موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

استیکرهای متحرک استوری اینستاگرام

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 24 بهمن 1398 ساعت 18:15

فیس بوک به تازگی تصویری منتشر کرده است که از قابلیت جدید اینستاگرام یعنی افزودن مستقیم استیکرهای متحرک به استوری های اینستاگرام خبر می دهد.در حالی که تا چندی پیش کاربران با گذاشتن استوری در اینستاگرام زیاد خو نگرفته بودند اکنون این قابلیت رواج زیادی یافته است.این آپدیت جدید امکان افزودن استیکرهای متحرک را به صورت مستقیم بر روی ویدیوها یا تصاویر ثابتی که در استوری اینستاگرام به اشتراک می گذارید فراهم کرده است.بسیاری از کاربران با این آپدیت جدید آشنایی ندارند بنا براین ما در این مطلب  به چگونگی استفاده از این قابلیت می پردازیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

بیشتر کاربران تاکنون با استیکرهای متحرک آشنا شده اند زیرا این استیکرها به سرعت در اجتماع فیسبوک و برنامه های پیام رسان جای گرفتند.این گیف ها یا استیکرهای متحرک متنوع هستند.از تکه هایی از صحنه های فیلم های مشهور گرفته تا انیمیشن ها گیف های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

نکته : برای استفاده از این قابلیت در تلفن همراه خود ، حتما باید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی نمایید. برای به‌روزرسانی از طریق گوگل پلی اقدام نمایید .

نحوه ی افزودن استیکرهای متحرک به استوری های اینستاگرام

روند انجام این کار بسیار ساده است.ما در این جا برای فهم ساده تر مراحل افزودن استیکرهای متحرک به استوری های اینستاگرام را با جزئیات و تصاویر توضیح داده ایم.

مرحله ۱.برنامه ی اینستاگرام را باز کنید،انگشت خود را به سمت راست بکشید تا به بخش استوری وارد شوید

مرحله ۲.سپس می توانید یک تصویر یا ویدیو را از فهرست گالری خود انتخاب کنید یا این که با استفاده از خود برنامه عکس یا فیلم بگیرید

مرحله ۳.وقتی که استوری خود را انتخاب کردید،روی تصویر لبخندی که بالای صفحه قرار دارد ضربه بزنید تا بخش ایموجی برای شما ظاهر شود

مرحله ۴.اکنون یک آیکون جستجو با عنوان GIF در زیر آن مشاهده می کنید.روی آن ضربه بزنید

مرحله ۵.گیفی را که می خواهید انتخاب کنید سپس روی آن ضربه زده و نگه دارید تا به استوری شما اضافه شود.

تمام.اکنون می توانید استیکرهای متحرک مختلفی را جستجو کنید و برای تنوع بیشتر به استوری خود در اینستاگرام اضافه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر