موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

چرا اینستا شماره منو قبول نمیکنه؟؟؟

چرا اینستا شماره منو قبول نمیکنه؟؟؟

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 25 اسفند 1400 ساعت 21:44

آموزش امنیت اینستاگرام

فعال سازی موبایل در اینستاگرام و ارسال security code برای موبایل در اینستاگرام از طریق ایران مشکل پیدا کرده و نرم افزار اینستاگرام کد فعال سازی را برای کاربران ایرانی ارسال نمیکند. احتمالا شما هم با این مشکل مواجه شده اید که امکان فعالسازی موبایل در اینستاگرام را نداشته اید و همین موضوع باعث شده تا نتوانید از این نرم افزار استفاده کنید. البته ظاهرا این مشکل فقط برای ایران نیست و در برخی کشورهای دیگر نیز چنین اتفاقی می افتد.

در این بخش میخواهم به آموزش نحوه فعالسازی موبایل برای اینستاگرام از داخل ایران بپردازم. مشکل زمانی اتفاق می افتد که شما در نرم افزار اینستاگرام خود با صفحه ای مشابه صفحه زیر روبرو می شوید:

instagram_security_code.jpg

نرم افزار اینستاگرام نمی تواند برای ایران پیامک بفرستد، شاید دلیل این موضوع فیلترینگ داخلی باشد یا دلیلی دیگر داشته باشد. برای حل چنین مشکلی لازم است که شما به جای ارائه شماره موبایل داخل ایران یک شماره خارج از ایران به نرم افزار ارائه کنید و از آن طریق پیامک را دریافت نمایید.

اما شاید چنین کاری ساده نباشد و شما شخصی که در خارج از ایران چنین امکانی را در اختیار شما قرار دهد نداشته باشید، راه حل این مشکل استفاده از ابزارهای آنلاین اینترنتی که چنین امکانی را فراهم میکنند است. شما می توانید از طریق سایت www.receive-sms-online.com یکی از شماره های داخل سایت را انتخاب کنید و پس از چند ثانیه پیام دریافتی را مشاهده کنید. روش کار به این صورت است:

  • ابتدا به سایت معرفی شده وارد شوید
  • سپس یکی از شماره تلفن های سایت را انتخاب می کنید و در نرم افزار اینستاگرام به عنوان شماره تلفن خود وارد کنید
  • بر روی شماره موبایلی که انتخاب کرده اید کلیک کنید
  • در این بخش می توانید پیامهای رسیده به موبایل فوق را مشاهده کنید
  • کد اینستاگرام را از صفحه فوق استخراج کرده و در نرم افزار خود وارد کنید
  • اکانت اینستاگرام شما فعال شده است!

دقت کنید که اینستاگرام بر اساس شماره موبایل و ایمیل اکانت شما را راستی آزمایی می‌کند، به همین دلیل در درجه اول همیشه سعی کنید اطلاعات درست و واقعی خود را وارد نمایید. در صورتی که پیامک را دریافت نکرده اید، پیشنهاد میکنم که صبر کنید. ممکن است اختلال موقعی باشد، ضمن اینکه بعد از ورود به اینستاگرام حتما شماره موبایل و اطلاعات واقعی خود را وارد کنید که به مشکل نخورید.

امیدوارم که مطلب فوق برای شما مفید بوده باشه و در زمینه فعال سازی موبایل از آن استفاده کنید.

جهت دریافت آخرین مقالات ایمیل خود را وارد کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر