موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

علت باز نشدن گالری گوشی سامسونگ

نویسنده : معین | زمان انتشار : 18 اسفند 1400 ساعت 22:00

آموزش امنیت اینستاگرام

مشکل باز نشدن گالری و باز نشدن عکس و فیلم گالری گوشی اندروید را در همراه رایانه مطالعه کنید و مشکلات گوشی و کامپیوتر خود را از پشتیبانی تلفنی 9099070345 همراه رایانه 24 ساعت شبانه روز بپرسید !!! مشکلات گالری اندروید و آموزش های جذاب گوشی های موبایل را در این صفحه از همراه رایانه بخوانید .


یکی از دیگر مشکلاتی که کاربران با آن روبرو می شوند مشکل باز نشدن گالری در اندروید می باشد. زمانی که حافظه گوشی بیش از حد پر می شود معمولا این مشکل برای نمایش تصاویر بوجود می آید. این مشکل در گوشیهای سامسونگ معمولا شایع می باشد. در ادامه راههای رفع مشکل باز نشدن گالری در اندروید را بررسی می کنیم.

در صورتی که در انتهای این آموزش مشکل شما حل نشد آموزش مشکل عدم نمایش فیلم و عکس در گوشی را نیز بخوانید .

پیشنهاد میکنیم مشکل پخش نشدن فیلم و ویدیو در گوشی و نیز مشکل ذخیره نشدن عکس در گوشی را در لینک های مربوطه مطالعه کنید .

راههای رفع مشکل باز نشدن گالری در اندروید


از جمله دلایلی که برای بوجود آمدن این مشکل می توانیم اشاره کنیم می توانیم به پر شدن حافظه از عکسهای گرفته شده اشاره کنیم. چنانچه گوشی شما تصاویر با کیفیت بالا ایجاد می کند طبیعی است بعد از مدتی گالری پر شده بطوریکه حتی نتواند تصاویر دریافتی را نشان دهد. برای حل این مشکل می بایست حافظه گوشی را از تصاویر اضافی خالی کرده و یا محتوای حافظه را درون یک حافظه دیگر قرار دهیم و یا اطلاعات را درون حافظه رایانه خالی کنیم.

Unable-to-open-gallery-on-Android.jpg

چنانچه با این راهکار هم چنان مشکل پابرجا بود می توانیم وارد تنظیمات گوشی شده و بعد از وارد شدن به لیست برنامه ها منوی مربوط به تنظیمات برنامه ها را فعال کرده و گزینه Reset را انتخاب می کنیم.

به عنوان آخرین راه حل می توانیم تنظیمات کارخانه را به شما پیشنهاد بدهیم. بنابراین پیشنهاد می شود قبل اینکار از اطلاعات مخصوصا تصاویر و فیلمهای خود پشتیبان تهیه کنیم.


لینک های جذاب

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر