آموزش امنیت اینستاگرام

گذاشتن لینک سایت در پست اینستاگرام

گذاشتن لینک سایت در پست اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 21 بهمن 1398 ساعت 23:04

گذاشتن لینک در پست اینستاگرام، یکی از چندین ویژگی است که اینستاگرام ازقلم انداخته است، البته چند راه برای دور زدن این مشکل وجود دارد که آموزک دراین پست آنها را برای شما بیان می کند.

آموزش امنیت اینستاگرام

نحوه قرار دادن لینک در پست ، استوری‌ و بیو پروفایل اینستاگرام

Ways to Add Links to Your Instagram Posts

راهکارهایی نیز وجود دارد که بتوانید لینک فعال در میان کپشن‌ها قرار دهید. منظور از کپشن، نوشته‌ای است که برای هر پست ایجاد می‌کنید. منظور از لینک فعال لینکی است که به هنگام کلیک کردن بر روی آن، مرورگر آن را شناسایی کرده و کاربر را به مقصد لینک می‌برد. در حال عادی نمی‌توانید لینک فعال را در کپشن قرار دهید، ولی راهکارهایی وجود دارد که این موضوع را امکان پذیر می‌کند.

ways-to-add-links-to-your-instagram-posts-3-2.jpg

1. گذاشتن لینک در پست اینستاگرام با Campsite

Campsite یک سرویس آنلاین است که هدف آن حل این مشکل با ایجاد یک صفحه شخصی با مجموعه ای ازتصاویر و لینک هاست. زمانی که شما در این سرویس ثبت نام می کنید یک  campsite.bio URL دریافت می کنید که می توانید آن را در پروفایل اینستاگرام خود وارد کنید. بعد از ثبت نام به طور رایگان در Campsite، اکانت اینستاگرام خود را به آن متصل کنید تا بتوانید تصاویرخود را با لینک های خاص بهم مرتبط کنید.

ways-to-add-links-to-your-instagram-posts-4.png

روی Add New Link کلیک کرده و سپس image thumbnail را بزنید. اینکار یک لیست ازآخرین عکس های اینستاگرام شما را بارگذاری می کند. اگر به دنبال استوری سوالی هستید روش پیشنهادی آموزک را امتحان کنید.

ways-to-add-links-to-your-instagram-posts-5.jpg

سپس روی تصویری که میخواهید برای آن لینک بسازید کلیک کنید. Campsite همچنین تجزیه و تحلیل ساده ای از تعداد کلیک های خورده شده برروی لینک شما راهم ارائه می دهد.با Campsite می توانید یک تصویر پروفایل و مقدمه ای کوتاه برای خود داشته باشید و رنگ تم و فونت هارا برای صفحه خود انتخاب کنید. شما می توانید لینک ها رافعال و غیرفعال کنید و پروفایل صفحات اجتماعی خود را درپایین صفخه Campsite تان اضافه کنید. یک اکانت حرفه ای Campsite هزینه ای بالغ بر7 دلار درماه برای شما خواهد داشت که این اکانت امکانات بیشتری را نسبت به اکانت رایگان در اختیار شما خواهد گذاشت.

ways-to-add-links-to-your-instagram-posts-6.jpg

2. گذاشتن لینک سایت و.. در پست اینستاگرام Metricool

Metricool یک پلت فرم رسانه ای قدرتمند با ویژگی های فراوان است،که یکی از آنها پیوند لینک در پست اینستاگرام است،که برای استفاده ازاین ویژگی باید پولی برای اکانت خود بپردازید.شما حداقل باید 9.99 دلار درماه (پرداخت به صورت سالانه) یا 14.99 دلار درماه(پرداخت به صورت ماهانه) پرداخت کنید تا ازویژگی های زیاد این platform بهره ببرید.قبل ازتصمیم گیری برای خرید اکانت هم می توانید ویژگی اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام یا پست اینستاگرام را امتحان کنید.زمانی که وارد Metricool شدید و اکانت اینستاگرام خود را به آن وصل کردید، از منو روی دکمه ی Planning کلیک کنید، سپس روی لینک اینستاگرام کلیک کنید.

ways-to-add-links-to-your-instagram-posts-7.jpg

دراینجا شما به طورکامل می توانید این ویژگی را تست کنید و یک فید ازتصاویراینستاگرام خود می بینید.تنها با کلیک روی دکمه red hyperlink کلیک کنید تا یک لینک به عکس شما اضافه شود.دربالای صفحه Metricool URL را می بینید که می توانید ازآن در بیوی اینستاگرام خود استفاده کنید وافراد را به وسیله آن به برنامه اشتراک گذاری عکس متصل کنید. متریکول به طورپیش فرض 9 تا ازعکس های شمارا نمایش می دهد اما شما می توانید عکس های اضافی ازفید خود را انتخاب کنید یا با کلیک روی آیکون سطل زباله،عکس هایی را که نمی خواهید نشان داده شوند را پاک کنید.

3. URL Shortener و  آموزش قرار دادن لینک در پست اینستاگرام

قبلا نحوه مخفی کردن پست و استوری یک شخص را آموزش دادیم و اینبار نوبت گذاشتن لینک در اینستاگرام است. اگر نمی خواهید کاربران را به یک وبسایت اضافی هدایت کنید می توانید از کوتاه کننده لینک استفاده کنید وبرای ساخت لینک های سفارشی مانند Bitly هم از آن بهره ببرید.بعد ازکلیک روی دکمه Create برای ساختن shortened URL جدید وپست آن لینک، چند ویژگی جدید برای لینک کوتاه شده شما اضافه می شود.برای ایجاد یک URL ماندگار در ذهن،

می توانید اعداد و حروف موجود در لینک را به نحوی که می دانید درخاطر فالوورهای شما می ماند،تغییر دهید.فایده استفاده از Bitly URL این است که به وسیله آمار سایت متوجه می شوید چند نفر لینک شما را بازکرده اند.

ways-to-add-links-to-your-instagram-posts-8.jpg

4. نحوه گذاشتن لینک در استوری یا در IGTV

چگونه در استوری لینک بگذاریم؟ یانحوه گذاشتن see more در استوری چیست؟ راه های زیادی برای استفاده از استوری اینستاگرام وجود دارد ویکی ازآنها گذاشتن لینک در استوری است.اگرچه قابلیت لینک در استوری تنها برای افراد تایید شده و دارای بیش از ده هزار فالوور قابل استفاده است.درحالیکه اینستاگرام دستورالعمل دقیقی درمورد نحوه تایید شدن از سوی خود ارائه نداده است. قبلا آموزش قرار دادن فیلم در IGTV اینستاگرام و روش های دانلود فیلم از تلویزیون اینستا را هم به شما دادیم.

ways-to-add-links-to-your-instagram-posts-9.jpg

ساده ترین روش قرار دادن لینک در هر story به عنوان یک متن ساده است،این لینک استوری قابل کلیک کردن نیست اما استفاده از یک shortened URL ماندگار در ذهن به همان نحوی که آموزک در بالا به آن اشاره کرد،ممکن است فالوورهای شمارا تشویق به استفاده لینک کند.شما همچنین می تواند به قسمت توضیحات IGTV هم لینک اضافه کنید.مشکل این کار این است که احتمالا فالورهای شما این لینک را تشخیض نخواهند داد.با اضافه کردن ویدیوی IGTV خود به استوری اینستاگرام مطمئن شوید که توسط مخاطبان بیشتری بازدید می شود،بعد از ساختن IGTV برای اضافه کردن آن به استوری،در قسمت استوری یک گزینه برای افزودن لینک خواهید دید(ظاهرشدن این گزینه ممکن است یک یا دودقیقه طول بکشد).امیدواریم مشکل لینک در استوری را حل کرده باشیم!

5. نحوه گذاشتن see more در استوری

برای کنترل کامل می توانید سایتی بسازید که هاست آن خودتان هستید.اگربرای ساخت سایت نمی خواهید پولی خرج کنید می توانید ازسیستم های وبلاگ نویسی مانند وردپرس یا Tumblr استفاده کنید.از هر راهی که برای ساخت سایت استفاده می کنید باید طوری آن را طراحی کنید که بیشتر شبیه اینستاگرام فید باشد.مثلا اگر از WordPress.com استفاده می کنید از تم Cubic بهره بگیرید.عکس هاتون رو به همان ترتیبی که دراینستاگرام آپلود کردید در وردپرس آپلود کنید و  URL عکس را به لینکی که می خواهید به اشتراک بگذارید تغییر دهید.اگر Tumblr را انتخاب کرده اید از تم های Fasofi و Berlin استفاده کنید.اگر به دنبال راه های بیشتری برای گذاشتن لینک تلگرام در پست اینستاگرام یا هرلینک دیگری هستید،از Linktree غافل نشوید که همانند Campsite است.

ways-to-add-links-to-your-instagram-posts-10.jpg

نظر و پیشنهاد خود را با ما به اشتراک بگذارید

درحالیکه همه ی این ابزار ها برای افزایش سطح فعالیت مفیدند اما باید فکرکنید که چگونه می توانید فالوورهای خود را به کلیک کردن روی لینک های خود جذب کنید که برای این منظور باید به دنبال جمع آوری فالوورهای بیشتر و لایک بیشتر برای عکس های خود باشید! برای  آموزش های بیشتر با آموزک همراه باشید.

ads-468x60-58.gif

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر