موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

رنگی نوشتن در واتساپ

رنگی نوشتن در واتساپ

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 27 آبان 1400 ساعت 00:34

واتساپ یک ویژگی دارد که به کاربران اجازه می‌دهد تا متن نوشته خود را با پس زمینه رنگی، اعمال فونت دلخواه و ترکیب ایموجی بنویسند. در این مطلب نحوه انجام این کار و همچنین تغییر پس زمینه این اپلیکیشن را آموزش می‌دهیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

spacer.png

در اپلیکیشن محبوب پیام‌رسان واتساپ، یک ویژگی وجود دارد که امکان نوشتن متن با پس زمینه رنگی، اعمال فونت دلخواه و ترکیب ایموجی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. البته فیسبوک نیز چنین قابلیتی را برای سیستم عامل اندروید سال گذشته معرفی کرده بود. در این مطلب قصد داریم نحوه اعمال این تغییرات و همچنین نحوه تغییر پس زمینه

این اپلیکیشن محبوب

را در گوشی‌های آیفون و اندروید، آموزش دهیم. لازم به ذکر است

این اپلیکیشن اخیرا رابط کاربری جدیدی برای برای جستجوی گیف‌ها و استیکرها دریافت کرده است

.

طبق اعلام واتساپ، ویژگی متن رنگی برای همه کاربران در اندروید و آیفون قابل دسترس است. برای کاربران آیفون، این ویژگی به شکل آیکون قلم در کنار آیکون دوربین در نوار وضعیت قابل دسترس است. با انتخاب قلم، گزینه‌ای برای تایپ ظاهر می‌شود که می‌توانید فونت، ایموجی و رنگ پس زمینه را انتخاب کنید. پس از اینکه تغییرات دلخواه را انجام دادید، با انتخاب دکمه سبزرنگ ، این تنظیمات اعمال خواهد شد.

برای کاربران اندروید، این قلم در بالای آیکون دوربین قرار دارد. نسخه v2.17.50 واتساپ به کاربران آیفون قابلیت بولد و مورب کردن کلمات را نیز داده بود.

آموزش تغییر پس زمینه واتساپ برای آیفون و اندروید

پس زمینه واتس اپ به صورت دیفالت یک تصویر جالب سفید دارد اما شما می‌توانید با آموزشی که در این مقاله و ویدیو می‌خوانید تصویر بک گراند واتساپ خود را تغییر بدهید.

آموزش عوض کردن تصویر پس زمینه واتساپ را می‌توانید از مسیر Setting> Chats> Chat Wallpaper دنبال کنید. شما همچنین می‌توانید از طریق ویدیو زیر که برای‌تان آماده کرده‌ایم، تغییر مذکور را در این اپلیکیشن اعمال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آموزش‌های بیشتری از دنیای فناوری، سایت پلازامگ را دنبال کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر