواهید کرد که خودتان نوازنده آهنگ ها می باشید. یکی از ویژگی های جالب بازی Boom Boom این می باشد که گلچینی متنوع و گسترده از انواع آهنگ های پرطرفدار امروزی را در اختیار شما قرار داده است. 

هر هفته با وارد شدن آهنگ های جدید در به عرصه موسیقی، بدون هیچگونه بروز رسانی می توانید آهنگ های جدید را بر روی بازی پیدا کنید و لذت خود را چند برابر کنید. بازی Boom Boom با گیم پلی و صفحه نمایش زیبا و جذاب همراه با رنگ‌های شاد و متفاوت که هر بار با ریتم موسیقی تغییر می‌کند، حس دی‌ جی بودن را به شما می دهد. با گذراندن لحظات خود با آهنگ های خارق العاده ای که تاکنون دوستداران زیادی را به خود جذب کرده است و در مهمانی ها، داخل ماشین و مکان های مختلف شنیده اید، شادی و هیجان را به سرگرمی های خود اضافه کنید. 

لیستی از خوانندگان و نوازنده های موجود در بازی بوم بوم در زیر آمده است!

محسن چاوشی/ محسن یگانه/ میثم ابراهیمی/ ماکان بند/ بهنام بانی/ سالار عقیلی/ رضا صادقی/ هوروش بند/ حامد همایون/ علی زند وکیلی/ مسیح و آرش/ محسن ابراهیم زاده/ احسان خواجه امیری/ سیروان خسروی/ زانیار خسروی/ اشوان/ امید حاجیلی/ آرون افشار/ مسعود صادقلو/ علیرضا طلیسچی/ ایوان بند/ امیرحسین گلاب/ فرزاد فرزین/ رضا بهرام/ محمد علیزاده/ شهاب مظفری/ گروه سون/ بنیامین بهادری/ فرزاد فرخ/ بابک جهانبخش/ مسعود جهانی و…

ویژگی های بازی Boom Boom اندروید

  • توانایی و امکان رقابت شما برای کسب رکورد در آهنگ های مورد علاقه خود
  • بازی در سبک موسیقی و در قالب مسابقات فکری و سرعتی به صورت کار با
    مجموعه ای از آهنگ های آرامش بخش و هیجان آور
  • شامل بیش از 65 مرحله با طراحی عالی و شگفت انگیز 
  • دارای بیش از شصت و پنج مرحله با آهنگ های مختلف و جذاب و پرطرفدار
  • امکان انتخاب میزان سختی بازی Boom Boom با توجه به توانایی های خود
  • هماهنگی رنگ و حرکت شکل ها با ریتم آهنگ در حال پخش بازی
  • امکان شنیدن آهنگ های جدید و بازی با آن ها بدون به روز رسانی بازی بوم بوم
  • قابلیت کسب امتیاز دو برابر در صورت زدن ضربه دقیق تر به دایره ها
معرفی یک بازی دیگر در حاشیه این مطلب:

اپلیکیشن آهنگتو به عنوان بهترین سرگرمی سال 97 کافه بازار
معرفی شده است.  یکی از قابلیت های جالب اپلیکیشن آهنگتو
این می باشد که می توانید خواننده مورد علاقه خود را به راحتی
پیدا کنید.

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید:

پس از ضبط آهنگ و قرار دادن آن در بازی AhangeTO ، کاربران با
گوش دادن به صدای شما به اثر شما امتیاز می دهند. با ارائه نظرات
شنوندگان و توصیه آنان به شما کمک می شود تا سطح اثرات خود
را بالا برده و …

اجرای بازی Boom Boom روی کامپیوتر

برای اجرای بازی بوم بوم در ویندوز نیازمند نصب یک برنامه شبیه ساز بر روی
ویندوز خود هستید. می توانید آن را هم از سایت ما دانلود کنید. نرم افزار های زیادی
وجود دارند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند که از جمله آنها می توان به
بلواستکس و نوکس پلیر (برای دانلود کلیک کنید) و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

  • ابتدا یکی از این نرم افزارها را نصب کنید
  • سپس فایل نصبی بازی Boom Boom را از پایین صفحه دانلود کنید
  • نرم افزار برنامه شبیه ساز را اجرا کنید و در قسمت نصب برنامه فایل نصبی را انتخاب و نصب کنید
  • سپس بر روی آن کلیک کنید و صبر کنید تا اجرا شود
  • در برخی از برنامه های شبیه ساز ، بازی به صورت وارونه اجرا می شود
    که شما می توانید از طریق گزینه های کناری تصویر را بچرخانید
    و حالت اصلی را انتخاب و بازی را اجرا کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر