موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ایا دایرکت اینستاگرام حذف میشود

ایا دایرکت اینستاگرام حذف میشود

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 04 فروردین 1401 ساعت 22:12

2018-11-24

آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه حذف پیام در دایرکت اینستاگرام (آپدیت جدید)

504027-PI1NXU-70-1.jpg

بخش دایرکت اینستاگرام یکی از قسمت‌های جنجالی و پر تنش اینستاگرام بوده و مکانی ایست که شما میتوانید با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید و مکالمه‌هایی به صورت نوشتاری یا ویدیویی و… را رد و بدل کنید. در این بخش میتوانید با مخاطبان خود هم به صورت خصوصی به گفتگو پرداخته یا حتی میتوانید گروه تشکیل دهید و از امکانات دایرکت اینستاگرام از جمله تماس ویدیویی استفاده کنید.

اما در این بین احتمال این که شما یک پیام اشتباهی به یکی از مخاطبان خود ارسال کرده باشید وجود دارد و در پی آن میخواهید پیام ارسال شده را پاک کنید یا برای حذف پیام‌های خود دلایل دیگری دارید، جای نگرانی وجود ندارد و تنها با چند لمس میتوانید مکالمه‌های رد و بدل شده بین مخاطب‌هایتان را حذف کرده باشید.

نحوه حذف پیام در دایرکت اینستاگرام

برای حذف پیام‌های ارسالی خود در دایرکت اینستاگرام تان کافی ایست مراحل زیر را انجام دهید.

1_ از طریق برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود میشویم.

2_ از صفحه هوم اکانت اینستاگرام خود، آیکون دایرکت اینستاگرام که در گوشه سمت بالای صفحه قرار دارد را لمس میکنیم تا وارد بخش دایرکت اینستاگرام شده باشیم.

3_ وارد مکالمه مد نظر شده و بعد از انتخاب پیام رد و بدل شده که میخواهیم آن را حذف کنیم را برای چند لحظه لمس و نگه میداریم.

4_ بعد از لمس و نگه داشتن پیام مربوطه کادری برای ما باز خواهد شد که سه گزینه دارد برای حذف دو طرف پیام ارسال شده کافی ایست گزینه اول یعنی “unsend message” را انتخاب کنیم.

Screenshot_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B4-%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B9%DB%B1%DB%B4.jpg

بعد از حذف پیام در دایرکت اینستا طبق آموزش بالا پیام ارسال شده از طرف شما هم برای خودتان و هم برای اکانت دریافت کننده پاک خواهد شد و در واقع حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام صورت گرفته است.

حذف کلی دایرکت اینستاگرام

به غیر از این موردی که برای شما گفتیم یک راه دیگر برای حذف پیام‌ها در دایرکت وجود دارد. که به صورت فوری شما میتوانید پیام‌های رد و بدل شده بین خود و اکانت مد نظر را سریعا حذف کنید. اما در نظر داشته باشید که این مورد که در ادامه روش حذف پیام در دایرکت اینستاگرام را میگوییم به صورت یک طرفه آن هم فقط برای شما باعث حذف پیام‌های رد و بدل شده خواهد بود.

برای این منظور وارد قسمت دایرکت در اکانت خود شده و در لیست اکانت‌های موجود اکانتی را که میخواهید پیام‌های رد و بدل شده در قسمت دایرکت پیج شما به صورت کامل و فوری حذف شود را لمس کرده و کمی نگه دارید سپس در کادر باز شده گزینه delete را انتخاب کنید.

Overall-Instagram-directory-deletion.png

با این کار این پیج از لیست پیج‌های موجود در دایرکت شما حذف خواهد شد و در صورت ارسال پیام دوباره به دایرکت آن پیج مشاهده خواهید کرد که پیام‌های قبلی که بین شما رد و بدل شده بود دیگر برای شما نمایش داده نمیشود. البته همانطور که گفتیم در صورت اقدام به حذف یکجا دایرکت اینستاگرام به این روش، فقط پیام‌ها در پیج شما حذف خواهد شد و در واقع پیام‌ها در قسمت دایرکت اینستاگرام طرف مقابل، همچنان باقی خواهد ماند.

چنانچه اگر میخواهید حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام صورت بگیرد باید به مانند آموزش قبلی اقدام به حذف تک تک پیام‌های ارسال شده خود اقدام کنید و یا اینکه طرف مقابل شما نیز به مانند شما با این روش گفته شده اقدام به حذف کلی دایرکت اینستاگرام کرده باشد.

فیلم آموزشی نحوه پاک کردن کامل پیام در دایرکت اینستاگرام

پادکست آموزشی پاک کردن پیام‌های اینستاگرام

سوالات متداول

من می توانم همه ی پیام های خود را در دایرکت اینستاگرم حذف کنم؟ ⭐

بله این امکان برای شما وجود دارد که تمامی پیام‌های دایرکت اینستا را به صورت یکجا حذف کنید.

چرا پیام دایرکت اینستا حذف نمی شود؟ ⭐

در رابطه با این مشکل راه‌های زیادی وجود دارد که در ادامه آورده شده است.
اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. زمانی که اینترنت شما قطع باشد امکان پاک کردن دایرکت اینستا وجود ندارد.
حجم اینترنت خود را بررسی کنید. اگر حجم شما تمام شده باشد امکان حذف کلی دایرکت اینستاگام وجود ندارد و همچنین شما نمی توانید پیام‌ها را به صورت تکی تکی حذف کنید.
اینستاگرام خود را آپدیت کنید. خیلی از اوقات که اینستاگرام شما آپدیت نمی شود، امکان استفاده از برخی از ابزارها را از دست میدهد.
به مدت یک روز اینستاگرام خود را حذف کنید تا بتواند سیستم خود را بازیابی کند. برای حذف آن می توانید آن را دی اکتیو کنید و یا این که تنها برنامه‌ی آن را از روی گوشی خود حذف کنید.

میتونم همه ی پیام ها رو برای هر دو طرف به صورت یکجا حذف کنم؟ ⭐

اگر می خواهید که پیام‌های شما برای شما و دیگری به صورت یکجا حذف شوند حتما باید آن را به صورت تکی تکی حذف کنید و با حذف کردن همه‌ی آن‌ها با هم تنها پیام‌ها برای شما حذف می شوند.

جمع بندی

همانطور که گفتیم برای پاک کردن پیام در دایرکت اینستاگرام میتوانید به این شیوه عمل کنید در این بین برخی از دوستان برای آسودگی و صرف زمان کمتر راهی برای حذف کردن دو طرفه پیام‌های رد و بدل شده بین مخاطب هایشان بوده اند که فعلا اینستاگرام چنین قابلیتی را در دایرکت خود فراهم نکرده و برای حذف پیام در دایرکت اینستاگرام به صورت دو طرفه خود باید یکی یکی پیام‌های مربوطه را پاک کنید.

هر گونه سوالی در مورد این مقاله داشتید می توانید آن را در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید تا دوستان ما در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند و مشکل شما را حل کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر