موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

اینستاگرام مارک خوب

اینستاگرام مارک خوب

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 28 اسفند 1397 ساعت 23:42

1-    در ابتدا ضمن سپاس از اینکه با سایت پوست نیوز مصاحبه می کنید خودتان و پیج اینستاگرامتان رو معرفی کنید؟

بنده سپیده ادمین پیج "مارک خوب" هستم. پیج ما به معرفی مارکهای خوب آرایشی و بهداشتی و نقد آنها می پردازد. تمام مارکهای ایرانی و خارجی از قیمت پایین تا قیمتهای بالا برای هر سطح درآمدی در صفحه ما معرفی می شوند و افراد می توانند براساس سلیقه و نظرات سایر دوستان بهترین انتخاب را داشته باشند.

آموزش امنیت اینستاگرام

2-    کمی برای مخاطبان ‌ما توضیح می دهید که چرا به فکر ایجاد پیج اینستا گرامی به این شکل افتادید و آیا فکر این همه استقبال رو می کردید؟

من به محصولات آرایشی و بهداشتی و زیبایی علاقه زیادی دارم و از استفاده کردن محصولات مختلف خیلی لذت می برم و دوست دارم تجربیاتم را در اختیار دیگران بگذارم. یک روز با خودم فکر کردم من که تجربه ام راجع به محصولات آرایشی خوب و شاید از افراد دیگر بیشتر باشد (البته خودستایی نباشد) یک پیج راه اندازی کنم و از طریق آن پیج محصولاتی که خودم استفاده می کنم و همچنین محصولاتی که دیگران مصرف کردند رو نقد و بررسی کنیم. مارک خوب بدون تبلیغ و جذب فالور به این تعداد رسیده است و از ابرازعلاقه خانم ها به پیجم خوشحالم و خیلی به من لطف دارند و همچنین برای من خیلی مهم می باشد که خانم ها به زیبایی و پوستشان اهمیت بدهند.

3-    شاید خیلی از مخاطبان شما  بخواهند بدانند آیا این کار حرفه ایی شماست یا شغل دیگری دارید و چند ساعت در روز برای این پیج وقت می گذارید و آیا پیج دیگری را هم راهبری می کنید؟

خیر، من شغلی ندارم و خانه دار هستم. و البته پیج دیگری هم دارم.( با آیدی@markekhub_soal ) که فالوئرها سوالاشان را آنجا مطرح می کنند و با نظرات یکدیگر سوال ها پاسخ داده می شود ولی تصمیمی برای گسترش آن پیج ندارم چون پیج مارک خوب پیجی کامل و جامع و هم مرجع خوبی برای سوالهایی که مطرح می شود.

t1.jpg

4-  چه تعداد از فالوئرهای خود را می شناسید؟و با آنها ارتباط مستقیم دارید؟ تا به حال کسانی ازآنها رو دیده اید ؟ اگر بخواهید دوستانی که در این پیج پیدا کردید رو با دوستان قدیمیتان مقایسه کنید چگونه توضیح می دهید؟

  اکثر آنها رو می شناسم و با هم رابطه ی خوب و صمیمی ای داریم و تا جایی که اطلاع دارم بیشتر فالوئرها از اخلاقم و پیج راضی می باشند و در کامنت ها همیشه ابراز می کنند. تمام فالوئرهایم را خیلی دوست دارم و دوستان عزیز و دوست داشتنی برای من هستند. تا بحال حضوری کسی رو ملاقات نکردم و به دلایل شخصی ترجیح میدهم که رابطمان به همین شکل باشد.

5- مطالبی که داخل صفحه خود می گذارید با توجه به علایق خودتان می باشد یا بنا به درخواست فالوئرها قرار می دهید؟

مطالبی که در پیج قرار می دهم براساس درخواست اعضای پیج و علاقه خودم می باشد.

6-  یه خاطره خوب و اگر مایل بودید یه خاطره تلخ از کارتان بگوید؟آیا تا به حال به خاطر اتفاقات پیجتون بغض کردید و یا از ته دل خندیدید؟

این کار پر از خاطرات بد و خوب می باشد، اول از خاطرات تلخ شروع می کنم یک سری از افراد پیج و مضمون پیج را نمی دانند و با دیدن پست ها در موردم قضاوت می کنند و برداشت شان این است که من با بیان تجربیاتم سودی می برم  و کم لطفی می کنند.یک سری از دوستانم هم خاطرات عاشقانه و شکست های رابطه شان را با من در میان می گذارند و یک سری هم راجع به خانه داری و کارهای شخصی خود با من مشورت می کنند و صحبت با آنها برای من خیلی لذت بخش می باشد،و یک خاطره خنده دارم این بود که من نتونستم تجربه یکی از فالوئرهام رو داخل پیج قرار دهم و ایشان به من کامنت دادن که شما بابت هر پست پولی دریافت می کنید و به این دلیل تجربه من را درپیج قرار ندادید و هر زمانی که یک مارک گران را به عنوان پست می گذارم آن پست خیلی جنجالی می شود و بیشتر دوستان راجع به قیمت و بحث های اقتصادی صحبت می کنند.
یکی از فالوئرها عکس وتجربه خود را راجع به محصولی که استفاده می کرد و رضایت داشت را برای من فرستاد و یک سوال داشت که از من می خواست آن را به صورت پست مطرح کنم و چون نتونستم این کار را انجام بدهم، ایشان از من خواستند از عکس و تجربه شان در پیج استفاده نکنم و گفتند عکس رو به پیج دیگری می دهند.     

7-    آیا پیج شما تا به حال به فرد یا کسانی کمک کرده تا مشکلاتشون حل شود؟

بسیاری از فالوئرها مشکلاتشان را از طریق کامنت ها مطرح کردند و حل شده است و این به من انگیزه برای فعالیت بیشتری برای" پیج مارک خوب" می دهد.

8-    چه توصیه و پیامی برای فالوئر هاتون دارید؟

 برای دوستانم و فالوئرهای عزیزم توصیه دارم که به خودشان اهمیت بدهند، از زیباییهایی که خداوند به آنها عطا کرده است محافظت کنند و از محصولات معتبر و خوب استفاده کنند و "اجناس غیر معتبر بی دلیل ارزان" تقلبی هستند و برای سلامتی شان مضر می باشد.

9-    دوست دارید سال دیگر این مواقع پیجتان چگونه باشد ؟چه خدماتی بدهد؟چه تعداد فالوئر داشته باشد؟

دوست دارم مارک خوب سال آینده یک میلیون فالوئر داشته باشد و در پیج به مسائل تخصصی تری بپردازم.

10-    آیا قصد همکاری با افراد متخصص دیگری در این زمینه مثل آرایشگر یا پزشک را برای ارائه مطالب تخصصی تر دارید؟

بله ، اگر کارآنها صادقانه و واقعی باشد همکاری می کنم و خوشحال می شوم مراکز خوب را به خانم ها معرفی کنم تا بتوانند استفاده مفید ببرند.

11-    آیا می توانید یه خبر خوب از آینده پیجتان به فالوئرهاتان بدهید؟

در آینده پیج ما با کمک دوستانمون بسیار پیشرفت می کند و یکی از پر بیننده ترین پیجها می شود و مطالب تخصصی تر  و همچنین معرفی دکترهای با تجربه تر و مراکز درمانی خوب رو انجام می دهد.

12-    کدام پست از پیجتان با استقبال بیشتری روبرو شده است ، دلیل آن را می توانید بگوید؟  

پست هایی که مربوط به زیبایی پوست هستش خیلی مورد استقبال قرار میگیرد، مثلا پست هایی که راجب سرم ژنفیک(جوانساز) لانکوم هست خیلی بازخورد دارد و یا محصولاتی که قیمت بالایی دارند هم خیلی مورد توجه قرار می گیرند.

13-     در پایان اگر موردی دوست دارید مطرح کنید .خوشحال می شویم بشنویم؟

از تمام فالورهام بخاطر لطفشون به پیج مارک خوب و همراهیشون و نکات ارزنده ای که با نقد محصولاتشون به ما آموزش می دهند تشکر می کنم و از شما متشکرم بخاطر توجه تون به پیج هایی مشابه مارک خوب دراینستاگرام امیدوارم روزی برسد تمام خانم ها به خودشان اهمیت بدهند و بدانند ملاک محصولات آرایشی و بهداشتی قیمت آن نیست و کیفیت محصول خیلی از قیمت مهمتر و با ارزش تر می باشد چه بسا مارکهای قیمت بالایی هستند که مشتری آنها رضایت ندارند و بالعکس.

t2.jpg

markekhub1

آزاده زینلی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر