موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

تنظیم ترتیب پست ها در اینستاگرام

تنظیم ترتیب پست ها در اینستاگرام

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 09 آذر 1400 ساعت 02:21

الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که پست های اعضای خانواده و دوستان نزدیک را در بالای صفحه نمایش می دهد و هدف این الگوریتم درگیر نشدن با پست های مختلف در بازه ی زمانی طولانی بوده است. اما نحوه ی کشف اقوام و دوستان نزدیک در اینستاگرام کمی مرموز است.

آموزش امنیت اینستاگرام

اخیرا جولین گوتمن، سرپرست اینستاگرام توضیح داده است که سه فاکتور اصلی برای ایجاد این الگوریتم وجود دارد که می توان به interest، recency و relationship اشاره کرد. در واقع بر اساس لایک ها و اهمیتتان به پست های اینستاگرام، اولویت بندی ها را کشف می کند و می تواند روابط نزدیک شما را پیدا کند. از طرفی هرچه بیشتر با کاربری در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید آن شخص را در اولویت بالاتری قرار خواهید داد. در واقع تمامی رفتارهای شما در اینستاگرام کنترل شده و طبق علایقتان محتوای مختلفی نمایش داده خواهد شد.

برای مثال شما افراد زیادی را در اینستاگرام دنبال می کنید و ممکن است محتوای برخی از افراد را کمتر مشاهده کنید درحالی که برخی از کاربران به محض اینکه مطلبی را به اشتراک می گذارد برای شما نیز نمایش داده خواهد شد. بنابراین در بین تمامی کسانی که دنبالشان می کنید می توانید مطالب افرادی را ببینید که علاقه ی بیشتری به مطالبشان دارید. لازم به ذکر است که هیچ پستی پنهان نمی شود و فقط در جایگاه مختلفی از لیست اولویت بندی برای نمایش به شما قرار خواهد گرفت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر