موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

برنامه حذف کلی دایرکت اینستاگرام

برنامه حذف کلی دایرکت اینستاگرام

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 26 آبان 1399 ساعت 11:51

آیا پیام های زیادی در دایرکت اینستاگرام خود دارید که می خواهید آنها را به کلی حذف کنید؟ پس با ما همراه شوید.

آموزش امنیت اینستاگرام

زمانی که اپلیکیشن اینستاگرام در دسترس همگان قرار گرفت. تنها قابلیت آن، به اشتراک گذاشتن پست های شما بود. و تنها نظر یا همان کامنت گذاشتن زیر پست های دوستان شما، تعامل با دیگران محسوب می‌شد. اما پس از مدتی، یکی از قابلیت های اینستاگرام که در آپدیت خود اضافه کرد. دایرکت اینستاگرام بود که امروزه در آنجا شما به راحتی می توانید با دوستان خود چت کنید. و حتی گروه تشکیل دهید.

دایرکت اینستاگرام هم به عنوان یک پیام رسان ساده و هم به عنوان یک ابزار بازاریابی بسیار اهمیت دارد. ذات تمام شبکه های اجتماعی بر پایه به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدیو ها می باشد. بنابراین بخش پیام رسان اپلیکیشن اینستاگرام در سال ۲۰۱۳ با نام direct موجود شد. در واقع این آپشن بعد از سه سال از تولد اینستاگرام فعال شد. که به شدت مورد توجه کاربران این اپلیکیشن قرار گرفت.

%D8%AD%D8%B0%D9%81-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85.jpg

این ویژگی به کاربران اجازه می دهد به صورت شخصی و یا گروهی با یکدیگر صحبت کنند. و یا تعامل داشته باشند. جالب است بدانید که اینستاگرام برای دایرکت ویژگی هایی در نظر گرفته است. دانستن اطلاعات بیشتر درباره این موضوع می تواند به شما در نحوه استفاده درست این قابلیت کمک به سزایی کند.

روش های حذف پیام های دایرکت اینستاگرام

از دایرکت اینستاگرام می توانید عکس، ویدیو، پروفایل، لوکیشن و … را به اشتراک بگذارید. که هر کدام ازآنها دارای نکته و محدودیت هایی هستند. قابلیت جذابی که در اینستاگرام فعال شده است برقراری ویدیو چت در اینستاگرام است.

ناگفته نماند که این قابلیت از نکته های بسیاری دارا می باشد. و استفاده های متعددی در بازاریابی، اکانت های شخصی و یا … از آن کرد.

شما می توانید به راحتی متن و صدا ارسال کنید و تماس تصویری برقرار کنید. بعد از اضافه شدن این قابلیت، اینستاگرام به یکی از شبکه های اجتماعی معروف و پرکاربر تبدیل شد. اما در این بین، حتماً برای شما پیش آمده است که پیامی را اشتباه ارسال کرده باشید. و یا از ارسال آن پشیمان شده باشید. اصلا نگران نباشید. زیرا می توانید با یادگیری حذف کلی دایرکت های اینستاگرام ، پیام را به راحتی پاک کنید.

در ادامه مقاله آموزش حذف کلی دایرکت های اینستاگرام با فالووران همراه باشید تا موارد زیر را بیاموزیم:

۱- حذف پیام های دایرکت اینستاگرام به صورت دو طرفه
۲- حذف پیام های دایرکت اینستاگرام به صورت یک طرفه

۱- حذف کلی دایرکت اینستاگرام به صورت دو طرفه

در برخی شرایط برای شما اتفاق افتاده است که باید پیام های خود را در اینستاگرام به طور کامل حذف کنید. که دیگر پیامی برای شما و طرف مقابل نباشد. شاید برایتان سوال باشد چگونه پیام های طرف مقابل را در اینستاگرام حذف کنیم؟ ما در این قسمت از مقاله قصد داریم درباره پاک کردن دایرکت اینستاگرام به طور کامل صحبت کنیم. و روش های درست با اطلاعات دقیقی را در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از راه های حذف دایراک اینستاگرام، حذف دو طرفه پیام ها است. یعنی شما با این کار، پیام ارسال شده خود را حذف می کنید. به طوری که هم برای شما و هم برای طرف مقابل شماف پیام حذف می شود.

مراحل حذف پیام های اینستاگرام:

گام اول: به صفحه home اکانت اینستاگرام خود روید.

%D8%AD%D8%B0%D9%81-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-1.jpg

گام دوم: در گوشه بالا، سمت راست، بر روی فلش کلیک کنید و به قسمت دایرکت بروید.

گام سوم: صفحه چت مورد نظر خود را باز کنید.

%D8%AD%D8%B0%D9%81-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-4.jpg

گام چهارم: پیام مورد نظر خود را که می خواهید آن را حذف کنید، لمس کرده و چند لحظه نگه دارید.

%D8%AD%D8%B0%D9%81-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-2.jpg

گام پنجم: پیامی برای شما نمایش داده می شود. که نوشته شده است “unsend massage”. بر روی آن کلیک کنید.

%D8%AD%D8%B0%D9%81-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-5.jpg

بعد از انجام مراحل بالا، پیام شما از صفحه چت طرف مقابل نیز حذف شده است.

اما گاهی شما می خواهید همه چت های خود را حذف کنید.

توجه داشته باشید که اگر بخواهید همه پیام شما به صورت همزمان برای طرف مقابل نیز حذف شود، گزینه ای وجود ندارد. و اینستاگرام هنوز آپشنی به این منظور ایجاد نکرده است. که همه پیام ها را یک جا حذف کندو و مجبورید مانند توضیح بالا، این کار را انجام دهید.

اگر در جایی مطالعه کردید که با نصب اپلیکشن یا وارد شدن در سایتی می توانید آموزش های پاک کردن دایرکت های اینستاگرام را به طور کامل یاد بگیرید، فراموش نکنید که می تواند تله باشد. زیرا تا به امروز این گزینه و آپشن در اینستاگرام برای کسی فعال نبوده است.

بنابراین چنین گزینه ای وجود ندارد. و همانطور که گفته شد تنها می توانید با حدف آنها به طور تک تک این کار را انجام دهید. قطعا روشی زمان گیر و خسته کننده است. اما متاسفانه اینستاگرام برای اضافه کردن چنین قابلیتی تلاشی نکرده است. امیدواریم که در آینده حدف کلی پیام های دایرکت اینستاگرام فعال شود. تا با صرفه جویی در زمان و در مدت زمان کوتاه تری بتوان تمام چت های موجود در دایرکت را حذف کرد.

اگر با مشکل باز نشدن پیام در دایرکت اینستاگرام روبه رو هستید، برای رفع آن به همین مقاله در سایت مراجعه نمایید.

۲- حذف دایرکت اینستاگرام به صورت یک طرفه

در برخی مواقع هدف از حذف پیام های رد و بدل شده بین شما و مخاطبتان این است که تنها برای شما حذف شود. و اینکه حتما پیام های شما برای طرف مقابل تغییری نکند و یا حذف نشود.

اگر بخواهید همه پیام ها فقط برای خود شما حذف شود، به راحتی می توانید با یک کلیک ساده این کار را انجام دهید

مراحل حذف پیام های اینستاگرام به صورت یک طرفه:

گام اول: ابتدا مانند دو گام قبلی، به دایرکت خود بروید.
گام دوم: این بار دایرکت را باز نمی کنید. و فقط چت مورد نظر خود را که می‌خواهید پاک کنید، لمس کرده و کمی نگه دارید.
گام سوم: پیامی برای شما نمایش داده می‌شود. که در آن به شما هشدار می دهد که این حذف کردن فقط برای شماست. و پیام ها برای طرف مقابل خود حذف نمی شود. بر روی گزینه “delete” کلیک کنید.

%D8%AD%D8%B0%D9%81-%DA%A9%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%DB%8C%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-6.jpg

در اینجا نیز نمی‌توانید چند چت را به طور همزمان حذف کنید. و باید این کار را برای هر چت به صورت جداگانه انجام دهید. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما نوشته چه کسانی اینستاگرام ما را چک می کنند را نیز مطالعه فرمایید.

“جمع بندی حذف یکجا پیام های دایرکت های اینستاگرام “

قطعا شما برای یک بار از این اپلیکیشن استفاده کرده اید. و قابلیت هایی را که در آن مشاهده کرده اید نظر شما را برای چند ثانیه جذب کرده اند. اینستاگرام هر روز در حال پیشرفت است. افراد زیادی را در حوزه های مختلف به خود جذب می کند. به خاطر قابلیت هایی که در این اپلیکیشن وجود دارد. برخی را جذب بازار کار و کسب درآمد می کند. و برخی در آن به یادگیری مهارت های مختلف مانند آشپزی، زبان و… مشغول می شوند.

امروزه اینستاگرام به یکی از شبکه‌های پرکاربر تبدیل شده است. و یکی از آپشن های آن، یعنی دایرکت، بسیار کارآمد است. و کاربردهای زیادی از آن می شود. حال اگر شما پیامی را به اشتباه برای کسی فرستاده‌اید، به راحتی می توانید آن را به طوری حذف کنید. که هم برای شما و هم برای طرف مقابل حذف شود. همینطور می توانید پیام را فقط برای خود پاک کنید.

در این مقاله این راه ها را به شما آموزش داده ایم. در واقع، روش های حذف همه پیام های دایرکت اینستاگرام و پاک کردن کلی دایرکت را شرح دادیم. تا بتوانید استفاده درستی از آن داشته باشید.

امیدوارم برای شما مفید بوده باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر