موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ifttt چیست؟

ifttt چیست؟

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 28 اسفند 1397 ساعت 21:03

اگر این پس آن یا If This Then That) IFTTT) وبسایت و اپلیکیشن موبایلی است که در سال ۲۰۱۰ با شعار “بگذارید اینترنت کارهایتان را انجام دهد” راه اندازی شد. ایده طرح این بود که با استفاده از IFTT همه چیز، از اپلیکیشن ها و وبسایت های دلخواه شما گرفته تا گجت هایی که دارای اپلیکیشن هستند و دیوایس های هوشمند، به صورت اتوماتیک کار کنند.

آموزش امنیت اینستاگرام

IFTTT یک سرویس رایگان مبتنی بر وب است و به سرویس اتوماسیون نهایی برای کارهای کوچک بین سرویس های متصل به اینترنت مانند جیمیل، فیسبوک، اینستاگرام و .. تبدیل شده است. IFTTT می تواند پشتیبانی “کانال های” خدمات اعضا را، چه در وب سایت و یا با اپلیکیشن های انتخابی در iOS و اندروید،‌ اداره کند.

the-internet-of-things-on-ifttt.thumb_.1280.1280-300x150.png

زمانی که رویداد مورد نظر کاربر اتفاق می افتد، برنامه های لازم آغاز شده و اجرا می شوند. ترکیب ها (یا بهتر بگوییم “دستور العمل های”) متعددی در IFTTT وجود دارد که می تواند زندگی شما را آسان تر کند. تمامی این لینک ها دارای دو عنصر است: یک آغازگر (اگر این) و یک اقدام (پس آن).

4970-8b4a1a21886162f6e6b3566b730febfd-300x168.jpg

به عنوان مثال اگر یک لامپ هوشمند شیائومی داشته باشید، می توانید با استفاده از IFTTT تنظیم کنید تا هر زمان که در تصویری در فیسبوک تگ می شوید، به صورت خودکار چراغ روشن شود. یا این که تنظیم کنید زمانی که خانه نیستید، اگر حرکتی در منزل شما مشاهده شد، چراغ روشن شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر