موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

پیج های سیاسی اینستاگرام

پیج های سیاسی اینستاگرام

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 24 اردیبهشت 1398 ساعت 22:19

اینستاگرام امروز امتداد چشم ماست. مهد تصاویر واقعی از جهان دور ماست. زیبایی‌هایی دارد که کمتر لمس نمی‌کنیم اما امکان دیدن را به ما می‌دهد. هرچقدر هم که دور باشد.

آموزش امنیت اینستاگرام

در این پست می‌خواهیم ۱۰ اکانتی که معروف که به علم و طبیعت مرتبط است را معرفی کنیم:

۱- گودارد ناسا 

nasagoddard@

11.jpg

مرکز تحقیقات ناسا متولی آن است. عکس‌هایی زیبایی از زمین، آسمان، تلکسوب‌ها، ماه، ستارگان و غیره منتشر می‌کند. جذبتان می‌کند. به شما یاد می‌دهد از بالا نگاه کنید و همه چیز را کوچک ببنید! قاعدتا این عکس‌ها با موبایل گرفته نشده است چون کیفیتشان چیز دیگری است.

۲- وزارت کشور آمریکا!

usinterior@

21.jpg

یکی از سازما‌ن‌های دولتی آمریکا که به شدت در اینستاگرام فعال است، وزارت کشور آن است. البته بیشتر به منابع طبیعی می‌پردازد. موزه‌ها و پارک‌های آمریکا را در قاب اینستاگرام می‌آورد. حتما با خودتان می‌‎گویید که چقدر خوب بود که با این همه مناظر و منابع طبیعی داخل کشور چرا سازمان‌های ما در آن فعال نیستند!
۳- نشنال جئوگرافیک

natgeo@

31.jpg

بنظرم نیاز به معرفی ندارد. خود طبیعت است. با انسان از دریچه طبیعت حرف می‌زند. مناظر و حیوانات را نشان می‌دهد که دیدن آن برای ما امکان پذیر نیست اما نشنال آن را امکان پذیر کرده است. آنقدر زیباست که حرف زدن ندارد.

۴- سازمان ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا (NOAA)

NOAAfisheries@

41.jpg

اگر می‌خواهید از سطح خارج شوید و به عمق بروید، این اکانت برای شما بهترین است. به اعمق دریاها بروید با آبزیان زندگی و همزیستی کنید و تنها تنفس کنید!

۵- کاوشگر مریخ

marscuriosity@

51.jpg

حال اگر از سطح و عمق خسته شدید و می‌خواهید به فضا بروید. کاوشگر مریخ را دنبال کنید. شما را به فضا و کره مریخ می‌برد و از نزدیکی با زیست آن آشنا می‌شوید. این شما و این مریخ

۶- جنرال الکترونیک

generalelectric@

62.png

جنرال الکترونیک برندی آشنا برای ما ایرانیان است، اکانت اینستاگرام آن هم دور از آن نیست. توربین‌های بادی و میکانیکی را به نمایش می‌گذارد. می‌توانید تفاوت سنت و مدرنیته را درک کنید و از ساخته انسان لذت ببرید.

۷- موزه تاریخ طبیعی آمریکا

amnh@

71.jpg

تاریخ را نمی‌تواند ندید. تاریخ برای د:۸.۹دن و عبرت گرفتن است. تاریخ برای زنده نگه‌داشتن است. تاریخ را باید دید، باید با آن همدردی کرد و برای دیگران معرفی کرد. موزه تاریخ طبیعی آمریکا به شدت این کار را جدی گرفته است و عکس‌ها بسیاری قرار داده است و چه حیف که ما با این همه آثار طبیعی و تاریخی از چنین امکانی به دور هستیم!

۸- سازمان زمین شناسی ایالات متحده (USGS)

usgs@

81.png

به عمق و فضا رفتیم، از معرفت به دور است که به سطح نپردازیم. سطحی که سازمان زمین شناسی ایالات متحده آن را نقش کرده است. سطحی که یخچال‌ها و مناظر طبیعی است. از دست ندهید.

۹- کوری ریچاردز

coryrichards@

91.png

وی عکاس نشنال جوگرافیک است. دید وسیعی دارد. علم و طبیعت را خوب می‌شناسد، حیف است که در این پست یک شخص نباشد و آن هیچ کس نیست جز کوری ریچاردز!

۱۰- مجله اسمیتسونیان

@smithsonianmagazine

101.png

حدود ۵ هزار اکانت اسمیتسونیان وجود دارد، ولی واقعی این مجله این است. بهترین عکس‌ها و جذابیت‌هایی زیادی را نشان می‌دهد. ساده و بی آلایش است. حتی به ربات‌ها هم می‌پردازد.

اگر شما هم اکانتی میشناسید که جذبتان می‌کند و با طبیعت و علم سرو کار دارد، در کامنت‌ها معرفی کنید.

پ.ن این مطلب برگرفته از این پست است که عکس‌ها و لینک‌ها از آن است. توضیحات با خودمان است. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر