موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برگرداندن اس ام اس های پاک شده آیفون

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 22 اسفند 1399 ساعت 16:06

آموزش امنیت اینستاگرام

یافتن پیام های متنی بر روی آی فون خود را از دست رفته یا پیام های متنی در آی فون خود به طور تصادفی پاک شده اند؟ نگه دارید پیراهن خود را بر روی! شما می توانید آن را ثابت! اما به خاطر داشته باشید، هر چه زودتر، در نتیجه بهتر شما. در غیر این صورت، شما هرگز این پیام های متنی حذف دوباره ببینید.

ابزار dr.fone - آیفون بازیابی اطلاعات

یک حرفه ای است

نرم افزار بازیابی آیفون

که به شما می گوید چگونه برای دریافت پیام های تماس حذف شده بر روی آی فون. آن را به شما ارائه می دهد سه گزینه برای بازیابی پیام های متنی خود قرار دهید: بازیابی پیام به طور مستقیم بر روی آی فون، استخراج پیام آیفون از iTunes پشتیبان و بازیابی پیام های متنی آیفون از نسخه پشتیبان تهیه iCloud.

3 راه حل برای بازیابی پیام های متنی پاک شده از آیفون

dr.fone - آیفون بازیابی اطلاعات شما ارائه می دهد 3 حالت بازیابی برای بازیابی پیام های حذف شده بر روی آی فون. آیفون بازیابی اطلاعات و یا ابزار dr.fone (مک) - - لطفا نسخه آزمایشی رایگان برای ابزار dr.fone دانلود بالا آیفون بازیابی اطلاعات بر روی کامپیوتر شما و راه حل زیر را دنبال یاد بگیرند که چگونه برای بازیابی پیام های متنی پاک شده از آی فون.

arrow_up.png

dr.fone - آیفون بازیابی اطلاعات

1 آیفون و آی پد نرم افزار بازیابی اطلاعات جهان است.

  • پشتیبانی از دستگاه های متعدد: این پشتیبانی از همه اپل، آی پد و آی پاد لمسی، از جمله آی فون 7 (به علاوه)، اپل نرم افزار و سیستم عامل iOS 10.3 / در iOS 10.
  • 3 آیفون اس ام اس حالت بازیابی: بازیابی پیام های حذف شده بر روی آی فون، استخراج پیام های آیفون از iTunes و iCloud پشتیبان.
  • ذخیره پیام به عنوان دوست دارید: به طور مستقیم بازگرداندن اس ام اس به آی فون خود را مانند قبل، و یا ذخیره آن بر روی کامپیوتر خود را به عنوان یک نسخه پشتیبان تهیه.
  • پیش نمایش انتخابی و بازیابی: پیش نمایش پیام یافت و بازیابی هر آیتم شما می خواهید.

قسمت 1: چگونه برای بازیابی حذف پیام های متنی بر روی آی فون

  1. برای بازیابی پیام های متنی پاک شده از آی فون، ابتدا به کامپیوتر شما متصل آی فون خود را.
  2. سپس برنامه را اجرا کنید و با کلیک بر روی "بازیابی اطلاعات". را انتخاب کنید "بازیابی از دستگاه iOS" را از منوی سمت در سمت راست.

drfone-recovery-02.jpg

بررسی "پیام و فایل پیوست"، و کلیک بر روی "شروع اسکن" را فشار دهید ظاهر می شود در پنجره برای اسکن آی فون خود را.

drfone-recovery-03.jpg

وقتی که اسکن کامل است، شما می توانید "پیام" و "فایل پیوست در پیام" را انتخاب کنید تا پیش نمایش همه از پیام های متنی پیدا شده است یک به یک. سپس انتخابی بازیابی آیتم های شما به کامپیوتر و یا دستگاه خود را نیاز دارند.

drfone-recovery-04.jpg

آن را امتحان کنید سعی کنید آن رایگان

قسمت 2: چگونه به بازیابی پیام های حذف شده بر روی آی فون از طریق iTunes پشتیبان گیری

  1. حالت بهبود "بازیابی از iTunes پشتیبان گیری فایل" از "بازیابی اطلاعات" ابزار را انتخاب کنید.
  2. سپس پشتیبان شما می خواهید برای بازیابی پیام های متنی را در لیست انتخاب کنید، و کلیک بر روی "شروع اسکن" را فشار دهید برای استخراج محتوای پشتیبان.
  3. همه فایل های پشتیبان موجود بر روی کامپیوتر شما برای استخراج در دسترس هستند.

drfone-itunes-01.jpg

اسکن تنها شما چند ثانیه طول می کشد. پس از آن، شما می توانید پیش نمایش و بازیابی هر گونه پیام ها در منوی "پیام" و "فایل پیوست در پیام". بازیابی پیام های انتخاب شده را به کامپیوتر یا آی فون خود را.

drfone-itunes-03.jpg

آن را امتحان کنید سعی کنید آن رایگان

قسمت 3: چگونه برای بازگرداندن پیام های حذف شده بر روی آی فون از طریق iCloud پشتیبان گیری

  1. اول از همه، تبدیل به "بازیابی از iCloud پشتیبان گیری فایل" و به سیستم وارد شوید حساب iCloud خود را.
  2. هنگامی که شما در آن هستید، شما می توانید دانلود و استخراج کار آغاز خواهد شد. هرگز نیاز به امنیت خود را از حساب خود نگران باشید. با Wondershare هر گونه اطلاعات حساب یا داده های خود را در طول جلسات خود را حفظ کند.

drfone-icloud-01.jpg

هنگامی که شما در آن هستید، شما می توانید یک لیست از تمام فایل های پشتیبان iCloud خود را تحت این حساب را ببینید. یکی برای آی فون خود را، شدن یکی از بهترین خواهد بود را انتخاب نمایید. بررسی "پیام" و "پیوست های پیام بر روی پنجره پاپ آپ اگر شما نمی خواهید به دانلود تمام داده ها وجود دارد. با انجام این کار، آن را تنها دانلود پیام های متنی و فایل های ضمیمه، صرفه جویی در وقت شما است. از cource، شما می توانید تمام را انتخاب کنید اگر شما یک نیاز.

drfone-icloud-02.jpg

وقتی دانلود کامل است، در ادامه به استخراج فایل های پشتیبان گیری دانلود شده توسط کلیک کردن بر روی "اسکن" را فشار دهید ظاهر می شود بر روی آن. از آنجا که فایل پشتیبان خواندن است، شما باید آن را استخراج برای خواندن و بازیابی پیام های حذف شده آیفون از آن. پس از اسکن متوقف می شود، شما می توانید تمام پیام های متنی در فایل نسخه پشتیبان تهیه iCloud پیش نمایش. انتخاب پیام های متنی شما نیاز دارید و کلیک کنید "بازیابی". هر دو "بازیابی به دستگاه" و "بازیابی به کامپیوتر" در دسترس هستند. من به شما پیشنهاد اتصال آی فون خود را با کامپیوتر خود را از طریق یک کابل USB و را انتخاب کنید "بازیابی به دستگاه". آن را راحت تر را برای شما به مشاهده پیام ها بر روی آی فون خود را از روی کامپیوتر شما.

drfone-icloud-03.jpg

آن را امتحان کنید سعی کنید آن رایگان

نکاتی برای آیفون بازیابی اس ام اس: چاپ پیام های متنی آیفون بهبود مستقیم

اگر شما می خواهید برای چاپ پیام های متنی آی فون خود را، ابزار dr.fone - آیفون بازیابی اطلاعات اجازه می دهد تا شما آن را انجام طور مستقیم و بدون صادرات آنها. شما می توانید انتخاب کنید به چاپ اس ام اس بر روی آی فون خود را، و یا در iTunes شما و یا iCloud فایل های پشتیبان. این یک کار تنها با یک کلیک است.

چگونه برای چاپ پیام های آیفون بهبود

  1. وقتی که اسکن کامل است، شما می توانید نتیجه اسکن پیش نمایش.
  2. در گوشه سمت راست بالا، یک آیکون چاپ وجود دارد، و این است که به خصوص برای چاپ پیام به صورت متن طراحی شده است.

messages-preview-01.jpg

بر روی آیکون چاپ کلیک کنید و شما را به فایل پیش نمایش به شرح زیر ببینید. شما می توانید عرض و ارتفاع، و اندازه از کلمه را تنظیم کنید. وقتی که همه چیز انجام شده است، شما می توانید بر روی آیکون چاپگر در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید برای شروع چاپ.

messages-preview-02.jpg

این باعث می شود چاپ پیام های متنی آیفون بسیار آسان است. این طور نیست؟

بیشتر در مورد ابزار dr.fone - آیفون بازیابی اطلاعات


دستگاه های پشتیبانی شده اطلاعات موجود برای بازیابی
  • آیفون 7 آیفون 7 به علاوه، سیستم عامل آی فون، آی فون 6S، 6S آیفون علاوه، آی فون 6 به علاوه، iPhone6، آیفون 5S، 5C آی فون، آی فون 5، آی فون 4S، آی فون 4، 3GS
  • اپل نرم افزار، تمام نسخه های اپل هوا، تمام نسخه های اپل مینی، اپل با صفحه نمایش شبکیه چشم، جدید اپل، اپل 2، اپل 1
  • آی پاد لمسی 5، آی پاد لمسی 4
  • محتوای متن: اطلاعات تماس ها، پیام ها، تاریخچه تماس ، تقویم، یادداشت، یادآوری، تاریخچه WahtsApp، پیام های فیس بوک، نشانه صفری، اسناد برنامه
  • محتوای رسانه ها: رول دوربین، عکس کتابخانه، عکس جریان، یادداشت های صوتی، "> فایل پیوست در پیام، پیوست واتساپ، پست صوتی، نرم افزار عکس، نرم افزار فیلم ها

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر