موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام فیلم بگذاریم

چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام فیلم بگذاریم

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 08 دی 1400 ساعت 19:40

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان چگونه با کامپیوتر در اینستاگرام فیلم بگذاریم را مطالعه خواهید کرد.

حتما تاکنون پیش امده که بخواهید از طریق کامپیوتر در خصوص ارسال فیلم و عکس روی اینستاگرام اقدام کنید. تصاویر به راحتی پست می شوند اما در خصوص ویدیو با چالش مواجه خواهید شد. فیلم گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر چالش برانگیز است. اصولا برای آپلود مستقیم ویدیوها بهتر است از کامپیوتر استفاده شود. برای آپلود فیلم در اینستاگرام از طریق کامپیوتر تکنیک های متعددی وجود دارد که در این مقاله از میزبان فا مگ به شرح آنها می پردازیم.

آموزش امنیت اینستاگرام

ارسال ویدیو در اینستاگرام از طریق کامپیوتر

برای گذاشتن ویدیو در اینستاگرام با کامپیوتر می توانید از روش های زیر اقدام کنید:

1- برنامه پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام

در آموزش های قبلی به نحوه آموزش ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر و همچنین چک کردن دایرکت اینستاگرام از طریق کامپیوتر پرداخیتم. اما مشکلی که وجود دارد این است که به صورت پیشفرض امکان ارسال ویدیو در اینستاگرام از طریق کامپیوتر وجود ندارد. اما نگران نباشید برنامه هایی وجود دارند که شما با لینک کردن اکانت خود به این برنامه ها و ارسال محتوا و حتی نوشتن کپشن، هشتگ گذاری و زمان بندی آن ها می توانید به اتوماتیک کردن فعالیت خود در اینستاگرام بپردازید. اکثر این برنامه ها برای خرید در سایت های خارجی ارائه شده اند ولی شما می توانید ورژن های کرک شده آنها را بدست بیاورید یا ورژن های ایرانی این برنامه ها را خریداری کنید. بدین ترتیب می توانید پست ویدیویی خود را به صورت از پیش آماده زمان بندی کرده تا از طریق کامپیوتر ارسال شود.

post-video-instagram-with-computer.jpg

Gramto نرم افزار طراحی پست اینستاگرام

این برنامه را جهت پست گذاشتن اتوماتیک در اینستاگرام به صورت 3 روز تستی امتحان کنید در نظر داشته باشید پس از گذشت این بازه زمانی و همچنین برای استفاده از امکانات بیشتر می بایست آن را خریداری نمایید. از جمله قابلیت های جذاب آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پست اتوماتیک عکس یا فیلم در اینستاگرام
  2. فالو/آنفالو اتوماتیک
  3. لایک و کامنت خودکار
  4. محیط کاربری ساده
  5. متصل شده به فضا های ابری شما مثل گوگل درایو، دراپ باکس و….
  6. ارسال دایرکت خودکار
  7. و…

ورژن ایرانی این برنامه سرویس تحت وب می باشد که می توانید آن را با سرچ کردن کلمه گرامتو پیدا کنید.

2- پست گذاشتن در اینستاگرام با شبیه ساز اندروید

از دیگر راه کارهای گذاشتن ویدیو در اینستاگرام با کامپیوتر این است که یک شبیه ساز اندروید روی کامپیوتر خود نصب کنید سپس به واسطه آن در خصوص آپلود ویدیو اقدام نمایید. در واقع شبیه ساز محیطی همانند گوشی برای شما فراهم می کند. برای گذاشتن ویدیو در اینستاگرام به وسیله شبیه ساز های اندروید کافیست مراحل زیر را دنبال نمایید:

  1.  برنامه ی بلواستکس Bluestacks، نوکس / Nox یا meMEmu Android Emulator یا یکی از برنامه های شبیه ساز ویندوز را روی سیستم خود نصب کنید.
  2. سپس برنامه اینستاگرام اندروید را روی آن ها نصب کنید.
  3. اکانت خود را روی آنها بالا بیاورید.
  4. فایل مورد نظر را روی شبیه ساز خود منتقل کنید.
  5. برنامه اینستاگرام را باز کنید و پست دلخواه خود را آپلود کنید.

برای مثال ارسال ویدیو به اینستاگرام از طریق شبیه ساز بلواستک:

  1. برنامه بلواستک نصب و اجرا کنید.Bluestack.jpg
  2. فایل مورد نظر با با درگ کردن یا همان کشیدن فایل روی برنامه بلواستک در گالری بلواستک ذخیره کنید.Untitled-Project-1.gif
  3. برنامه اینستاگرام را از سایت های مختلف یا گوگل پلی بلواستک دانلود و نصب کنید.
  4. حالا جهت گذاشتن ویدیو در اینستاگرام با کامپیوتر می بایست اکانت خود را باز کنید و روی گزینه ارسال پست جدید کلیک و محتوای خود را همانند گوشی موبایل آپلود کنید.

3- سایت ارسال ویدیو از طریق کامپیوتر

Instagram-BOT.png

سرویس های دیگری هم وجود دارند بنام اتوماسیون اینستاگرام که تحت وب هستند و شما می توانید آن ها را یافته ولی قبل از استفاده به معتبر بودن آن خدمات مطمئن شوید. این نوع وب سایت ها هم مانند برنامه های اتوماسیون تمامی خدمات اینستاگرامی شما را انجام می دهند و باید برای استفاده از آنها به پنل های کنترلی مراجعه کنید سپس از طریق پنل خود می توانید پست اتوماتیک، فالو آنفالو، بازخورد پیج و … را مشاهده نمایید.

4- ارسال ویدیو در اینستاگرام با مرورگر

مرورگرهای مختلف افزودنی هایی برای پست کردن محتوا در اینستاگرام دارند که معمولا برای پست کردن عکس بکار می روند ولی افزونه ای از مرورگر کروم برای پست ای جی تی وی در اینستاگرام وجود دارد که به سادگی می توانید از آن استفاده کنید و محتوای ویدیویی خود را در اینستاگرام نشر دهید. نام این افزودنی Desktopify می باشد.

به راحتی می توانید افزودنی کروم Desktopify را از لینک زیر دریافت نموده و بعد از ورود به پیجتان از آن استفاده کنید. بدین ترتیب خیلی ساده قادر به ارسال ویدیو در اینستاگرام از طریق کامپیوتر خواهید بود.

اکستنشن ای جی تیوی

در این مقاله سعی کردیم روش پست کردن ویدیو در اینستاگرام به وسیله کامپیوتر را به شما یاد بدهیم و همچنین روش استفاده از شبیه سازهای اندروید را که برای پست گذاشتن در اینستاگرام به وسیله کامپیوتر را به آسانی انجام می شود. آیا شما هم تجربه ارسال پست از طریق کامپیوتر در اینستاگرام را دارید؟

Instagram-tutorial-banner-1.gif

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر