موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

مشکل عدم نمایش عکسها در گالری گوشی هواوی

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 26 بهمن 1397 ساعت 13:42

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان مشکل عدم نمایش عکسها در گالری گوشی هواوی را مطالعه خواهید کرد.

مشکل در نمایش عکس و فیلم در گالری گوشی را در این صفحه از همراه رایانه بخوانید و سوالات و مشکلات گوشی خود را تلفنی با شماره 9099070345 همراه رایانه 24 ساعته بپرسید !!! مشکل عدم نمایش عکس و فیلم در گالری گوشی اندروید و نشان ندادن محتوای گالری گوشی موبایل را در کنار آموزش های دیگر گوشی در همراه رایانه دنبال کنید .

آموزش امنیت اینستاگرام

مشکل باز نشدن عکس ها و فیلم ها در گالری گوشی مشکل بسیاری از کابران گوشی های اندرویدی است این در حالی است که وقتی گوشی یا رم خود را به کامپیوتر متصل می کنید می توانید عکس ها و فیلم های موجود در گالری را مشاهده کنید .

پیشنهاد میکنیم آموزش مشکل باز نشدن گالری در اندروید به همراه آموزش قفل گذاشتن روی عکس در آیفون را نیز مطالعه کنید . 


اگر این اتفاق برای اولین بار برای گوشی شما افتاده است یک بار گوشی خود را خاموش کرده و رم خود را خارج کنید و تمیز کنید و مجددا د داخل گوشی بگذارید و گوشی را روشن کنید.

گوشی خود را یکبار ری استارت Restart کنید .

وارد تنظیمات یا همان Setting خود شوید و سپس گزینه Apps و یا Application manager  را انتخاب کنید و سپس گالری Gallery را انتخاب کنید و گزینه Clear Cache و Clear data را لمس کنید. با پاک کردن حافظه کش می توانید دوباره عکس ها و فیلم های موجود در گالری خود را مشاهده کنید.

gallery-problem.jpg

چنانچه مشکل پا برجا بود گوش شما ویروسی شده است و یا رام گوشی شما دچار مشکل است. برای این کار می توانید از لینک های ویروسی شدن گوشی و یا مشکل ویروسی شدن گوشی در اندروید مراجعه کنید .

در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با کارشناسان ما در همراه رایانه با شماره 9099070345 تماس بگیرید.


لینک های جذاب

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر