آموزش امنیت اینستاگرام

قرار دادن لینک اینستاگرام در اینستاگرام#

قرار دادن لینک اینستاگرام در اینستاگرام#

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 05 اردیبهشت 1398 ساعت 20:16

ساعاتی قبل اینستاگرام رسما اعلام کرد که قرار دادن لینک پروفایل و هشتگ در بیو اینستاگرام (bio) حساب‌های کاربری ممکن شده است.

آموزش امنیت اینستاگرام

در واقع از الان به بعد می‌توانید با قرار دادن # و عبارت مورد نظر خود در بیو پروفایل اینستاگرام خود، به صفحه هشتگ خاصی لینک دهید و یا با قرار دادن @ و نام حساب کاربری پروفایل دیگری، فالوورهای خود را با آن پروفایل آشنا کنید.

اینستاگرام همواره به دنبال راهی بوده است تا کاربران بتوانند خود و علایقشان را بهتر نشان بدهند. قرار دادن لینک پروفایل و هشتگ هم روشی کاربردی است که کاربران موضوع مورد علاقه و یا حساب کاربری مورد توجه خود را به دیگران معرفی کنند تا به نحوی نشان دهند که چه موضوعات و افرادی برای آن‌ها جذاب و مهم است.

چطور در بیو اینستاگرام هشتگ و لینک پروفایل قرار دهیم

اضافه کردن هشتگ و لینک پروفایل در بیو اینستاگرام کار بسیار ساده‌ای است. برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:

1- در حساب اینستاگرام خود در edit profile به بخش bio بروید.

2- هنگامی که در این بخش علامت # را وارد کنید، لیستی از هشتگ‌های پرکاربرد برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و یا عبارت دلخواه خود را به عنوان هشتگ وارد کنید.

3- در همین قسمت اگر از علامت @ استفاده کنید دوباره لیستی از پروفایل‌های  معروفی به شما پیشنهاد می‌شود که می‌توانید پروفایل دلخواه خود را انتخاب کنید و یا آیدی پروفایل مورد نظرتان را وارد کنید.

4- بعد از این کار به صورت اتوماتیک به صفحه هشتگ و پروفایل انتخاب شده شما لینک ایجاد می‌شود.

insta-hashtag-profile-link_1521712734.jpg

نحوه قرار دادن لینک هشتگ و پروفایل در بیو اینستاگرام

البته این نکته را در نظر داشته باشید که هنگامی که پروفایل شخصی را در بیو اینستاگرام (bio) خودتان لینک می‌کنید، وی نوتیفیکیشنی را دریافت می‌کند و از این موضوع مطلع می‌شود. ضمنا او می‌تواند لینکی که از پروفایلش در بیو خود قرار داده‌اید را حذف کند اما همچنان آیدی او در بیو اینستاگرام (bio) شما باقی می‌ماند.

برای اینکه از تمامی اخبار در اولین فرصت مطلع شوید با کانال تلگرام ما با آی دی faceitmag@ همراه باشید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر