موضوعات وبسایت : آموزشی
آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر بدون نیاز به نصب

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر بدون نیاز به نصب

نویسنده : محمد پارسایی | زمان انتشار : 27 اسفند 1400 ساعت 21:27

Instagram-For-pc-Logo-65x65.jpg

آموزش امنیت اینستاگرام

دانلود اینستاگرام برای ویندوز و کامپیوتر Instagram For Pc

به همراه کرک کامل بدون نیاز به لایسنس

Instagram For Pc – اینستاگرام برای کامپیوتر رو نصب کرده و تمامی کارهای اینستاگرام اکانت خود را با این اینستاگرام برای ویندوز انجام دهید و سریع تر به تمامی کار های خود برسید. تصاویر رو به بزرگی مشاهده کنید، با سرعت زیادتر استفاده کنید و از تمامی امکانات این نسخه بصورت کاملا رایگان استفاده کنید. با این نسخه ویندوز اینستاگرام هرکاری که در نسخه اندروید میکنید رو میتوانید بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

Instagram-For-pc.jpg

اکانت خود را به راحتی میتوانید در داخل این برنامه وارد کنید و از امنیت این نرم افزار هم نترسید چون این برنامه یعنی اینستاگرام برای ویندوز از امنیت خیلی خوبی برخوردار است و توسط سازنده اصلی هم طراحی شده است. پس با خیال راحت از این نرم افزار استفاده کنید و اینستاگرام رو با صفحه بزرگ و ماوس و کیبورد تجربه کنید.

برخی از ویژگی های Instagram For Pc:

  • لایک و کامنت گذاشتن
  • امکان قرار دادن عکس از داخل هارد
  • قابلیت ذخیره عکس دیگران در ویندوز
  • پشتیبانی از زبان فارسی
  • سرعت بیشتر و کاربر پسند

آموزش نصب و اجرای اینستاگرام در ویندوز:

۱٫ ابتدا فایل نصبی اینستاگرام دسکتاپ و فایل نصبی نرم افزار اجرایی رو دانلود و نصب کنید. برای نصب راحت این نرم افزار اجرایی میتوانید به اینجا کلیک کنید و با آموزش کامل نصب این نرم افزار بدون مشکل اینستاگرام رو در داخل این نرم افزار اجرایی نصب کنید. بعد نصب، نرم افزار رو اجرا کرده و در پایین صفحه My Apps رو گزینه Install Apk کلیک بزنید.

Instagram-Desktop-1.jpg

۲٫ بعد یک پنجره ای کوچک باز میشود که در اینجا باید وارد همون پوشه ای شوید که فایل نصبی اینستاگرام رو در همون پوشه دانلود کردید. روی اسم اینستاگرام در همین پوشه چندبار کلیک کنید و منتظر بمانید تا نصب شود.

Instagram-Desktop-2.jpg

۳٫ بعد نصب کامل آیکون نرم افزار اینستاگرام در ویندوز شما اضافه میشود که بعد این میتوانید از این اینستاگرام برای ویندوز استفاده کنید.

Instagram-Desktop-3.jpg

۴٫ حالا روی آیکون اینستاگرام کلیک کرده و وارد نرم افزار شوید.

Instagram-Desktop-4.jpg

آموزش نصب همزمان اینستاگرام اصلی و پلاس در ویندوز

در باکس دانلود زیر هم اینستاگرام اصلی و هم اینستاگرام پلاس با قابلیت های دانلود رو هم قرار دادیم که هردو رو میتوانید با این روش بالا در ویندوز خود نصب کنید. برای نصب این برنامه در ویندوز ۱۰ هیچ نیازی ندارید چون در Story ویندوز ۱۰ اینستاگرام موجود میباشد.

لینک های دانلود

اطلاعات دانلود

  • حجم : 300 مگابایت
  • فرمت : Exe
  • ورژن : 91.0.0.18.118
  • رمز فایل : lionroid.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر