موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود نرم افزار ارسال پیامک با کامپیوتر

دانلود نرم افزار ارسال پیامک با کامپیوتر

نویسنده : معین | زمان انتشار : 23 مرداد 1400 ساعت 11:55

احتمالاً تا الان فکر می‌کردید که فقط و فقط با تلفن همراه می‌شود برای کسی اس ام اس ارسال کرد. حتماً تعجب می‌کنید اگر به شما بگویم که با تلفن ثابت یا دسکتاپ هم می‌شود برای بقیه پیام کوتاه فرستاد. در ادامه می‌خواهیم نحوه ارسال پیامک به‌وسیله کامپیوتر را باهم بررسی کنیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

آموزش ارسال پیامک از طریق کامپیوتر با 5 اپلیکیشن حرفه‌ای

در این مقاله چند اپلیکیشن را برای اتصال موبایل اندروید و iOS به کامپیوتر شما معرفی می‌کنیم؛ همچنین در ادامه شما را با وب‌سایتی فارسی‌زبان که در زمینه ارسال پیامک انبوه، تبلیغاتی و اطلاع رسانی فعالیت می‌کند آشنا خواهیم کرد.

اپلیکیشن اول، برنامه mighty text

برنامه mighty text یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت تلفن همراه با استفاده از کامپیوتر (دسکتاپ) است. این اپلیکیشن ویندوزی و اندرویدی، به شما اجازه می‌دهد تا علاوه‌بر ارسال SMS، اعلان‌ها و اخطارها (مانند اخطار کمبود شارژ) را هم مشاهده کنید. mighty text کاملا رایگان نیست ولی در صورتی‌که نیازی به ارسال پیامک بیشتر از 250 عدد در ماه را نداشته باشید، می‌تواند پاسخگوی شما باشد. در ادامه لینک دانلود این برنامه را برای اندروید و ویندوز قرار داده‌ایم که می‌توانید با دانلود آن‌ها به‌راحتی اس ام اس ارسال کنید، پیامک‌های دریافتی را مرور کنید و از آن برای مدیریت موبایل خودتان از دسکتاپ استفاده کنید.

اپلیکیشن دوم، برنامه Air Droid

sms-300x293.pngعلاوه‌بر ارسال پیامک با استفاده از Air Droid می‌توانید فایل‌های کامپیوتر و موبایل‌تان را هم به‌راحتی و بدون نیاز به سیم جابجا کنید و تلفن همراه‌تان را مدیریت کنید. Air Droid یکی از ساده‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های عرضه شده در زمینه مدیریت موبایل هوشمند اندرویدی و iOS به شمار می رود. برای استفاده از این نرم افزار به نسخه دسکتاپ، نسخه اندروید یا iOS و اینترنت نیاز دارید و می‌توانید حتی از راه دور هم به اطلاعات درون موبایل خودتان دسترسی داشته باشید. Air Droid رایگان است. پس از دانلود و نصب نرم افزار روی کامپیوتر و موبایل هوشمند، باید اکانت مخصوص به خودتان را بسازید.

اپلیکیشن سوم، برنامه My SMS

My SMS را می‌توانیم به عنوان یک گزینه خوب برای لینک‌کردن دسکتاپ، موبایل اندروید و دستگاه iOS بدانیم. این برنامه به‌صورت نصبی برای اندروید، iOS و ویندوز (دسکتاپ) عرضه شده است و می‌توانید با استفاده از آن پیامک ارسال کنید، به لیست مخاطبین برای ارسال پیامک دسترسی داشته باشید و از همه بهتر، پیام‌های صوتی را ارسال کنید. شرکت سازنده برای راحتی کار شما حتی یک نسخه کرومی هم ارائه کرده است که مانند سایر نسخه ها کار کرده و در دسترسی آسان به موبایل برای ارسال پیامک می‌تواند گزینه خیلی خوبی باشد. برای استفاده از My SMS بهتر است در ابتدا نسخه های اندروید یا iOS را وارد کرده و سپس بر اساس شماره پیامکی که برایتان می‌آید ثبت‌نام را انجام دهید؛ سپس با ایمیل مشابه ایمیل موبایل، از طریق نسخه ویندوزی وارد نرم افزار شوید.

اپلیکیشن چهارم، برنامه Pushbullet

smsdesktop-300x298.pngبا استفاده از برنامه Pushbullet دیگر نیازی به موبایل ندارید و می توانید با سرویس شماره مجازی این برنامه (افزونه مرورگر کروم) پیامک ارسال کنید. این سرویس بسیار قدیمی و پرطرفدار بوده و چند سالی است که خدمات تماس صوتی را هم به‌صورت پولی در اختیار کاربران قرار داده است. می‌توان گفت که استفاده از این برنامه از زمان معرفی تاکنون بسیار مورد توجه کسانی بوده است که نیاز به ارسال پیامک با استفاده از برنامه‌های دسکتاپ داشته‌اند.

روش پنجم، سامانه پیامک

سامانه پیامک در ایران معمولا به‌عنوان یک اکانت قابل خریداری به کسانی ارائه می‌شود که می‌خواهند به‌صورت گروهی ارسال پیامک داشته باشند. شرکت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند و شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب به این سامانه‌ها دسترسی داشته باشید. سامانه پیامک مناسب برای شرکت ها، فروشگاه ها و کسانی است که می خواهند پیامک تبلیغاتی گروهی ارسال کنند و یا مشتریان خاص خود را از وجود طرح فروش خاصی آگاه کنند.

سامانه پیامکی بهترین روش ارسال پیامک با استفاده از دسکتاپ است.

نتیجه‌گیری

melipayamak-300x253.pngدر این مطلب اپلیکیشن‌های کاربردی و مفیدی را برای ارسال پیامک از طریق کامپیوتر معرفی کردیم. توجه کنید که اگر شما کسب‌وکاری داشته باشید و بخواهید به‌صورت انبوه به مشتریان‌تان پیامک ارسال کنید، روش پنجم یعنی استفاده از یک پنل پیامکی بیشتر به دردتان می‌خورد و برایتان به‌صرفه‌تر است. با ثبت‌نام در سایت ملی‌پیامک و ورود به صفحه تعرفه‌ها می‌توانید انواع پنل‌های پیامکی و امکانات‌شان را بررسی کنید. در صورت انتخاب هر کدام از پنل‌های ما با شماره 02163404 تماس بگیرید و پنل‌ پیامکی‌تان را آنی تحویل بگیرید.

آموزش ارسال پیامک از طریق دسکتاپ (کامپیوتر)

به دنبال رشد کسب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر