موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ترتیب لایک کنندگان اینستا

ترتیب لایک کنندگان اینستا

نویسنده : معین | زمان انتشار : 11 آذر 1400 ساعت 00:48

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان ترتیب لایک کنندگان اینستا را مطالعه خواهید کرد.

2019-07-14

آموزش امنیت اینستاگرام

مدیریت ترتیب بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام

The-Instagram-Story-Visitor-Arrangement.png

اکثر ما داخل اکانت اینستاگرام خود اقدام به گذاشتن استوری کرده ایم و همانطور که میدانید بعد از انتشار یک استوری میتوان با مراجعه به داخل آن و لمس سپس بالا کشدین صفحه، لیست بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام را مشاهده  کرد.

برای خود من یکی از جذابیت های استوری همین مشاهده کردن نفرات بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام میباشد. چرا که فهمیدن این که چه افرادی استوری های من را مشاهده میکند ترغیب کننده بوده و باعث میشود تا هر چند ساعت یک بار به بازدیدکنندگان استوری خودم سر بزنم.

در این بین اگر تعداد مشاهده کنندگان استوری های شما بالاتر باشد برای مثال بالای 100 بازدید در هر استوری، شما خود به خود میخواهید پیج های خاصی در ابتدای این لسیت قرار بگیرند. به خاطر اینکه هر کدام از ما افرادی را زیر نظر داریم پیج هایی که برای ما مهم بوده و از دیگر پیج ها در اولویت هستند و به همین خاطر هست که به صورت غیر مستقیم میخواهیم این پیج های مد نظر را در ابتدای لیست بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام خودمان مشاهده کرده باشیم.

الگوریتم اینستاگرام برای چینش مشاهده کنندگان استوری

اگر به این مورد دقت کرده باشید میفهمید که برخی از دوستان و نزدیکان خودتان، در ابتدای لیست بیننده های استوری های شما قرار گرفته اند و البته برخی از دوستان و در واقع افرادی که شما میخواهید آن ها را نیز در ابتدای لیست استوری های خود مشاهده کنید در ابتدای لیست داستان های شما قرار ندارند.

از این رو میشود فهمید که اینستاگرام بر اساس یک الگوریتم خاص که از چند اطلاعات برای لیست بندی مشاهده کننده ها در استوری پیج ها کمک میگرد. و در این جاست که اگر ما از نوع کار کردن این الگوریتم با خبر شویم به راحتی میتوانیم پیج های مد نظر خود را به ابتدای لیست داستان های خود هدایت کرده باشیم.

The-Instagram-Story-Visitor-Arrangement2.jpg

در این مورد تحقیق های زیادی از طریق علاقه مندان به اینستاگرام صورت گرفته و این تحقیق ها در کل نتیجه خاصی که بتوان به صورت صد در صدی گفت دلیل ترتیب بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام این نوع فعالیت بوده نمیباشد. که ما نیز با انجام آن فعالیت به خواسته خودمان رسیده باشیم. از این رو ما دلایلی را میدانیم که با استفاده از آن ها میتوانید تقریبا به خواسته ی خود برسید که در ادامه برای شما بازگو خواهیم کرد.

دلایل نحوه قرارگیری پیج ها در لیست بازدید کنندگان اینستاگرام

همانطور که گفتیم نمیشود تعیین کرد که الگوریتم اینستاگرام تنها بر اساس یک فعالیت خاص بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام لیست بندی میکند. اما طی تحقیقات خودمان به چند مورد دست یافتیم که با انجام این فعالیت ها میتوانید افراد مد نظر خود را به ابتدای لیست استوری های خودتان بیاورید. که به همین منظور این فعالیت ها را بر روی پیج های هدفی که میخواهید در ابتدای لیست بازدید کننده های استوری های شما قرار گیرند انجام بدهید.

The-Instagram-Story-Visitor-Arrangement-3-169x300.png

مشاهده صفحه پروفایل

از اصلی ترین دلایل الگوریتم اینستاگرام برای لیست بندی را میتوان به تعداد بازدید و مشاهده صفحه پروفایل اکانت مربوطه ای که میخواهید در ابتدای لیست قرار گیرد انجام دهید. روزی چند بار وارد صفحه پروفایل پیج مربوطه شده و به قولی به اینستاگرام بفهمانید که این پیج در اولویت شما قرار دارد.

مشاهده کردن استوری اکانت مد نظر

تمامی استوری های منتشر شده توسط اکانت مد نظر را مشاهده کرده و حتی در بعضی مواقع پیام هایی نیز از این طریق برای دایرکت آن بفرستید. اگر طرف مقابل برای شما خیلی مهم میباشد سعی کنین از اولین کسانی باشید که استوری های آن را مشاهده میکنید.

گفتگو در دایرکت

این مورد به نظر من خیلی مهم و ثابت شده تر برای خود من میباشد. چرا که اکثر اکانت‌هایی که من با آن ها در دایرکت به گفتگو پرداخته ام اکانت‌هایی هستند که در ابتدای لیست بازدیدکنندگان استوری اینستاگرام من قرار دارند. پس اگر تا به حال با اکانت مربوطه در دایرکت چت نکرده اید هنوز هم دیر نیست و پیش قدم شده و احتمال اینکه در آینده در لیست مشاهده کننده داستان های خود، آن پیج را در ابتدای لیست ببنید را بالا ببرید.

لایک کردن و کامنت دادن در پست های پیج مربوطه

وارد اکانت مد نظر شده و اگر تمام پستهای آن را لایک نکرده اید لایک کرده و سپس در برخی از پست‌های آن اقدام به کامنت گذاری کنید. البته به نظر من این کار را یک جا انجام ندهید. بهتر هست روزی چند بار وارد پیج مربوطه شده تا هم مشاهده صفحه پروفایل آن اکانت توسط پیج شما بالا رود و هم اینکه خود را با پست‌های منتشر شده توسط آن پیج درگیر کرده باشید.

جمع بندی

برخی از کاربران در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی در اظهار نظری در مورد ترتیب بندی لیست مشاهده کنندگان استوری در اینستاگرام این مورد را تاکید کرده اند. که نحوه فعالیت خود اکانت مربوطه در رابطه با پیج شما، که در ابتدای لیست استوری شما قرار دارد نیز مهم میباشد. یعنی به غیر از اینکه نحوه فعالیت شما بر روی اکانت مد نظر مهم میباشد فعالیت همان اکانت بر روی پیج شما نیز تاثیر گذار خواهد بود.

برای مثال اگر شما صفحه پروفایل یک اکانت را اکثرا بررسی میکنید و همانطور که گفتیم این مورد تاثیر گذار میباشد. بررسی خود آن اکانت یا اکانت‌های دیگر از صفحه پروفایل شما نیز مهم بوده به صورت کلی به نظر میرسد اینستاگرام تعامل بین پیج‌ها را در اولویت قرار داده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر