موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

ربات تبلیغ کن

ربات تبلیغ کن

نویسنده : شهلا رنجبر | زمان انتشار : 21 اسفند 1397 ساعت 23:10

ربات همه کاره تلگرام com.barnare.hmche_.png

درود فراوان به همه کاربران سایت آموزشگاه سه دو یک

آموزش امنیت اینستاگرام

در این بخش از آموزش میخواهیم به شما کاربر عزیز آموزش دهیم که چگونه یک ربات همه کاره برای خود درست کنید و به وسیله آن تبلیغات خودتان را انجام دهید.

این ربات ویژگی هایی مانند عضویت اتوماتیک در سوپر گروه ها و جمع آوری شماره تلفن های منتشر شده در گروه ها و ارسال پیام همگانی به گروه ها و مخاطبین را دارد.

به وسیله این ربات شما میتوانید برای کانال یا گروه خود تبلیغ کنید و اعضای آن را افزایش دهید و یا اینکه سین پست خود را افزایش دهید ودر چالش ها برنده شوید حتی شما میتوانید از این طریق کسب درآمد نیز داشته باشید

و یا اینکه این ربات را برای دیگران آماده کنید در قبال آماده سازی آن کسب درآمد داشته باشید

بنده در سطح اینترنت بسیار دیدم که از ساخت چنین ربات هایی کسب درآمد میکنند و یا اینکه به این روش بنر دیگران را سین میزنن و در قبال این کار پول دریافت میکنند.

خب بهتر هست که بریم برای آموزش شما با استفاده از ویدیو زیر میتوانید گام به گام و به سادگی این ربات را ساخته و از آن استفاده کنید.

همچنین تمامی کد های مورد استفاده برای این ربات را نیز در زیر قرار میدهیم به همراه لیستی از سوپرگروه ها (هرچه زودتر عضو شوید در گروه ها شانس اینکه لینک باطل شود کمتر است) تا به سادگی این ربات را ساخته و به سرعت پیشرفت کنید. شما در کمتر از 2 روز به وسیله این ربات به صورت کاملا اتوماتیک میتوانید در بیش از 400 سوپر گروه عضو شوید بدون اینکه وقتتان گرفته شود چون تمامی کارها را این ربات به صورت کاملا اتوماتیک انجام میدهد.

برای آموزش های بیشتر و کسب درآمد کاملا قانونی و واقعی از تلگرام بر روی همین متن کلیک کنید( 0 تا 100 کسب درآمد از تلگرام)

کانال تلگرامی ما و همچنین ارتباط مستقیم با مدیر سایت :

https://t.me/amozeshgah321

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر