موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چه کسانی اینستاگرام مرا چک می کنند

نویسنده : معین | زمان انتشار : 22 اسفند 1399 ساعت 23:41

آموزش امنیت اینستاگرام

square.pngبخش طراحی وبسایت شرکت ایده آفرین ( سی آر) در طی سالیان طولانی در امر طراحی سایت و بهینه سازی سایت رضایتمندی کارفرمایان خود را در اولویت قرار داده است. نمونه سایتهای طراحی شده این شرکت و بالا بودن آنها در صفحات اولیه موردهای جستجو گر از قبیل گوگل نشان دهنده سئو قوی سایت کارفرمایان و بهینه سازی سایت ایشان خواهد بود.

بیشتر ...

square.pngیکی از راهکارهای بهره گیری از نرم افزارهای بزرگ در سازمانها، شرکت ها و نهادهای بزرگ، تولید نرم افزار مورد نظر با معماری تحت وب و نصب آن در سرور مرکزی است تا عاملان آن مجموعه جهت بهره برداری از نرم افزار تنها با استفاده از مرور گر از نرم افزار مورد نظر استفاده کنند.

نمونه نرم افزارها

square.pngپنل اس ام اس شرکت ایده آفرین با بهترین قیمت و به روزترین امکانات و کاربری آسان میتواند به کلیه مشاغل برای استفاده خدماتی و تبلیغاتی به کار گرفته شود. برخی از امکاناتات این پنل مثل ارسال پیامک گروهی، ارسال منطقه ای،ارسال دکل مخابراتی (BTS)، ارسال جنسیت و سن، ارسال منطقه ای ایرانسل، ارسال زمان دار و آینده، کد خوان، پیامک پیشفرض و ...

بیشتر...

square.pngکلاس های آموزشی شرکت ایده آفرین با هدف پرورش نیروهای برنامه نویس و به صورت پروژه محور میباشد، برای اطلاعات بیشتر وارد صفحه مخصوص هر کلاس شوید.

بیشتر ...

square.pngخدمات پشتیبانی شرکت ایده آفرین همواره همراه و پاسخگو شما عزیزان میباشد، این خدمات شامل خدمات چت آنلاین جهت پشتیبانی و فروش، ارسال تیکت و پاسخگویی تلفنی به شما عزیزان می باشد. ما همواره همراه شما هستیم.

بیشتر ...

square.pngامروزه صفحات اجتماعی تاثیر بسزایی در بازار فروش سازمانها و شرکت ها گذاشته، به طوری که صفحه های اجتماعی با میزان دنبال کننده بالا به نوعی هم اعتبار شما را بالا میبرد و هم به معرفی کالا و فروش بهتر و راحتتر آن کمک میکند.

بیشتر ...

...

حداقل مطلب میزاری تحقیق کن.با هیچکدوم از اینا نمیشه
__________________________________________________
ایده آفرین : با سلام خدمت شما کاربر گرامی
لطفا به تاریخ ارائه مطلب توجه داشته باشید.در زمان ثبت این مطلب د سایت تمامی مواد بیان شده آزمایش شده و به درستی کار می کرده.
در آخر از دقت نظر و انتقاد شما تشکر میکنیم ...



ادامه مقالات

عضویت

برای دریافت اطلاعات در مورد جدیدترین خدمات و محصولات و اخبار با وارد کردن ایمیل یا شماره تلفن خود در خبر نامه سایت عضو شوید

to-top.gif

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر