موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ساخت پنل فالوور

ساخت پنل فالوور

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 01:18

84 نظر

آموزش امنیت اینستاگرام

منتشر شده در 21 فروردین 1399

BoxMochupres-16-2-1-1-600x401.jpg

183,000تومان

پنل افزایش فالوور اینستاگرام , همان پنل ربات افزایش فالوور اینستاگرام است . برخی از این ربات ها بر روی کامپیوتر شما به عنوان یک نرم افزار نصب می شوند اما برخی دیگر بر روی سرور قرار دارند که اینگونه سرور ها به دلیل ماهیت رباتی که بر روی آنها قرار دارد با نام  سرور افزایش فالوور اینستاگرام شناخته می شود که خود باعث می شود بدون نیاز به کامپیوتر و گذاشتن وقت زیادی از سوی شما ، ربات اینستاگرام به صورت خودکار کارهای مشخص شده در پنل افزایش فالوور اینستاگرام را انجام می دهد بنابراین شما می توانید به صورت هدفمند صفحه اینستاگرام خود را تبلیغ کنید. با استفاده از پنل افزایش فالوور اینستاگرام و ربات اینستاگرام دیگر نیازی به خرید فالوور فیک و یا خرید پیج اینستاگرام ندارید.

how-to-get-followers-on-instagram.png

توضیحات

بازدیدها: 12410

آموزش ۰ تا ۱۰۰ استفاده از api اینستاگرام و ساخت پنل فالور اینستاگرام

امروزه فروش فالوور اینستاگرام به یک شغل تبدیل شده اما این فالووهای فروشی از کجا تهیه می شوند ؟ سوالاتی که ممکن است ذهن هر بیننده ای را در گیر کند این است که :

چطور فالور بفروشیم؟

پنل اینستاگرام چیست ؟

api اینستاگرام چیست ؟

و…

که در ادامه به تمام سوالات شما پاسخ کامل داده می شود!!

اگر صادقانه بخواهیم جواب بدهیم،  تمام این فالوورا فی یا جعلی  هستد!!  بالغ بر 20 هزار ( k 20  ) اکانت اینستاگرام ساخته و با  آن فالور می فروشند. حال چطور این اکانت ها را مدیریت می کنند ؟

ساخت پنل اینستاگرام

چطور فالوور بفروشیم؟ شاید شروعش سخت باشد ! روش کار به این صورت می باشد که شما اگر اکانتی رو وارد مراحل فالور زدن کنید api اینستاگرام برای آن اکانت فالور می زند. یعنی شما چندین اکانت رو جمع می کنید و وارد api شخصی خودتان می کنید ، بعد از آن هرکسی سفارش فالور داد با آن اکانت هایی که جمع کردید آن شخص را فالو می کنید به همین راحتی !!

حال شما نیاز به یک پنل دارید که سفارش های خودتان را به پنل بدید تا ان پنل سفارش های شما را جمع کند.

پنل اینستاگرام چیست؟

پنل اینستاگرام یا همون پنل فالوور و لایک و کامنت یک سرور هست. که به کلی اکانت متصل هست و اکانت ها را مدیریت میکند.

How-to-increase-followers-on-Instagram.jpg


مباحث این آموزش: کلی گویی + اموزش ابتدایی php

توجه: دوستان استفاده از api نیاز به برنامه نویسی دارد؟ چه زبانی؟ php!

اما نگران نباشید! ما برای کسانی که اصلا تا حالا php کار نکردند به صورت کاملا واضح و ساده مبانی که نیاز دارید در این بحث رو به شما اموزش دادیم پس اگر برنامه نویسی بلد نیستید مشکلی نداره.

%C4%B1nstabay%C4%B1profil2.png

در واقع پنل فالوور یک وبسایت ارائه خدمات شبکه های اجتماعی میباشد.

اما چون افراد زیادی آن را با اسم پنل فالوور میشناسند ما در این پست از آن به این نام یاد میکنیم.

شما در یک پنل فالوور میتوانید سرویس های مختلفی نظیر لایک، فالوور، ویو و هزاران سرویس دیگر را از هر شبکه اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب یا هر شبکه اجتماعی را پیدا کنید ، اما پشتیبانی کردن از تمامی شبکه های اجتماعی در هر پنل فالوور متفاوت است.

پنل فالور را میتوان به یک بازار تشبیه کرد!! شما در یک پنل فالور به سرویس های مختلفی میتوانید دسترسی داشته باشید. اما شاید برای شما هم پیش آمده که بپرسید این همه لایک و فالور از کجا آمده اند!؟ افرادی متخصص سیستم هایی را به وجود آورده و توانسته اند هزاران حساب کاربری را مدیریت کنند. این افراد متخصص زمان زیادی برای صرف کردن با مشتریان و کاربران خود ندارند. از طرفی افرادی هم نیز خواهان این خدمات هستند در حقیقت پنل فالور یک رابط بین این افراد متخصص یا مزرعه های ربات ومشتریان این سرویس ها هستند.


Report-Page-Instagram-Banner-1024x339.jpg

instagram.png

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر